martvaar
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 09:27
|
|
|
Audi a6 c7 3,0 TDI 150kW
Avastasin, et karteris õli kogus suurenenud, maksimum. Tõmbasin ca 150 m/l õli karterist välja ja näit normis. Nädal hiljem jälle näit peaaegu
maksimum. Jahutusvedelik normis, ei ole vähenenud. Milles võib viga olla?
|
|
|
Typhome
|
postitati 09.12.19 09:45
|
|
|
(kulunud) pihustid või (liiga tihe) DPF (põletus)
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 10:43
|
|
|
150ml on selle karteri juures ju ainult piisk. Ilmselt sa oleks pidanud rohkem välja tõmbama.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.12.19 10:52
|
|
|
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui
õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole alati usaldust väärt, eriti kui
kahtled milleski.
Õlikogus on 6,4 l., soovitav on panna siiski 6l., kuna siis jääb 3/4 normi kuskil ekraanil ja hea jälgida, mis toimub.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 09.12.19 10:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui
õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled
milleski. |
Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel
varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama?
|
|
|
martvaar
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui
õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole alati usaldust väärt, eriti kui
kahtled milleski.
Õlikogus on 6,4 l., soovitav on panna siiski 6l., kuna siis jääb 3/4 normi kuskil ekraanil ja hea jälgida, mis toimub. |
Linnas jah. Õli oli süsimust. Omal oli korra mõte, et õli tasema andur viskab villast.
Aga kas pihustid ei või olla õhtal omadega? Läbisõit 200 000 km.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.12.19 11:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui
õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled
milleski. |
Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel
varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama? |
Koht on olemas, kapoti lahti teed, vaatab kohe vastu. Varda asemel on kork. Varda jaoks osta meeter peenikest jäigemat plasttoru näiteks, ise tegin
uue esiklaasi vahel olevast liistust. Pihustite seisukorda eemalt hinnata ei saa, tavaliselt nad ei ole läbi sellise sõiduga.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
martvaar
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kas see nädal on ainult linnasõit? Võimalik, et sel juhul muudkui põletab jupikaupa ja tulemus on näha. Õlitaset saab tõsta ainult kütus karteris, kui
õli on ikka loomulikku värvi, e.s. must. Tee endale päris varras ja mõõda sellega. See arvestuslik ekraanil ei ole usaldust väärt, eriti kui kahtled
milleski. |
Ehk juhendad, kuidas seda "varrast teha"? Endal ka see küsimus, et kuidas õli värvi näha, kui on ainult elektrooniline näit? On neil mootoritel
varda jaoks koht jäetud ja kas see sobib kõigile C7 3,0 mootoritele sama? |
Koht on olemas, kapoti lahti teed, vaatab kohe vastu. Varda asemel on kork. Varda jaoks osta meeter peenikest jäigemat plasttoru näiteks, ise tegin
uue esiklaasi vahel olevast liistust. Pihustite seisukorda eemalt hinnata ei saa, tavaliselt nad ei ole läbi sellise sõiduga. |
Siis tuleb järelikult masin kuidagi põletama saada? Ja kui nüüd meenutada ega pole ammu jah tundnud seda kärshahaisu kui põletab.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.12.19 13:31
|
|
|
Pigem proovi aru saada, kui ise põletama hakkab (vendid ees käivad, hoiab kõrgemat pööret veits kui muidu, sumpaotsad tulikuumad ja samuti väljuv gaas
kuum) ja siis tee 20 min. maanteed umbes. Sundpõletust ma sellises olukorras küll ei teeks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.12.19 13:56
|
|
|
Suht jama värk, et ei saa eriti aru, kui põletus käib. Suht tihti jätan seisma ja selgub, et oli just käimas. Vabalt võiksin teha pikema otsa, kui
märkaks, et on vaja.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 14:44
|
|
|
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru?
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 09.12.19 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru? |
Ega sa ju tühikäiguga ei sõida? Aru saad teistsuguse jõmina järgi kõhu all ja vahel hoiab käiguvahetustel kauem pöördeid kõrgemal. Minu hinnangul 20km
maanteed ei piisa, paljalt jahutamiseks kulub nii palju aega, et sellega jõuad 90km/h juures juba 10km edasi.
Kahju, et seda ise ajastada ei lasta, kui näed, et oleks vaja, laseks pikema sõidu ajal käima, muidu jääb tihti pooleli. Mul on töö-kodu ots 50km ja
sellest sageli ei piisa, sest põletama hakkab, kui on soojaks saanud ja siis ei saa enne lõpuni, kui kohal oled. Ei viitsi nagu paarkümmend km ringi
kah tiirutada, selle asemel, et sihtpunktis OFF vajutada.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.12.19 16:40
|
|
|
Ei ole nagu märkand muutusi auto töös, kui põletamine toimub. Maanteel teeb ära ja ei saa arugi aga linnas on seisma jätmisi nii palju, et iga kord
pole küll meeles sellele mõelda. Peale autost välja astumist kuulen, et vent toimetab. Paar korda olen siis ka lõhna tundnud aga vahel pole sedagi.
