Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stonestick

 postitati 18.07.19 19:01
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Aga arvan, et need 72-77 grupid on mingi varuga ja probleemid tekivad varem. Just ka vaatasin ühte, mis hakkas vingu ajama koha peal, kõige kehvem näit oli -36 ühel silindril, teised ok. Mingi teoreetiline selgitus oli ka muidu selle laginaga töötamise kohta, et liiga palju kütust satub silindrisse enne kui põlema läheb ja siis see suure koguse korraga süttimine põhjustab seda häält,kahjuks ei mäleta enam täpselt. Aga seal need eelpihustused ja asjad, võib-olla miski ei toimi enam õigesti, ehk siis ikkagi pihustid.


Täiesti usun. Aga mis seletab seda, et hääl tuleb ja läheb? Proovin alustuseks ilmselt Karla lisandit ja siis vaatan edasi. Kui püsima jääb, ju siis tuleb pihustid maha kakkuda.

Leidsin muidu VWAudiforumist ka teema: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/155160-Audi-A6-3-0tdi-Le-mans-low-rpm-noise. Veel lugemist: https://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=8240.

EDIT: Kui tegemist on pihustitega, siis kas teemat ei võiks laiendada ka segule üleüldiselt? Ehk kas asjasse võiksid olla segatud EGR (raudselt kinni tahmanud), pöördklapid, gaasiklapp, ... ? Ärge näkku lööge, lihtsalt oletan :)
teet82

 postitati 18.07.19 18:47
Eri ajastute autosid ei saa ju võrrelda nii, 4.2 S-e tuleb võrrelda ikka R5 ja V6 2.5TDI traktoritega:)

Aga arvan, et need 72-77 grupid on mingi varuga ja probleemid tekivad varem. Just ka vaatasin ühte, mis hakkas vingu ajama koha peal, kõige kehvem näit oli -36 ühel silindril, teised ok. Mingi teoreetiline selgitus oli ka muidu selle laginaga töötamise kohta, et liiga palju kütust satub silindrisse enne kui põlema läheb ja siis see suure koguse korraga süttimine põhjustab seda häält,kahjuks ei mäleta enam täpselt. Aga seal need eelpihustused ja asjad, võib-olla miski ei toimi enam õigesti, ehk siis ikkagi pihustid.
sir-mac

 postitati 18.07.19 18:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Las teeb, mul savi. :o
Avaldasin lihtsalt oma suhtumise ja arvamuse diiselmootoritesse.
Igalühel oma maitse.

stonestick

 postitati 18.07.19 07:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Teemaalgataja peaks pihusteid kontrollima algatuseks.


Stendi? Vaatama VCDS'ist mingeid gruppe? 72-77 näitudega olen kursis, peast ei mäleta, aga kõik peaks tolerantsi piires olema, vähemalt viimati kui vaatasin (esimene -45-45 ja teine tulp ilusti -15-15 vahel).

Eile ülejäänud päeva ja täna hommikul ei teinud mingit laginat .. :D Tundub selline probleem, et tuleb kannatada kuni hullemaks läheb või muud sümptomid ilmuvad.
Jann

 postitati 18.07.19 03:56
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Teemaalgataja peaks pihusteid kontrollima algatuseks.
sir-mac

 postitati 17.07.19 20:31
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!
jaiks

 postitati 17.07.19 19:38
Mul b7 2.5tdi-l ka linnas teatud hetkel nagu kerge koormuse all ühtlasel sõidul on selline tühi lagin. Märkasin seda umbes paar kuud tagasi. Ma video pealt ei saa hästi helist aru aga arvan, et sama teema. Võiks ehk biolisandi süüks ajada?
stonestick

 postitati 17.07.19 07:35
Raske seda paremini sõnastada, aga viimasel ajal tekkinud madalatel pööretel see diisli iseloomulik hääl/lagin/??? just koormuse all ja madalatel pööretel. Salongi väga hästi kuulda, olen täiesti kindel, et varem seda ei olnud.

Esimest korda panin tähele vähem kui kuu aega tagasi, probleem kadus sooja mootoriga. Täna esimest korda jäi püsima ka täiesti sooja mootoriga. Neljanda käiguga on seda eriti hästi kuulda (vist esimene käik, millega turbiin lukustatakse, kui linnakiirustel kruiisida). Tegin video ka, kahjuks ülihästi kuulda pole, aga kõrvaklappidega saab ilmselt aru, mida ma mõtlen: https://www.youtube.com/watch?v=dABHGZy7WGI.

Mootorist uusi veakoode ei paista, vanast ajast eksisteerivad seal mootoripatjade ja "exhaust gas sensor bank 1" vead. Võin vajadusel live parameetreid logida ja sõita, kui see kedagi aitab.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]