Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
krss

 postitati 18.12.03 09:07
Ei, originaalis selline juba. Seal on ôhuruum paagi ülaosas ja ventiil, mille kaudu saab ôhu välja ja täita selle kütusega. Kui see ventiil peaks olema rikkis, siis mahutaks muidugi kohe 105L. Peaks olema kôigil Passatitel niiviisi, omanikud lihtsalt ei tea:)
AudiTeam

 postitati 18.12.03 08:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Natuke norin: mu auto paak on 105 liitrit. Arvake ära, kui palju kilomeetreid üle 2000km on mu rekord ühe paagitäiega? ;)

Kuidas se paak sul nii suur on? :o :o :o
Oled ise aretand midagi või?
krss

 postitati 17.12.03 14:22
Natuke norin: mu auto paak on 105 liitrit. Arvake ära, kui palju kilomeetreid üle 2000km on mu rekord ühe paagitäiega? ;)
metallica

 postitati 17.12.03 13:25
Minu 100 2.5 TDI võtab suve perioodil 5,5-6,5 l/100km talvel 6 - 7 (7,5) l/100km.
Mul on KN filter peal, kuigi pole seda veel jõudunud uuesti puhtaks pesta ja lisaks on veel Chip tuuning ka.
Ja need kaks asja teevad masina äkilisemaks ja ökonoomsemaks.
63 liitriga sõitsin eelmine aasta ~1050 km. Ja üsna sinna kanti kipub ta ka jääma.
Ikka ja jälle sõidan nende 63 liitriga (sest nii palju läheb kütet sisse kui seier punase peal) kusagil 900 - 1000 km. (Y)
krss

 postitati 16.12.03 02:04
Olen kusagilt lugenud, et diiselmootori puhul on kiirteel (kõrgetel pööretel) niiske ilmaga sõites erinevus kütusekulus vabalthingava ja papist filtri puhul kuni 2L/100km! Kuna turbodiisel vajab tõesti palju õhku, võib see isegi tõsi olla...

Vabalthingavate koonus- ja paneelfiltrite kohta tahaks ise kah rohkem teada, kuna see vaid aja küsimus, millal selline (isegi 2tk kapoti alla) saab hangitud. Erinevates foorumites on teema küll väga läbinämmutatud, aga tavalt kiidab igaüks enda oma ja võrrelda neid tavakasutaja ei saagi osata. Huvitavad just paneel- ja koonusfiltrite erinevused ning hinna/tulemuse omavaheline suhe. Samas, vabalthingavaid filtreid peaks tasuma osta ka romulast, sest see on ju põhimõtteliselt kulumatu...

Aga teemast: nägin kuidas Tartus Kattel-Diislisse tuli mees kurtma muret, et enne võttis 4L aga nüüd võtab 5L/100km. Töömehed irvitasid, aga siis käratas ülemus peale, et vahe on siiski 20% (!) ja viga tuleb üles leida. Otsiti üle nädala, enne kui avastati see vigane andur (VW 1.9 SD). Nii et ka 5L/100km kulu juures võib olla asi tõsine! :)
Silver

 postitati 16.12.03 01:38
Ja kui tihti seda kütusefiltrit vahetama peaks?
Ning uuesti ka eespool vastuseta jäänud küsimus, et kus kohast saada seda vabalthingavat ja mis hinnaklassis ta on?
atss

 postitati 05.12.03 11:47
Vaheta küttefilter ära ja kütusekulu langeb1/3 võrra.Minu autol igatahes mõjus see vahetus väga hästi.
Black

 postitati 19.11.03 18:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja pkuldsaar
kust seda filtrit saaks. mul õli vahetuseni 5000 km ja peaks selleks ajaks muretsema. ei taha igakord uut osta(soovitati peale igat õlivahetust ka kindlasti filter ära vahetada).

Õhufiltrit võid vabalt vahetada sõltumata õlivahetusest. Hiljem filtri pesu ja õlitamine oleks otstarbekas planeerida koos õlivahetusega.
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Need kes seda vabalt hingavat filtrit kasutavad on rääkinud et masin pidi käivituma paremini ja kütusekulu pidi vähenema veelgi.

Tõsi ta on, tuntav vahe paberfiltriga on isegi minu vabalthingava puhul. Turbomootori kasutegur suureneb ilmselt veelgi rohkem. Ise kasutan K&N paneeli esialgses filtrikarbis.

Üldiselt mõjub jahe ja niiske õhk mootorile hoopis turgutavalt, kuna jahedat õhku mahub silindrisse rohkem ning niiskusest saab lisahapnikku. Seega pole ime, et mootor suudab sellises mõnusas keskkonnas ka rohkem kütust ära põletada. ;)
AudiTeam

 postitati 19.11.03 17:12
Need kes seda vabalt hingavat filtrit kasutavad on rääkinud et masin pidi käivituma paremini ja kütusekulu pidi vähenema veelgi.
pkuldsaar

 postitati 17.11.03 18:10
kust seda filtrit saaks. mul õli vahetuseni 5000 km ja peaks selleks ajaks muretsema. ei taha igakord uut osta(soovitati peale igat õlivahetust ka kindlasti filter ära vahetada).
AudiTeam

 postitati 17.11.03 13:43
Naljamehed õrritate oma kütusekuluga jälle bensuka mehi jah! 5 LIITRIT / 100-LE :D :D :D

Praegune kütusekulu suurenemine 0,5 - 1 liitri jagu võib vabalt olla tingitud külmematest ilmadest - külmkäivitus.
Veel võib asi olla tingitud niiskusest, nagu teada on diislile väga tähtis õhu kättesaamine. Papist ja paberist õhufiltrid koguvad väga hästi niiskust ja seega on nad ka tihedamad ja sellest võib ka olla tingitud 0,5 l kütuse suurenemine.
Abix oleks vabalt hingav paneel filter - endal ka plaanis vist varsti soetada.
Silver

 postitati 17.11.03 10:41
Just. Kui palju on palju?
Minul on kah viimastel aegadel tuju täitsa nullis. Maanteel endise ca 4,5 asemel võtab nüüd 5 ja halvemal juhul 5,5 liitrit diislit sajale. :P
madjs

 postitati 17.11.03 00:29
Vaata õhufilter üle
raivu

 postitati 16.11.03 22:52
No kui palju on palju, mõnejaoks on 6,5l sajale linnavahel ka palju;)
Lendur

 postitati 16.11.03 14:41
ei tea kas mulle ainult tundub või on see ongi nii, et b4 Tdi 92.a võtab diisli kohta palju kütet ? mida võiks kontrollida, mille viga võib see olla ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.2% - SQL: 48.8%]