Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ash[/i] Tere, Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada. Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare". Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta. Võta nüüd kinni, kas asi on päris nii nagu ülalpool kirjeldatud, sest samas oleks minu arusaam õli lisamisest ja selle sattumisest kõrgsurvepumpa ja pihustitesse juhul kui antud õlisurakas konkreetselt tühja paaki kallata ja teoorias jätta võimalus, et õli ja diisel segatud ei saa ning mõnda kohta jääb nii öelda õliklomp õlina - sellest ka tõmbaks omale kõrgsurvepumpa lihtsalt õli, mitte kütust. Samas kui ära segada, ei suuda ma aru saada mismoodi võib ta pihustitele ja pumbale halba teha, kuna ta ei ole ei tahke ega poolvedelas olekus vaid on täiesti vedel koos küttega, samuti kui kord juba segatud, siis settimist tal ei ole. Sama on diislilisanditega. Ma ei ole ise kunagi kasutanud 2T mineraali, kuid antud teema tõttu tekkis isegi huvi kuna parajasti just kaks võrreldavat autot - üks vanem ilma DPF'ita ja pommikindel R5 2.5TDI ja teine DPF'iga 4.2TDI. Kusjuures olen kasutanud aastaid [b][url=http://www.carshop.ee/tarvikud/kutuselisandid/diislikutuse_lisandid/kleen_fo/10358.html]SEDA[/url] [/b] diislilisandit ja samuti kasutanud ka 4.2TDI puhul. Samuti antud toodet jagub lausa 2 tonni kütuse jaoks nii et ei suuda minu loogika siin öelda, miks ta peaks pigem kahju tegema kui kasu ?? Olen olnud siiani arvamusel, et parem kasutada lisandit pidevalt ja olla kindel et vesi ja muud jäägid on kütusest seotud ning välja põletatud ja paagis ei oleks üllatusi, mis külmematel aegadel võiks endast märku anda. Võibolla satub keegi asjast tõesti hästi arusaadev isik oma arvamust jagada, miks korralik lisand või 2T õli siis halb on pihustitele ja pumbale kui neid pidevalt kasutada ja hoolitseda selle eest, et auto korras oleks, mitte hakata õlitama ja lisandeid sisse uhama siis kui juba mootoris esimesed vead ilmnevad? (räägime siis ikkagi korralikult küttega segatud õlist ja lisanditest). Selgitavad kommentaarid on teretulnud! Terv, ash [b]EDIT[/b]: kogemata lasin alguses vale teema alla - sama jutt asub teemas "Kütuselisandid ja kuidas käivitub diisel suurte külmadega?" - samas sobib ka sinna - Moded kui soovite sealt kustutada siis pole vastu! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.1%
- SQL:
53.9%
]