Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
s.andr1

 postitati 30.08.17 16:00
Panen selle teksti ka, mille kirjutasin audisse

Külma mootoriga kuni 2000 rpm viskab värina keresse, kui gaas lahti lasta (ehk kukub tühipööretele), jätab värina kerre ca 1 - 1, 5 sekundiks. Soojaga probleemi pole.

Nii soojalt kui ka külma mootoriga koha pealt kiirendades kuni ca 2000 pöördeni tekib sellin lagin/plagin.

Pihustid stendis käinud, korras.
Surved mõõdetud. Korras.

Arvuti taga käinud, ühtegi viga pole ei mootoris, ega kastis.

Mis võiks sellist asja põhjustada?

Kas tõesti võib mingi pihusti ikka läbi olla? Või võib kett sellist asja teha, et ei pinguta ja käib vastu korpust ?, samas kohapeal tuuritades, ei ole häält.

Kastis mingi probleem..?
s.andr1

 postitati 28.08.17 17:20
Ise kahtlustan vaikselt kasti ja hüdromuhvi plagina tekitajaks.
s.andr1

 postitati 28.08.17 16:21
Nii palju siis praegu

Pihustid stendis käinud - kõik korras

kompressioonid mõõdetud - kõik korras

Autoga ligi 2500 km sõidetud, ammu peaks seal midagi juba laiali olema praeguseks..

Forssi poolt oli veel, et vaatavad DPFi üle, kas see äkkki ummistanud.

Keeruline edasi minna, mootorit lammutama hakata on ka mõtetu tegevus.
teet82

 postitati 02.08.17 12:06
Kui väidetavalt jäi probleem pihusteid ringi tõstes samasse silindrisse, siis tuleks ikka mootori rauast viga otsida.
s.andr1

 postitati 02.08.17 11:01
https://www.upload.ee/files/7299960/IMG_2635.JPG.html

https://www.upload.ee/files/7299962/IMG_2636.JPG.html


Stendinäidud sellised
teet82

 postitati 29.07.17 12:45
See võib saale ka olla, võtab ka kompressiooni madalamaks.
s.andr1

 postitati 29.07.17 12:34
Tõsi ta on.

Imelik on asja juures see, et tühikäik on ideaalne soojalt. Homme saan lõpuks kompressiooni ära mõõta.

Muidugi õlivahetusega kaasnes mure, et välja tuli ligi 9 liitrit õli. Üsna 99.9 % et diisel oli õlis läbi pihusti.

Aga eks vaatab, step by step. Homme mõõdan kompressiooni ära, siis saab edasi vaadata. Mootoriremont kõlab väga kulukana, aga mis teha.
mkb

 postitati 28.07.17 13:02
Kui peetis pihustitega pikemalt sõidetud, siis võib seal misiganes kõver või katki olla.
s.andr1

 postitati 28.07.17 12:43
Ilmselt tuleb lasta üle kontrollida ja, tegelen esmaspäeval.

Aga kui keps kõver,siis peaks reaalselt suitsema või kolisema nii soojalt ja ka tühikäigul ?

Tühikäigul käib nagu kelluke.
Jann

 postitati 28.07.17 08:05
Kompenseerimine on ikka üle igasugu piiri. Pihustid stendi ja samas võiks surved ära mõõta silindrites. Võimalik mehhaaniline vigastus, keps kõver jne.
s.andr1

 postitati 28.07.17 06:49
Esimeses postituses oli mootor soe

Teises juba sai arvuti külge pandud kui oli külm mootor.

Viga kuuendast silindrist ümber ei koli.
mike1

 postitati 28.07.17 05:48
Väga keeruline kirjeldusele pihta saada - esimeses postituses on pihustid korras ja järgmises tõstate pihusteid ringi juba?
Teine küsimus tekib pihusti kompenseerimisnäitude põhjal pihustite vahetuse mõttekuses? Antud juhul soovitaks kõik pihustid maha võtta ja kontrolli saata.
s.andr1

 postitati 27.07.17 19:43
Tõstsin 1 ja 6 pihusti ümber aga viga ikka jäi 6 silindrisse. Kui näoga mootori poole vaatan siis parem pool 4-5-6

Väriseb 1300-1800 peal

1 silindris pihusti mis ümber tõstsin on okei

Pildid

https://www.upload.ee/files/7276955/IMG_2566.JPG.html

https://www.upload.ee/files/7276962/IMG_2565.JPG.html


On aimu kust võiks mida kontrollida ?
s.andr1

 postitati 24.07.17 20:51
Tere

Esineb probleem. Gaasi andes, kui vedu taga, kostub salongi selline imelik plastiku plagin/klõbin. Jõud olemas, veab, ei suitse. Külmalt teeb hullemini. Kaob ära kui pöörded nii üle 2000 või 2k juures

Arvuti käis ka küljes, pihustid korralikud, mootoris ja kastis näitab null viga, ehk siis midagi mehhaanilist.


Kohapeal on ka selline imelik, täna vaatasin, mingi vaakum teeb häält, aga see pole päris see hääl, mis salongi kostub.

Hüdrokatiks ka ei saa olla.

On kellegil kogemusi, üsna keeruline muidugi jutu järgi öelda ja mõelda.

Tänud

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]