s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.17 19:51
|
|
|
3.0 TDI 171 kw Allroad C6
Tere
Esineb probleem. Gaasi andes, kui vedu taga, kostub salongi selline imelik plastiku plagin/klõbin. Jõud olemas, veab, ei suitse. Külmalt teeb
hullemini. Kaob ära kui pöörded nii üle 2000 või 2k juures
Arvuti käis ka küljes, pihustid korralikud, mootoris ja kastis näitab null viga, ehk siis midagi mehhaanilist.
Kohapeal on ka selline imelik, täna vaatasin, mingi vaakum teeb häält, aga see pole päris see hääl, mis salongi kostub.
Hüdrokatiks ka ei saa olla.
On kellegil kogemusi, üsna keeruline muidugi jutu järgi öelda ja mõelda.
Tänud
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
mike1
huviline
Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.17 04:48
|
|
|
Väga keeruline kirjeldusele pihta saada - esimeses postituses on pihustid korras ja järgmises tõstate pihusteid ringi juba?
Teine küsimus tekib pihusti kompenseerimisnäitude põhjal pihustite vahetuse mõttekuses? Antud juhul soovitaks kõik pihustid maha võtta ja kontrolli
saata.
Vw; Audi, koda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
|
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.17 05:49
|
|
|
Esimeses postituses oli mootor soe
Teises juba sai arvuti külge pandud kui oli külm mootor.
Viga kuuendast silindrist ümber ei koli.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.07.17 07:05
|
|
|
Kompenseerimine on ikka üle igasugu piiri. Pihustid stendi ja samas võiks surved ära mõõta silindrites. Võimalik mehhaaniline vigastus, keps kõver
jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.17 11:43
|
|
|
Ilmselt tuleb lasta üle kontrollida ja, tegelen esmaspäeval.
Aga kui keps kõver,siis peaks reaalselt suitsema või kolisema nii soojalt ja ka tühikäigul ?
Tühikäigul käib nagu kelluke.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.07.17 12:02
|
|
|
Kui peetis pihustitega pikemalt sõidetud, siis võib seal misiganes kõver või katki olla.
|
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.17 11:34
|
|
|
Tõsi ta on.
Imelik on asja juures see, et tühikäik on ideaalne soojalt. Homme saan lõpuks kompressiooni ära mõõta.
Muidugi õlivahetusega kaasnes mure, et välja tuli ligi 9 liitrit õli. Üsna 99.9 % et diisel oli õlis läbi pihusti.
Aga eks vaatab, step by step. Homme mõõdan kompressiooni ära, siis saab edasi vaadata. Mootoriremont kõlab väga kulukana, aga mis teha.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.07.17 11:45
|
|
|
See võib saale ka olla, võtab ka kompressiooni madalamaks.
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.08.17 11:06
|
|
|
Kui väidetavalt jäi probleem pihusteid ringi tõstes samasse silindrisse, siis tuleks ikka mootori rauast viga otsida.
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.17 15:21
|
|
|
Nii palju siis praegu
Pihustid stendis käinud - kõik korras
kompressioonid mõõdetud - kõik korras
Autoga ligi 2500 km sõidetud, ammu peaks seal midagi juba laiali olema praeguseks..
Forssi poolt oli veel, et vaatavad DPFi üle, kas see äkkki ummistanud.
Keeruline edasi minna, mootorit lammutama hakata on ka mõtetu tegevus.
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.17 16:20
|
|
|
Ise kahtlustan vaikselt kasti ja hüdromuhvi plagina tekitajaks.
|
|
|
s.andr1
huviline
Registreerunud 24.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.17 15:00
|
|
|
Panen selle teksti ka, mille kirjutasin audisse
Külma mootoriga kuni 2000 rpm viskab värina keresse, kui gaas lahti lasta (ehk kukub tühipööretele), jätab värina kerre ca 1 - 1, 5 sekundiks. Soojaga
probleemi pole.
Nii soojalt kui ka külma mootoriga koha pealt kiirendades kuni ca 2000 pöördeni tekib sellin lagin/plagin.
Pihustid stendis käinud, korras.
Surved mõõdetud. Korras.
Arvuti taga käinud, ühtegi viga pole ei mootoris, ega kastis.
Mis võiks sellist asja põhjustada?
Kas tõesti võib mingi pihusti ikka läbi olla? Või võib kett sellist asja teha, et ei pinguta ja käib vastu korpust ?, samas kohapeal tuuritades, ei
ole häält.
Kastis mingi probleem..?
|
|
|