Teema ülevaade |
krss
|
postitati 07.09.04 13:01 |
Küsimus tavalise 2.0 R5 51kW diiselmootori kohta: need olid tootmises väga pikka aega ning hetkel otsides on pakutud nii 1980 kui 1990 aasta omi.
Kuigi selle aja jooksul jäi kW-de hulk samaks, tehti mootoris muid muudatusi. Kas kellelgi on võimalust võrrelda nende mootorite jõu- või
momendikõveraid? Nimelt kõik lõpupoole valmistatud diislid, millega ise sõitnud, on olnud tunduvalt teravama minekuga kui algusaastate diislid. See
mulje võib olla samas väga petlik, kuna palju sõltub ka konkreetse käigukasti ülekannetest ja mootori häälestusest üldse. Et palun kinnitage või
lükake ümber
|
villu157
|
postitati 06.07.04 09:39 |
Mootori varjandid on sellised
2.0 D - 51 Kw mootori kood CN
2.0 TD - 64 Kw mootori kood DE
2.0 TD - 74 Kw mootori kood NC
2.4 D - 60 Kw mootori kood 3D
2.5 TDI - 88 Kw mootori kood 1T
|
Mäks
|
postitati 05.07.04 22:23 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Vahetasin oma Passatil kaant ja alles nüüd sain teada, et vanemat (kuni 88a keskpaik) hüdrauliliste klapitõukuriteta kaant poleks saanud sellele
mootorile (1.6TD-i) pannagi, kuna õlikanalite arv on erinev ning on teise koha peal. Mingi kataloog andis jälle selle muutuse ajaks 1985 aasta...
Sellega seoses küsimus, et kuidas on lood suuremate VW diislitega, mida kasutati Audi 100-l: 2.0 R5 ja 2.4 R6 mootorid. Olid need mootorid ju
tootmises 70ndate keskpaigast kuni 90ndate keskpaigani (aastaid paralleelselt tootmises koos 2.5TDI-ga). Millisel juhul on nende mootorite alumised ja
ülemised pooled vahetatavad? Küsin sellepärast, et vaatan nii diiselaudisid kui lihtsalt audile diiselmootorit (kui peaks tõesti quattro
ümberehitamiseks ükskord minema) ja väga palju pakutakse igal pool Euroopas laiali olevaid mootoreid, kus põhjuseks just nimelt kaaneprobleem. Ning
natuke pakutakse ka plokikaasi, aga ei tea, mis kuidas omavahel on sobiv. Need laiali oleva mootoriga autod on muidugi veel eriti soodsa hinnaga
saadaval |
Plpkikaanetihendite kataloog annab muutuse aastaks 85. Näiteks Audi 2,0D enne 85 plokikaanepoldi markeering M11 pärast M12...jne...
|
krss
|
postitati 14.12.03 23:15 |
Vahetasin oma Passatil kaant ja alles nüüd sain teada, et vanemat (kuni 88a keskpaik) hüdrauliliste klapitõukuriteta kaant poleks saanud sellele
mootorile (1.6TD-i) pannagi, kuna õlikanalite arv on erinev ning on teise koha peal. Mingi kataloog andis jälle selle muutuse ajaks 1985 aasta...
Sellega seoses küsimus, et kuidas on lood suuremate VW diislitega, mida kasutati Audi 100-l: 2.0 R5 ja 2.4 R6 mootorid. Olid need mootorid ju
tootmises 70ndate keskpaigast kuni 90ndate keskpaigani (aastaid paralleelselt tootmises koos 2.5TDI-ga). Millisel juhul on nende mootorite alumised ja
ülemised pooled vahetatavad? Küsin sellepärast, et vaatan nii diiselaudisid kui lihtsalt audile diiselmootorit (kui peaks tõesti quattro
ümberehitamiseks ükskord minema) ja väga palju pakutakse igal pool Euroopas laiali olevaid mootoreid, kus põhjuseks just nimelt kaaneprobleem. Ning
natuke pakutakse ka plokikaasi, aga ei tea, mis kuidas omavahel on sobiv. Need laiali oleva mootoriga autod on muidugi veel eriti soodsa hinnaga
saadaval
|
|