Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
heinar16

 postitati 16.12.03 23:14
Ei tea küll auto vanust aga võid ka auto alla vaadata,kasutatakse raudtorusi ja need kipuvad klambrite juures roostetama.
Sigma80

 postitati 16.12.03 11:36
suured tänud asjalike nõuannete eest, ega polekski uskunud, et keegi viitsib nii põhjalikult vastata:) igaljuhul püüan nüüd auto eest rohkem hoolt kanda, parem karta kui kahetseda ja nii heale autole kui audile küll halba ei taha ;)
krss

 postitati 16.12.03 01:18
Lekkeid loomulikult NÄHA pole, sest mitte kütust ei leki välja, vaid õhku lekib sisse. Tõenäoliselt filtrisse mineva kummivooliku otsast või filtri tihendi vahelt. Võimalik, et on ka mõni kummivoolik puru, aga kuna need voolikud ei liigu, siis seda naljalt juba ei juhtu. Seega, otsi läbi kõik liitekohad ja pinguta nende peal olevad klambrid/tihendid

On ka teine võimalus veel, et tõesti on kütusefilter umbes. Sellisel juhul imeb pump alarõhu filtri ja pumba vahele ning kütuses lahustuvad gaasid hakkavad mullidena välja sadenema (analoogiline tuukritel esineva kessoontõvega). Kui on tõesti nii, siis filter peab mõnda aega vastu, kuid seejärel tõmbab filtrisse augu sisse ning kõik see filtrist värskelt vabanenud p*sk sõidab Sulle pumpa ja läbi selle pihustitesse. Ning see remont kergendab rahakotti juba päris kõvasti. Sellepärast soovitataksegi vahetada kütusefiltrit samaaegselt õlivahetusega, aga mitte vähem kui 2 korda aastas

Filtri kinnijäämise põhjuseks ei pruugi olla alati kütuses sisalduv rämps (suvekütuse puhul põhjustab seda külmaga hanguv parafiin). Talvisel ajal, kui sõita pooltühja paagiga, higistavad temperatuuri muutuste tõttu ka paagiseinad (õhus auruna olev vesi sadeneb paagi seintele) ning see vesi kogeneb paagi põhja (vesi on raskem kui diiselkütus) ja sealt läheb edasi filtrisse. Sellepärast panebki iga enda autost hooliv diisliomanik filtri ette nii veepüüdja kui jämefiltri:) Kui Sul seda pole, siis see vesi koguneb kütusefiltrisse ja mõnda aega suudab filter seda seal ilusti kinni pidada. Praeguste ilmadega aga jäätub vesi ära ning jäätumisega kaasneb paisumine - need üksikult jäätunud veetilgad moodustavad tropi, kuna seda osa filtrist, mis veel flitreerida suudab, on jääklompide kõrval väga vähe järgi jäänud. Ning tõenäosus, et nüüd filter rebeneb, on juba päris suur. Ning kui korra elus oled pumba/pihustremondi raha OMA LOLLUSE TÕTTU maksnud, siis järgmine kord vahetad filtreid kasvõi kord kuus ja kirjutad kasvõi keset ööd foorumisse, et teine inimene samasse ämbrisse ei astuks:D:D:D

PS: sama asi puudutab ka õhufiltrit - tuleb kindlasti vahetada (mitte puhastada!!!:)) min 2 korda aastas. Sest just niiskete ja jahedate ilmadega kipuvad need filtrid rebenema (turbomootor tahab niigi palju õhku!) ning siis hekseldab mootor läbi nii filtritükid kui sinna (poole) aasta jooksul kogunenud liiva. Võid vaid kujutleda, kui kulunud näeb see mootor välja peale sellist katsumust ning mida teeb õlis sisalduv liivatolm turbole ja saaledele:( Need kütuse- ja õhufiltri vahetamise "ununemisest" tingitud jamad on remondimeeste sõnul sagedaseimad probleemid diiselmootoritel üldse Eestis. Õpi teiste, mitte enda vigadest;)
Sigma80

Depicts mood of post postitati 16.12.03 00:46
Mure järgmine: tõstan kapote ülesse ja mida ma näen? Läbipaistev kütusevoolik, mis enne pumpa, sisaldab peale diiselkütuse ka pidevalt õhumulle. Lekkeid kusagil näha pole, filtri umbes olek ju ka mulle ei tekita, kuid ometi kusagilt seda õhku tuleb. Äkki keegi pakub midagi abistavat välja sellise vea kohta? On veel variante, peale silmale märkamatuks jääda võivate lekete?:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]