Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2014 A6 3.0 BiTDI mootori probleem
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: a6bitdi[/i] Tere Ei oska enam kuhugi mujale pöörduda. Äkki oskab keegi nõu anda või soovitada mis firmasse pöörduda või mida üldse teha. A6, 3.0 BiTDI, 2014a, läbisõit 90354km Sümtomid: * Peale auto käivitamist on tühikäigul tuntav pöörete ebastabiilsus, tühikäik hüpleb, ca 100-200 pöörde ulatuses * Kui nüüd hakata sõitma, siis ikka rämedalt jätab kohati vahele, auto jõnksutab väga palju. * Kui nüüd keset jõnksutamist korralikult gaasi anda, ala sõita 2000+ pööretega ca 100-150m, sümtomid kaovad. Kõik ok kuni hetkeni kuni auto jälle seisma jätta ja käivitada ca 3-4h pärast (ja siis uuesti) * Jama hakkas pihta ca 6-7 tuhat kilomeetrit tagasi. Mida olen teinud: 1) Audi Eesti ütles tuimalt, et pihustid läbi ja tuleb ära vahetada. Neid rohkem ei huvitanud teema. 2) Audi Eesti pakkumine tundus natuke pealiskaudne ja pöördusin firmasse, kus ka autot hooldatakse - Flamenko. Seal tehti diagnost ja öeldi, et pihustite töö väga kehv. Võeti siis kõik pihustid maha ja saadeti diagnostikasse. Sain aru, et seal siis pesti kõigepealt pihustid läbi ja tehti test. Tulemus siis et pihustid korras ja kõik tipp topp. Flamenkos monteeriti pihustid peale ja diagnost näitas et kõik ok. Läks päev mööda ning täpselt sama jama. Kütus. Algselt tankisin koguaeg Circle-K. Jamade tekkimisel kahtlustasin, et äkki kütuse probleem. Vahetasin Olerexi vastu. Justkui nagu läks paremaks, aga samas oli ka väga kuum periood(suvekuumad). Hetkel ka tangin Olerexist. Kui auto soe, siis sellist jama pole. Tõmme on nagu 230kw autole kohane. Läheb madalalt kuni lõpuni ja justkui toimib hästi. Minu loogika ütleb, et kui pihustid oleks läbi, siis ei tohiks ka auto väga liikuda või siis peaks tossama või imelikke hääli tegema. Kõik justkui nagu ok. Veakoode armatuuris kuskil midagi ei näita. Auto käivitub ideaalselt, lihtsalt külmalt tühikäik väga veider ning nagu kirjeldatud, sõitma hakates näiteks hommikul maja eest jõnksutab korralikult, lased korra peeneks ja kõik ok. Et mida teha? Mida uurida? Mingeid ideid? Ideed otsas ... Hakata lihtsalt ehku peale pihustid vahetama on ka kuidagi nii ja naa (350eur/pihusti). Kas võib see kuidagi olla seotud biokütusega mis tanklates nüüd? Samas naisel ka diisel, küll 2liitrine ning tal pole kunagi mingid jama olnud... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2014 A6 3.0 BiTDI mootori probleem
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]