Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Ütleme nii, et kui ma varem oma pead selle teemaga ei vaevanud, siis nüüd ilmselt proovin ära. [i]Ise siis nüüd kasutanud 2T kolme paagi jagu ja eile õhtul siis üritasin DPF puhastama panna ehk lasin maanteel pikalt 3 käiguga üle 3000 pöörde. Tulemuseks ei midagi. Ilma 2T õlita tegi ta seda ikka 600-800 km tagant. Kui see 2T tõesti aitab vähendada tahmaosakeste kogunemist DPF-i siis mina olen igatahes rahul. Eks järgmine nädal paistab kui järgmised kaks paaki kuivale sõidetud. Täna hommikul autot tööle pannes oli ka mootori töö kuidagi pehmem. Osaliselt võib selle vast kirjutada ka soojade ilmade kraesse. Õliks kasutan Addinoli 2T mineraalset. ________ R129 ja Mareki jutus tarbimisühiskonna ja komponentide kestvuse kohta on iva sees. Meenutagem. Vana kooli MB (näit. W124) kasutas Boschi rivipumpa (Reihenpumpe) ja see kestis vabalt 500 000 km või isegi rohkem. Veoautode peal ei olnud ka 1 000 000 km läbisõit ilma rivipumba kap remondita mingi haruldus. Boschi järgmine leiutis jaoturpump (Verteilereinspritzpumpe) enam niikaua ei kestnud. Näiteks BMW 525tds (E39 kere), mille peal selline pump oli naljalt poolt miljonit ilma remondita enam ei läbinud. Selle pumba "pea" oli üsna minev müügiartikkel. MB eriti jaoturpumpa ei kasutanud. Edasi tuli Common Rail ning ja ka see süsteem ei ole väga "pikaealine". Pihustid kestavad ehk 200 000-300 000 km ja siis vajavad vahetust. Ilmselt ei ole autotootjal otstarbekas ehitada ühelt poolt väga töökindlat autot ja teiselt poolt väga lagunevat autot. Auto kestvus ja vastupidavus peab olema parasjagu, et mitte tekitada kehva margiimidzit ja samas peab autodiiler ka saama ära elatud s.t tal peab olema tööd ja leiba autosid remontides ja neile varuosi müües. ________ Sõber käis oma 2000a alguse mitte MB masuudipressiga ülevaatusel. Oli küsitud, et kas sellel on juba DPF vahel, et tahma näitu ei saa... Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga. :)[/i] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]