Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 24.09.03 13:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja komtuur
Sõidu ajal pöörded üle 2,5k rpm siis tagant musta tuleb(mida suurem rpm seda rohkem), kuni selle piirini rahulikult gaasi vajutada ei tahma. Kas tegemist kütusest tulenevaga või kapotiall midagi valesti? Kas annab reguleerida seda kuidagi, et ei tahmaks?

Lase silindrites kompressioon ära mõõta. Kulunud kolvigrupp või ebatihedad klapid lasevad osa kokkusurutavat õhku endast mööda ja seega antakse silindritesse õhukoguse kohta liiga palju kütust. Must suits on mittetäielikust põlemisest tulenev tahm (süsinik).
komtuur

 postitati 24.09.03 07:32
Tsitaat:
Ostes proovi loomulikult mootori suitsemist. 4k rpm juures ei tohiks veel summutist märkimisväärselt musta ega muud värvi suitsu tulla.
Üldiselt peaks ta olema väga ökonoomne masin. Reaalne kütusekulu maanteel 100 juures 5L kandis ja linnas 6-7L.


Sõidu ajal pöörded üle 2,5k rpm siis tagant musta tuleb(mida suurem rpm seda rohkem), kuni selle piirini rahulikult gaasi vajutada ei tahma. Kas tegemist kütusest tulenevaga või kapotiall midagi valesti? Kas annab reguleerida seda kuidagi, et ei tahmaks? Reaalne kütusekulu 5,2l/100km, käima läheb ka normaalselt, muid jamasid ka pole. Kütusena kasutan diot ja statoili diislit. Masin 1.9tdi 66kw
Black

 postitati 23.09.03 10:05
Neid peaks olema 2 sorti - intercooleriga ja ilma. Mõlemad turboga, kuid vastavalt vahejahuti olemasolule 55 kW (TD) ja 66 Kw (TDi). Loomulikult soovitaksin viimast.
Ostes proovi loomulikult mootori suitsemist. 4k rpm juures ei tohiks veel summutist märkimisväärselt musta ega muud värvi suitsu tulla.
Teiseks kisu lahti turbiinist väljuv õhutoru ja katsu sõrmega selle siseseinu. Kui seal on õlisadet, siis on varsti oodata küllaltki kulukat turbo remonti või vahetust.
Üldiselt peaks ta olema väga ökonoomne masin. Reaalne kütusekulu maanteel 100 juures 5L kandis ja linnas 6-7L.

Edit: on siiski olemas ka ilma turbota variant võimsusega 50 kW.
A 80

 postitati 23.09.03 09:29
Tekkis omal selline variant,et vahetada oma bensakas 90.aaasta 1.9 diisel 80 vastu.Aga kuna pole mingit kogemust seda sorti diiselmootoriga,ehk keegi jagab omi kogemusi?Kuidas vastu peab ja milliseid vigu on ette tulnud?Pole mõtet hakata ajama auto omadustest.Omal Audi olnud 2,5 aastat ja tean ta hingeelu üsna hästi.Igaljuhul tänud ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]