Teema ülevaade |
quattromees
|
postitati 28.07.03 18:46 |
Check Engine tuli peaks naitama syydet sisse keerates, et auto "naeb" aju. Tuli peaks tòòtava mootoriga syttima ainult siis, kui ilmneb
ylemaarane detonatsioon mootoris, mida aju ise enam korrigeerida ei jòua. Teine funktsioon on sel tulel OBD veakoodide plinkimine. Vanematel audi
benamootoritel naiteks OBD rikkekoodide saamiseks tuleb bensiinipumba releel olevasse kaitsmepessa 4-sekundiks toppida mingi kaitse, et koodi
valjastada. Kòigi koodide lugemiseks tuleb protsessi korrata, kuni plinkitakse, et rohkem rikkekoode pole salvestatud. Samuti saab sel meetodil
kontrollida erinevaid vidinaid, asetades kaitsme releesse enne syyte keeramist: benapumpa, kylmkaivituspihustit jms. Samal ajal Check Engine lamp siis
plingib, millist vidinat testitakse. (lylitatakse sisse-valja). DIISLI KOHTA ei tea. Aga usun, et umbes sama pòhimòte asjal. Tapsemat infot OBD
koodide kohta leiab http://www.sjmautotechnik.com/
Kui juba OBD- st juttu tuli, siis on ehk keegi leidnud asjalikku infot ABS OBD kohta???
|
jottess
|
postitati 28.07.03 09:09 |
Mida see 'check' tuli armatuuris õigupoolest tähendab. Käsiraamatust õnnestus välja selgitada, et see on ainult 1,9 TDI mootoriga masinatel
ja peaks süttima süüdet sisse keerates. Käivitades peaks ta kustuma ning kui mingi kala on mootoris, siis süttib. Minul see lambikene kahjuks süüdet
sisse keerates ei sütti. Pirn on pesas ja terve- kontrollitud. Kus veel võiks selline sõlm olla, kust viga otsida? Mootor iseenesest töötab
korralikult ja tõmmet on enam kui 66 kW monopritsega bensukal oli.
Ainus imelik asi on, et külma mootoriga on mingi imelik vilin- nagu mingi rihm vilistaks, aga sooja mootoriga on vilin kadunud. Vahel teeb linnavahel
3. käiguga sõites ka mingit veidrat vaikset kirinat, aga see kaob, kui gaasi veidi lisada.
Autoks siis Audi 80 B4 1,9 TDI '94 a
|
|