Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 23.01.05 20:34
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära


Äkki tood näiteks ka mõne diiselmootori?
Ja see et tehase poolt on peal ei loe.Üks asi on arvuti poolt juhitav veeudu ja teine asi on ise pooleliitrise pudeliga sisselasketrakti otsas istuda.
a90q20v

 postitati 23.01.05 18:36
tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära
QUATTRO

 postitati 13.01.05 18:33
See tehnoloogia peaks olema tglt unustatud juba.Kui siis ehk vene autodel veel ,milledel oli karburaatoriks "piiratava läbilaskega toru" ja kütusesegu oli selline nagu jumal juhatas.See tahm ja asjad on probleem autodele mis sõidavad ainult lühikesi otsi ja seda veel pensionäri stiilis.Siis lihtsalt peab mootorile sellist asja tegema,et auto peale süüte väljakeeramist edasi ei käiks.
Ühesõnaga detonatsioonist vabanemiseks.
Tänapäeva autodel pole ühelgi sellist meetodit kasutama pidanud.
martinjev

 postitati 13.01.05 18:25
ega yldiselt ei tahmagi aga tekkis lihtsalt selline kysimus, kuna mõned bensuka omanikud hirmsasti kiidavad seda "tehnoloogiat". :D
QUATTRO

 postitati 13.01.05 18:13
See vee valamine on juba bensukal suht suur risk,diislil saad peale esimest 20ml juba kepsule tere öelda.Kui juba kusev pihusti lööb diislile kolina mootorisse,mis siis veega veel juhtub.Põlemiskambrite suurus ja surveaste on ikka liiga eri klassist.
Kui häirib et tahmab,siis tuleb lihtsalt korralikult tühjaks lasta mootor paar korda ja kui see ei aita on viga kuskil toitesüsteemis.
martinjev

 postitati 13.01.05 18:10
tean et bensiinimootoril pestakse põlemiskambreid niimoodi et kuumal, töötaval mootoril lastakse sisselaskekollektorisse u. pool liitrit vett. see lööb tahma ja saasta minema. küsimus siis et kas ka diiselmootorile võib niimoodi "klistiiri" teha. tegu turbodiisliga. (autoks kyll mitte sudi vaid galant tdi)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]