Hetkeline küttekulu on ka selline parameeter, mida iga sõidu ajal linnas ei passi. Ma siiski leian, et armatuuris võiks asjakohane tuluke süttida, mis
soovitaks sõidu jätkamist nt. aga sellest vist kirjutati kusagil, et see oleks kliendile ebamugavusi tekitav.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.12.19 17:20
|
|
|
See oleks pigem jabur kui peaks spetsiaalselt sõitma ja kütust põletama, see nulliks ära kogu selle asja mõtte keskkonna säästmise seisukohalt, pigem
siis üldse loobuda nendest filtritest. Kui igapäevased sõidud ei ole piisavad asja korrektseks tomimiseks, siis tuleks valida teistsugune auto ehk
siis bensiinimootor. Või kui uhkus lubab, siis mõni vanem ilma filtrita auto.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.12.19 18:23
|
|
|
Ega jah, selle 3.0tdi ostuga lendasin orki, emotsiooni ost, mis teha. Ilmselt järgmise peab bensiini vaatama, kuigi valik siis poole väiksem. Ma küll
käin nädala jooksul 2-3 korda vähemalt maanteel aga mitu korda trehvand ikka linnas see põletus pooleli jääma. 1500-2000km kuus sõidan.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Kas siis hetkelise küttekulu või tühikäigu pöörete järgi ei saa aru? |
Ega sa ju tühikäiguga ei sõida? |
Ma ju kirjutasingi, et hetkelise küttekulu VÕI tühikäigu pöörete järgi. Kohapeal seistes peaks pöörete järgi aru saama (näiteks 700 pöörde asemel 900)
ja sõites hetkelise küttekulu järgi (mis peaks siis olema umbes poole suurem kui tavaliselt)
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.19 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
See oleks pigem jabur kui peaks spetsiaalselt sõitma ja kütust põletama, see nulliks ära kogu selle asja mõtte keskkonna säästmise seisukohalt, pigem
siis üldse loobuda nendest filtritest. Kui igapäevased sõidud ei ole piisavad asja korrektseks tomimiseks, siis tuleks valida teistsugune auto ehk
siis bensiinimootor. Või kui uhkus lubab, siis mõni vanem ilma filtrita auto. |
Selle asjaga on tuuga jah kui tahad uuemat autot saada. 90% müügis olevatest on diislid ja siis peabki pahatihti leppima diisliga. Näiteks otsisin
pool aastat tagasi omale Eestist bensiinimootoriga Quattro C7't ja valik oli põhimõtteliselt 0 ja kui ma õigesti mäletan, siis mingi paar nädalat
oligi reaalselt 0 auto24's. Ainult S6'ed aga need liiga kallid.
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 09.12.19 20:55
|
|
|
Mobilet vaadates jäi mulje, et iga 100 C7 diisli kohta on müügil 1 bensukas. Kui varustust ka otsida, siis on valik olematu. Paar aastat tagasi
kadusid bensukad üldse hinnakirjast (jutt siis natuke suurematest mootoritest).
Hetkelise kütusekulu järgi ei saa midagi teada, seda ei näidata tavapärasest erinevat. Samuti ei näidata käikude allavahetamist: displeil on D8, aga
pöörded võivad vabalt olla paar käiku madalama ülekande omad
Ma pole täpselt vaadanud, aga kuulmise järgi pole tühikäigu pöörded oluliselt kõrgemad-ma lihtsalt ei ole sellele detailile seni tähelepanu pööranud,
ju ei erine märkimisväärselt...
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.12.19 04:11
|
|
|
BiT ja 150-200kw käituvad erinevalt põletuse ajal, tahmakad on erinevate kohtade peal, kastid on erinevad, kumin on ka erinev. Olen nõus, et
lahjematel ongi raskem aru saada, millal põletab. BiT hoiab kuni 100km/h maanteel 7-ndat käiku, alla 1500 pöörde ei lase eriti ja kumin on ilusti
kuulda, kui põletus toimub. Tavalise korral on veits teisiti. 20 min. üldjuhul siiski piisab, sest kui omanik aru saab, et nüüd pöletab, siis on 10
min juba asi toimunud tavaliselt. Ja põletus on nagunii ajaliselt piiratud, vist oli 40 min, võin eksida mõne minutiga. Kui pöletus kestab juba üle 30
min., oleks aeg uuele tahmakale mõtlema hakata. Kes ei viitsi ega taha oma autot tundma õppida, ei pea muretsema. Sõida lihtsalt ja ära mõtle autole,
nagu 90% teevadki. Tootja on sellele mõelnud. Kui tahmaka tuluke süttib, tuleb leida aeg maanteele minna. Nii lihtne see ongi. Kui seda eirata, tuleb
minusugust külastada ja uurida, mida päästa annab. Kui olukord on väga halb, ei ole soovituslik põletust esile kutsuda, kuna kogu auto võib tuhaks
muutuda. Igasugune reklaamitud tahmaka pesu on saatanast ja lollidelt raha äravõtmine, kuna aitab lühiajaliselt, pehmendab kärje, mis katki läheb,
iseennast ummistab ja varsti tuleb nagunii uus osta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.19 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kes ei viitsi ega taha oma autot tundma õppida, ei pea muretsema. Sõida lihtsalt ja ära mõtle autole, nagu 90% teevadki. Tootja on sellele mõelnud.
|
Mul oli Voyager, mille eelmine omanik ka ei õppinud autot tundma ja lihtsalt sõitis. Sõitis nii, et DPF põletas ennast iga päev, auto küttekulu
meeletu ja iga kuu käskis mootoriõli vahetada. Jäi üle ainult loota, et ta vahetas ka.
|
|
|
martvaar
huviline
Registreerunud 13.04.10
Kasutaja on eemal
|
|
|