Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: CHECK tuli armatuuris (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 4426)
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 28.07.03 09:09 Tsiteeri
CHECK tuli armatuuris



Mida see 'check' tuli armatuuris õigupoolest tähendab. Käsiraamatust õnnestus välja selgitada, et see on ainult 1,9 TDI mootoriga masinatel ja peaks süttima süüdet sisse keerates. Käivitades peaks ta kustuma ning kui mingi kala on mootoris, siis süttib. Minul see lambikene kahjuks süüdet sisse keerates ei sütti. Pirn on pesas ja terve- kontrollitud. Kus veel võiks selline sõlm olla, kust viga otsida? Mootor iseenesest töötab korralikult ja tõmmet on enam kui 66 kW monopritsega bensukal oli.

Ainus imelik asi on, et külma mootoriga on mingi imelik vilin- nagu mingi rihm vilistaks, aga sooja mootoriga on vilin kadunud. Vahel teeb linnavahel 3. käiguga sõites ka mingit veidrat vaikset kirinat, aga see kaob, kui gaasi veidi lisada.

Autoks siis Audi 80 B4 1,9 TDI '94 a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.07.03 18:46 Tsiteeri


Check Engine tuli peaks naitama syydet sisse keerates, et auto "naeb" aju. Tuli peaks tòòtava mootoriga syttima ainult siis, kui ilmneb ylemaarane detonatsioon mootoris, mida aju ise enam korrigeerida ei jòua. Teine funktsioon on sel tulel OBD veakoodide plinkimine. Vanematel audi benamootoritel naiteks OBD rikkekoodide saamiseks tuleb bensiinipumba releel olevasse kaitsmepessa 4-sekundiks toppida mingi kaitse, et koodi valjastada. Kòigi koodide lugemiseks tuleb protsessi korrata, kuni plinkitakse, et rohkem rikkekoode pole salvestatud. Samuti saab sel meetodil kontrollida erinevaid vidinaid, asetades kaitsme releesse enne syyte keeramist: benapumpa, kylmkaivituspihustit jms. Samal ajal Check Engine lamp siis plingib, millist vidinat testitakse. (lylitatakse sisse-valja). DIISLI KOHTA ei tea. Aga usun, et umbes sama pòhimòte asjal. Tapsemat infot OBD koodide kohta leiab http://www.sjmautotechnik.com/

Kui juba OBD- st juttu tuli, siis on ehk keegi leidnud asjalikku infot ABS OBD kohta???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]