Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: diiselmootorile "klistiir" ? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2394)
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 13.01.05 18:10 Tsiteeri
diiselmootorile "klistiir" ?



tean et bensiinimootoril pestakse põlemiskambreid niimoodi et kuumal, töötaval mootoril lastakse sisselaskekollektorisse u. pool liitrit vett. see lööb tahma ja saasta minema. küsimus siis et kas ka diiselmootorile võib niimoodi "klistiiri" teha. tegu turbodiisliga. (autoks kyll mitte sudi vaid galant tdi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.01.05 18:13 Tsiteeri


See vee valamine on juba bensukal suht suur risk,diislil saad peale esimest 20ml juba kepsule tere öelda.Kui juba kusev pihusti lööb diislile kolina mootorisse,mis siis veega veel juhtub.Põlemiskambrite suurus ja surveaste on ikka liiga eri klassist.
Kui häirib et tahmab,siis tuleb lihtsalt korralikult tühjaks lasta mootor paar korda ja kui see ei aita on viga kuskil toitesüsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 13.01.05 18:25 Tsiteeri


ega yldiselt ei tahmagi aga tekkis lihtsalt selline kysimus, kuna mõned bensuka omanikud hirmsasti kiidavad seda "tehnoloogiat". :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.01.05 18:33 Tsiteeri


See tehnoloogia peaks olema tglt unustatud juba.Kui siis ehk vene autodel veel ,milledel oli karburaatoriks "piiratava läbilaskega toru" ja kütusesegu oli selline nagu jumal juhatas.See tahm ja asjad on probleem autodele mis sõidavad ainult lühikesi otsi ja seda veel pensionäri stiilis.Siis lihtsalt peab mootorile sellist asja tegema,et auto peale süüte väljakeeramist edasi ei käiks.
Ühesõnaga detonatsioonist vabanemiseks.
Tänapäeva autodel pole ühelgi sellist meetodit kasutama pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 23.01.05 18:36 Tsiteeri


tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.01.05 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
tänapäeva autodel on seda isegi tehase poolt peal.
ja see mitte ainult ei puhasta vaid ka annab lisa "kiluvatte"
omal käel proovitud. 86a 5syl turbokas unustas pärast vähest kasutamis õlivõtmise näiteks ära


Äkki tood näiteks ka mõne diiselmootori?
Ja see et tehase poolt on peal ei loe.Üks asi on arvuti poolt juhitav veeudu ja teine asi on ise pooleliitrise pudeliga sisselasketrakti otsas istuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]