Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0 TDI 171kW traktori hääl madalatel pööretel (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3086)
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 17.07.19 07:35 Tsiteeri
3.0 TDI 171kW traktori hääl madalatel pööretel



Raske seda paremini sõnastada, aga viimasel ajal tekkinud madalatel pööretel see diisli iseloomulik hääl/lagin/??? just koormuse all ja madalatel pööretel. Salongi väga hästi kuulda, olen täiesti kindel, et varem seda ei olnud.

Esimest korda panin tähele vähem kui kuu aega tagasi, probleem kadus sooja mootoriga. Täna esimest korda jäi püsima ka täiesti sooja mootoriga. Neljanda käiguga on seda eriti hästi kuulda (vist esimene käik, millega turbiin lukustatakse, kui linnakiirustel kruiisida). Tegin video ka, kahjuks ülihästi kuulda pole, aga kõrvaklappidega saab ilmselt aru, mida ma mõtlen: https://www.youtube.com/watch?v=dABHGZy7WGI.

Mootorist uusi veakoode ei paista, vanast ajast eksisteerivad seal mootoripatjade ja "exhaust gas sensor bank 1" vead. Võin vajadusel live parameetreid logida ja sõita, kui see kedagi aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 17.07.19 19:38 Tsiteeri


Mul b7 2.5tdi-l ka linnas teatud hetkel nagu kerge koormuse all ühtlasel sõidul on selline tühi lagin. Märkasin seda umbes paar kuud tagasi. Ma video pealt ei saa hästi helist aru aga arvan, et sama teema. Võiks ehk biolisandi süüks ajada?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 17.07.19 20:31 Tsiteeri


Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.07.19 03:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Teemaalgataja peaks pihusteid kontrollima algatuseks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 18.07.19 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Teemaalgataja peaks pihusteid kontrollima algatuseks.


Stendi? Vaatama VCDS'ist mingeid gruppe? 72-77 näitudega olen kursis, peast ei mäleta, aga kõik peaks tolerantsi piires olema, vähemalt viimati kui vaatasin (esimene -45-45 ja teine tulp ilusti -15-15 vahel).

Eile ülejäänud päeva ja täna hommikul ei teinud mingit laginat .. :D Tundub selline probleem, et tuleb kannatada kuni hullemaks läheb või muud sümptomid ilmuvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 18.07.19 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Diislid ongi nagu rohkem traktoritele ja raskeveokitele mõeldud mootorid. :D
Mis seal siis imestada, et töötab nagu traktor?
Olgugi et AUDI.
Nali, aga mõnele kurb tõdeda!


Tundub tõesti nali, sest kolmene diisel korraldab tänapäeval su V8 essile korraliku tagatulede näituse. :D

Las teeb, mul savi. :o
Avaldasin lihtsalt oma suhtumise ja arvamuse diiselmootoritesse.
Igalühel oma maitse.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.07.19 18:47 Tsiteeri


Eri ajastute autosid ei saa ju võrrelda nii, 4.2 S-e tuleb võrrelda ikka R5 ja V6 2.5TDI traktoritega:)

Aga arvan, et need 72-77 grupid on mingi varuga ja probleemid tekivad varem. Just ka vaatasin ühte, mis hakkas vingu ajama koha peal, kõige kehvem näit oli -36 ühel silindril, teised ok. Mingi teoreetiline selgitus oli ka muidu selle laginaga töötamise kohta, et liiga palju kütust satub silindrisse enne kui põlema läheb ja siis see suure koguse korraga süttimine põhjustab seda häält,kahjuks ei mäleta enam täpselt. Aga seal need eelpihustused ja asjad, võib-olla miski ei toimi enam õigesti, ehk siis ikkagi pihustid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 18.07.19 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Aga arvan, et need 72-77 grupid on mingi varuga ja probleemid tekivad varem. Just ka vaatasin ühte, mis hakkas vingu ajama koha peal, kõige kehvem näit oli -36 ühel silindril, teised ok. Mingi teoreetiline selgitus oli ka muidu selle laginaga töötamise kohta, et liiga palju kütust satub silindrisse enne kui põlema läheb ja siis see suure koguse korraga süttimine põhjustab seda häält,kahjuks ei mäleta enam täpselt. Aga seal need eelpihustused ja asjad, võib-olla miski ei toimi enam õigesti, ehk siis ikkagi pihustid.


Täiesti usun. Aga mis seletab seda, et hääl tuleb ja läheb? Proovin alustuseks ilmselt Karla lisandit ja siis vaatan edasi. Kui püsima jääb, ju siis tuleb pihustid maha kakkuda.

Leidsin muidu VWAudiforumist ka teema: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/155160-Audi-A6-3-0tdi-Le-mans-low-rpm-noise. Veel lugemist: https://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=8240.

EDIT: Kui tegemist on pihustitega, siis kas teemat ei võiks laiendada ka segule üleüldiselt? Ehk kas asjasse võiksid olla segatud EGR (raudselt kinni tahmanud), pöördklapid, gaasiklapp, ... ? Ärge näkku lööge, lihtsalt oletan :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.2% - SQL: 39.8%]