Check Engine tuli peaks naitama syydet sisse keerates, et auto "naeb" aju. Tuli peaks tòòtava mootoriga syttima ainult siis, kui ilmneb
ylemaarane detonatsioon mootoris, mida aju ise enam korrigeerida ei jòua. Teine funktsioon on sel tulel OBD veakoodide plinkimine. Vanematel audi
benamootoritel naiteks OBD rikkekoodide saamiseks tuleb bensiinipumba releel olevasse kaitsmepessa 4-sekundiks toppida mingi kaitse, et koodi
valjastada. Kòigi koodide lugemiseks tuleb protsessi korrata, kuni plinkitakse, et rohkem rikkekoode pole salvestatud. Samuti saab sel meetodil
kontrollida erinevaid vidinaid, asetades kaitsme releesse enne syyte keeramist: benapumpa, kylmkaivituspihustit jms. Samal ajal Check Engine lamp siis
plingib, millist vidinat testitakse. (lylitatakse sisse-valja). DIISLI KOHTA ei tea. Aga usun, et umbes sama pòhimòte asjal. Tapsemat infot OBD
koodide kohta leiab http://www.sjmautotechnik.com/
Kui juba OBD- st juttu tuli, siis on ehk keegi leidnud asjalikku infot ABS OBD kohta???
|