Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus diisli kohta? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 4461)
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 23.09.03 09:29 Tsiteeri
Küsimus diisli kohta?



Tekkis omal selline variant,et vahetada oma bensakas 90.aaasta 1.9 diisel 80 vastu.Aga kuna pole mingit kogemust seda sorti diiselmootoriga,ehk keegi jagab omi kogemusi?Kuidas vastu peab ja milliseid vigu on ette tulnud?Pole mõtet hakata ajama auto omadustest.Omal Audi olnud 2,5 aastat ja tean ta hingeelu üsna hästi.Igaljuhul tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 23.09.03 10:05 Tsiteeri


Neid peaks olema 2 sorti - intercooleriga ja ilma. Mõlemad turboga, kuid vastavalt vahejahuti olemasolule 55 kW (TD) ja 66 Kw (TDi). Loomulikult soovitaksin viimast.
Ostes proovi loomulikult mootori suitsemist. 4k rpm juures ei tohiks veel summutist märkimisväärselt musta ega muud värvi suitsu tulla.
Teiseks kisu lahti turbiinist väljuv õhutoru ja katsu sõrmega selle siseseinu. Kui seal on õlisadet, siis on varsti oodata küllaltki kulukat turbo remonti või vahetust.
Üldiselt peaks ta olema väga ökonoomne masin. Reaalne kütusekulu maanteel 100 juures 5L kandis ja linnas 6-7L.

Edit: on siiski olemas ka ilma turbota variant võimsusega 50 kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 24.09.03 07:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Ostes proovi loomulikult mootori suitsemist. 4k rpm juures ei tohiks veel summutist märkimisväärselt musta ega muud värvi suitsu tulla.
Üldiselt peaks ta olema väga ökonoomne masin. Reaalne kütusekulu maanteel 100 juures 5L kandis ja linnas 6-7L.


Sõidu ajal pöörded üle 2,5k rpm siis tagant musta tuleb(mida suurem rpm seda rohkem), kuni selle piirini rahulikult gaasi vajutada ei tahma. Kas tegemist kütusest tulenevaga või kapotiall midagi valesti? Kas annab reguleerida seda kuidagi, et ei tahmaks? Reaalne kütusekulu 5,2l/100km, käima läheb ka normaalselt, muid jamasid ka pole. Kütusena kasutan diot ja statoili diislit. Masin 1.9tdi 66kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.09.03 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja komtuur
Sõidu ajal pöörded üle 2,5k rpm siis tagant musta tuleb(mida suurem rpm seda rohkem), kuni selle piirini rahulikult gaasi vajutada ei tahma. Kas tegemist kütusest tulenevaga või kapotiall midagi valesti? Kas annab reguleerida seda kuidagi, et ei tahmaks?

Lase silindrites kompressioon ära mõõta. Kulunud kolvigrupp või ebatihedad klapid lasevad osa kokkusurutavat õhku endast mööda ja seega antakse silindritesse õhukoguse kohta liiga palju kütust. Must suits on mittetäielikust põlemisest tulenev tahm (süsinik).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]