Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martvaar

 postitati 10.12.19 12:09
Leitsin sellise vidina, või õigemini tuttav leidis ja ka kasutab ise oma A6 C7 peal:
https://caristaapp.com/adapter

ja kui lisada veel selline äpp:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.vagdpf

on täitsa võimalik näha oma mobiiltelefonist millal jõuab kätte aeg, kui hakkab pihta tahmafiltri põletus.
sigaelmar

 postitati 10.12.19 07:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kes ei viitsi ega taha oma autot tundma õppida, ei pea muretsema. Sõida lihtsalt ja ära mõtle autole, nagu 90% teevadki. Tootja on sellele mõelnud.


Mul oli Voyager, mille eelmine omanik ka ei õppinud autot tundma ja lihtsalt sõitis. Sõitis nii, et DPF põletas ennast iga päev, auto küttekulu meeletu ja iga kuu käskis mootoriõli vahetada. Jäi üle ainult loota, et ta vahetas ka.
Jann

 postitati 10.12.19 05:11
BiT ja 150-200kw käituvad erinevalt põletuse ajal, tahmakad on erinevate kohtade peal, kastid on erinevad, kumin on ka erinev. Olen nõus, et lahjematel ongi raskem aru saada, millal põletab. BiT hoiab kuni 100km/h maanteel 7-ndat käiku, alla 1500 pöörde ei lase eriti ja kumin on ilusti kuulda, kui põletus toimub. Tavalise korral on veits teisiti. 20 min. üldjuhul siiski piisab, sest kui omanik aru saab, et nüüd pöletab, siis on 10 min juba asi toimunud tavaliselt. Ja põletus on nagunii ajaliselt piiratud, vist oli 40 min, võin eksida mõne minutiga. Kui pöletus kestab juba üle 30 min., oleks aeg uuele tahmakale mõtlema hakata. Kes ei viitsi ega taha oma autot tundma õppida, ei pea muretsema. Sõida lihtsalt ja ära mõtle autole, nagu 90% teevadki. Tootja on sellele mõelnud. Kui tahmaka tuluke süttib, tuleb leida aeg maanteele minna. Nii lihtne see ongi. Kui seda eirata, tuleb minusugust külastada ja uurida, mida päästa annab. Kui olukord on väga halb, ei ole soovituslik põletust esile kutsuda, kuna kogu auto võib tuhaks muutuda. Igasugune reklaamitud tahmaka pesu on saatanast ja lollidelt raha äravõtmine, kuna aitab lühiajaliselt, pehmendab kärje, mis katki läheb, iseennast ummistab ja varsti tuleb nagunii uus osta.
merchant

 postitati 09.12.19 21:55
Mobilet vaadates jäi mulje, et iga 100 C7 diisli kohta on müügil 1 bensukas. Kui varustust ka otsida, siis on valik olematu. Paar aastat tagasi kadusid bensukad üldse hinnakirjast (jutt siis natuke suurematest mootoritest).
Hetkelise kütusekulu järgi ei saa midagi teada, seda ei näidata tavapärasest erinevat. Samuti ei näidata käikude allavahetamist: displeil on D8, aga pöörded võivad vabalt olla paar käiku madalama ülekande omad :D
Ma pole täpselt vaadanud, aga kuulmise järgi pole tühikäigu pöörded oluliselt kõrgemad-ma lihtsalt ei ole sellele detailile seni tähelepanu pööranud, ju ei erine märkimisväärselt...
sigaelmar

 postitati 09.12.19 19:56
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See oleks pigem jabur kui peaks spetsiaalselt sõitma ja kütust põletama, see nulliks ära kogu selle asja mõtte keskkonna säästmise seisukohalt, pigem siis üldse loobuda nendest filtritest. Kui igapäevased sõidud ei ole piisavad asja korrektseks tomimiseks, siis tuleks valida teistsugune auto ehk siis bensiinimootor. Või kui uhkus lubab, siis mõni vanem ilma filtrita auto.


Selle asjaga on tuuga jah kui tahad uuemat autot saada. 90% müügis olevatest on diislid ja siis peabki pahatihti leppima diisliga. Näiteks otsisin pool aastat tagasi omale Eestist bensiinimootoriga Quattro C7't ja valik oli põhimõtteliselt 0 ja kui ma õigesti mäletan, siis mingi paar nädalat oligi reaalselt 0 auto24's. Ainult S6'ed aga need liiga kallid.
sigaelmar

 postitati 09.12.19 19:51
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru?

Ega sa ju tühikäiguga ei sõida?


