Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Vahetasin oma Passatil kaant ja alles nüüd sain teada, et vanemat (kuni 88a keskpaik) hüdrauliliste klapitõukuriteta kaant poleks saanud sellele
mootorile (1.6TD-i) pannagi, kuna õlikanalite arv on erinev ning on teise koha peal. Mingi kataloog andis jälle selle muutuse ajaks 1985 aasta...
Sellega seoses küsimus, et kuidas on lood suuremate VW diislitega, mida kasutati Audi 100-l: 2.0 R5 ja 2.4 R6 mootorid. Olid need mootorid ju
tootmises 70ndate keskpaigast kuni 90ndate keskpaigani (aastaid paralleelselt tootmises koos 2.5TDI-ga). Millisel juhul on nende mootorite alumised ja
ülemised pooled vahetatavad? Küsin sellepärast, et vaatan nii diiselaudisid kui lihtsalt audile diiselmootorit (kui peaks tõesti quattro
ümberehitamiseks ükskord minema) ja väga palju pakutakse igal pool Euroopas laiali olevaid mootoreid, kus põhjuseks just nimelt kaaneprobleem. Ning
natuke pakutakse ka plokikaasi, aga ei tea, mis kuidas omavahel on sobiv. Need laiali oleva mootoriga autod on muidugi veel eriti soodsa hinnaga
saadaval |
Plpkikaanetihendite kataloog annab muutuse aastaks 85. Näiteks Audi 2,0D enne 85 plokikaanepoldi markeering M11 pärast M12...jne...
|
|