Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.0/2.4 diiselmootorite tüübid (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2463)
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.12.03 23:15 Tsiteeri
2.0/2.4 diiselmootorite tüübid



Vahetasin oma Passatil kaant ja alles nüüd sain teada, et vanemat (kuni 88a keskpaik) hüdrauliliste klapitõukuriteta kaant poleks saanud sellele mootorile (1.6TD-i) pannagi, kuna õlikanalite arv on erinev ning on teise koha peal. Mingi kataloog andis jälle selle muutuse ajaks 1985 aasta...

Sellega seoses küsimus, et kuidas on lood suuremate VW diislitega, mida kasutati Audi 100-l: 2.0 R5 ja 2.4 R6 mootorid. Olid need mootorid ju tootmises 70ndate keskpaigast kuni 90ndate keskpaigani (aastaid paralleelselt tootmises koos 2.5TDI-ga). Millisel juhul on nende mootorite alumised ja ülemised pooled vahetatavad? Küsin sellepärast, et vaatan nii diiselaudisid kui lihtsalt audile diiselmootorit (kui peaks tõesti quattro ümberehitamiseks ükskord minema) ja väga palju pakutakse igal pool Euroopas laiali olevaid mootoreid, kus põhjuseks just nimelt kaaneprobleem. Ning natuke pakutakse ka plokikaasi, aga ei tea, mis kuidas omavahel on sobiv. Need laiali oleva mootoriga autod on muidugi veel eriti soodsa hinnaga saadaval:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 05.07.04 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Vahetasin oma Passatil kaant ja alles nüüd sain teada, et vanemat (kuni 88a keskpaik) hüdrauliliste klapitõukuriteta kaant poleks saanud sellele mootorile (1.6TD-i) pannagi, kuna õlikanalite arv on erinev ning on teise koha peal. Mingi kataloog andis jälle selle muutuse ajaks 1985 aasta...

Sellega seoses küsimus, et kuidas on lood suuremate VW diislitega, mida kasutati Audi 100-l: 2.0 R5 ja 2.4 R6 mootorid. Olid need mootorid ju tootmises 70ndate keskpaigast kuni 90ndate keskpaigani (aastaid paralleelselt tootmises koos 2.5TDI-ga). Millisel juhul on nende mootorite alumised ja ülemised pooled vahetatavad? Küsin sellepärast, et vaatan nii diiselaudisid kui lihtsalt audile diiselmootorit (kui peaks tõesti quattro ümberehitamiseks ükskord minema) ja väga palju pakutakse igal pool Euroopas laiali olevaid mootoreid, kus põhjuseks just nimelt kaaneprobleem. Ning natuke pakutakse ka plokikaasi, aga ei tea, mis kuidas omavahel on sobiv. Need laiali oleva mootoriga autod on muidugi veel eriti soodsa hinnaga saadaval:)


Plpkikaanetihendite kataloog annab muutuse aastaks 85. Näiteks Audi 2,0D enne 85 plokikaanepoldi markeering M11 pärast M12...jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.07.04 09:39 Tsiteeri


Mootori varjandid on sellised
2.0 D - 51 Kw mootori kood CN
2.0 TD - 64 Kw mootori kood DE
2.0 TD - 74 Kw mootori kood NC
2.4 D - 60 Kw mootori kood 3D
2.5 TDI - 88 Kw mootori kood 1T


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 07.09.04 13:01 Tsiteeri


Küsimus tavalise 2.0 R5 51kW diiselmootori kohta: need olid tootmises väga pikka aega ning hetkel otsides on pakutud nii 1980 kui 1990 aasta omi. Kuigi selle aja jooksul jäi kW-de hulk samaks, tehti mootoris muid muudatusi. Kas kellelgi on võimalust võrrelda nende mootorite jõu- või momendikõveraid? Nimelt kõik lõpupoole valmistatud diislid, millega ise sõitnud, on olnud tunduvalt teravama minekuga kui algusaastate diislid. See mulje võib olla samas väga petlik, kuna palju sõltub ka konkreetse käigukasti ülekannetest ja mootori häälestusest üldse. Et palun kinnitage või lükake ümber:o


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]