Lekkeid loomulikult NÄHA pole, sest mitte kütust ei leki välja, vaid õhku lekib sisse. Tõenäoliselt filtrisse mineva kummivooliku otsast või filtri
tihendi vahelt. Võimalik, et on ka mõni kummivoolik puru, aga kuna need voolikud ei liigu, siis seda naljalt juba ei juhtu. Seega, otsi läbi kõik
liitekohad ja pinguta nende peal olevad klambrid/tihendid
On ka teine võimalus veel, et tõesti on kütusefilter umbes. Sellisel juhul imeb pump alarõhu filtri ja pumba vahele ning kütuses lahustuvad gaasid
hakkavad mullidena välja sadenema (analoogiline tuukritel esineva kessoontõvega). Kui on tõesti nii, siis filter peab mõnda aega vastu, kuid seejärel
tõmbab filtrisse augu sisse ning kõik see filtrist värskelt vabanenud p*sk sõidab Sulle pumpa ja läbi selle pihustitesse. Ning see remont kergendab
rahakotti juba päris kõvasti. Sellepärast soovitataksegi vahetada kütusefiltrit samaaegselt õlivahetusega, aga mitte vähem kui 2 korda aastas
Filtri kinnijäämise põhjuseks ei pruugi olla alati kütuses sisalduv rämps (suvekütuse puhul põhjustab seda külmaga hanguv parafiin). Talvisel ajal,
kui sõita pooltühja paagiga, higistavad temperatuuri muutuste tõttu ka paagiseinad (õhus auruna olev vesi sadeneb paagi seintele) ning see vesi
kogeneb paagi põhja (vesi on raskem kui diiselkütus) ja sealt läheb edasi filtrisse. Sellepärast panebki iga enda autost hooliv diisliomanik filtri
ette nii veepüüdja kui jämefiltri Kui Sul seda pole, siis see vesi koguneb
kütusefiltrisse ja mõnda aega suudab filter seda seal ilusti kinni pidada. Praeguste ilmadega aga jäätub vesi ära ning jäätumisega kaasneb paisumine -
need üksikult jäätunud veetilgad moodustavad tropi, kuna seda osa filtrist, mis veel flitreerida suudab, on jääklompide kõrval väga vähe järgi jäänud.
Ning tõenäosus, et nüüd filter rebeneb, on juba päris suur. Ning kui korra elus oled pumba/pihustremondi raha OMA LOLLUSE TÕTTU maksnud, siis järgmine
kord vahetad filtreid kasvõi kord kuus ja kirjutad kasvõi keset ööd foorumisse, et teine inimene samasse ämbrisse ei astuks  
PS: sama asi puudutab ka õhufiltrit - tuleb kindlasti vahetada (mitte puhastada!!! ) min 2 korda aastas. Sest just niiskete ja jahedate ilmadega kipuvad need filtrid rebenema (turbomootor tahab niigi palju õhku!) ning
siis hekseldab mootor läbi nii filtritükid kui sinna (poole) aasta jooksul kogunenud liiva. Võid vaid kujutleda, kui kulunud näeb see mootor välja
peale sellist katsumust ning mida teeb õlis sisalduv liivatolm turbole ja saaledele Need kütuse- ja õhufiltri vahetamise "ununemisest" tingitud jamad on remondimeeste sõnul sagedaseimad probleemid
diiselmootoritel üldse Eestis. Õpi teiste, mitte enda vigadest
|