Ma ju kirjutasingi, et hetkelise küttekulu VÕI tühikäigu pöörete järgi. Kohapeal seistes peaks pöörete järgi aru saama (näiteks 700 pöörde asemel 900) ja sõites hetkelise küttekulu järgi (mis peaks siis olema umbes poole suurem kui tavaliselt)
jaiks

 postitati 09.12.19 19:23
Ega jah, selle 3.0tdi ostuga lendasin orki, emotsiooni ost, mis teha. Ilmselt järgmise peab bensiini vaatama, kuigi valik siis poole väiksem. Ma küll käin nädala jooksul 2-3 korda vähemalt maanteel aga mitu korda trehvand ikka linnas see põletus pooleli jääma. 1500-2000km kuus sõidan.
teet82

 postitati 09.12.19 18:20
See oleks pigem jabur kui peaks spetsiaalselt sõitma ja kütust põletama, see nulliks ära kogu selle asja mõtte keskkonna säästmise seisukohalt, pigem siis üldse loobuda nendest filtritest. Kui igapäevased sõidud ei ole piisavad asja korrektseks tomimiseks, siis tuleks valida teistsugune auto ehk siis bensiinimootor. Või kui uhkus lubab, siis mõni vanem ilma filtrita auto.
jaiks

 postitati 09.12.19 17:40
Ei ole nagu märkand muutusi auto töös, kui põletamine toimub. Maanteel teeb ära ja ei saa arugi aga linnas on seisma jätmisi nii palju, et iga kord pole küll meeles sellele mõelda. Peale autost välja astumist kuulen, et vent toimetab. Paar korda olen siis ka lõhna tundnud aga vahel pole sedagi. Hetkeline küttekulu on ka selline parameeter, mida iga sõidu ajal linnas ei passi. Ma siiski leian, et armatuuris võiks asjakohane tuluke süttida, mis soovitaks sõidu jätkamist nt. aga sellest vist kirjutati kusagil, et see oleks kliendile ebamugavusi tekitav.
merchant

 postitati 09.12.19 17:21
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru?

Ega sa ju tühikäiguga ei sõida? Aru saad teistsuguse jõmina järgi kõhu all ja vahel hoiab käiguvahetustel kauem pöördeid kõrgemal. Minu hinnangul 20km maanteed ei piisa, paljalt jahutamiseks kulub nii palju aega, et sellega jõuad 90km/h juures juba 10km edasi.
Kahju, et seda ise ajastada ei lasta, kui näed, et oleks vaja, laseks pikema sõidu ajal käima, muidu jääb tihti pooleli. Mul on töö-kodu ots 50km ja sellest sageli ei piisa, sest põletama hakkab, kui on soojaks saanud ja siis ei saa enne lõpuni, kui kohal oled. Ei viitsi nagu paarkümmend km ringi kah tiirutada, selle asemel, et sihtpunktis OFF vajutada.
sigaelmar

 postitati 09.12.19 15:44
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru?
jaiks

 postitati 09.12.19 14:56
Suht jama värk, et ei saa eriti aru, kui põletus käib. Suht tihti jätan seisma ja selgub, et oli just käimas. Vabalt võiksin teha pikema otsa, kui märkaks, et on vaja.
Jann

 postitati 09.12.19 14:31
Pigem proovi aru saada, kui ise põletama hakkab (vendid ees käivad, hoiab kõrgemat pööret veits kui muidu, sumpaotsad tulikuumad ja samuti väljuv gaas kuum) ja siis tee 20 min. maanteed umbes. Sundpõletust ma sellises olukorras küll ei teeks.
martvaar

 postitati 09.12.19 12:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled milleski.

Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama?


Koht on olemas, kapoti lahti teed, vaatab kohe vastu. Varda asemel on kork. Varda jaoks osta meeter peenikest jäigemat plasttoru näiteks, ise tegin uue esiklaasi vahel olevast liistust. Pihustite seisukorda eemalt hinnata ei saa, tavaliselt nad ei ole läbi sellise sõiduga.



Siis tuleb järelikult masin kuidagi põletama saada? Ja kui nüüd meenutada ega pole ammu jah tundnud seda kärshahaisu kui põletab.
Jann

 postitati 09.12.19 12:47
Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled milleski.

Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama?


Koht on olemas, kapoti lahti teed, vaatab kohe vastu. Varda asemel on kork. Varda jaoks osta meeter peenikest jäigemat plasttoru näiteks, ise tegin uue esiklaasi vahel olevast liistust. Pihustite seisukorda eemalt hinnata ei saa, tavaliselt nad ei ole läbi sellise sõiduga.
martvaar

 postitati 09.12.19 12:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole alati usaldust väärt, eriti kui kahtled milleski.
Õlikogus on 6,4 l., soovitav on panna siiski 6l., kuna siis jääb 3/4 normi kuskil ekraanil ja hea jälgida, mis toimub.


Linnas jah. Õli oli süsimust. Omal oli korra mõte, et õli tasema andur viskab villast.
Aga kas pihustid ei või olla õhtal omadega? Läbisõit 200 000 km.
merchant

 postitati 09.12.19 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled milleski.

Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama?
Jann

 postitati 09.12.19 11:52
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole alati usaldust väärt, eriti kui kahtled milleski.
Õlikogus on 6,4 l., soovitav on panna siiski 6l., kuna siis jääb 3/4 normi kuskil ekraanil ja hea jälgida, mis toimub.
sigaelmar

 postitati 09.12.19 11:43
150ml on selle karteri juures ju ainult piisk. Ilmselt sa oleks pidanud rohkem välja tõmbama.
Typhome

 postitati 09.12.19 10:45
(kulunud) pihustid või (liiga tihe) DPF (põletus)
martvaar

 postitati 09.12.19 10:27
Avastasin, et karteris õli kogus suurenenud, maksimum. Tõmbasin ca 150 m/l õli karterist välja ja näit normis. Nädal hiljem jälle näit peaaegu maksimum. Jahutusvedelik normis, ei ole vähenenud. Milles võib viga olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.0% - SQL: 37.0%]