Teema ülevaade |
krss
|
postitati 22.11.04 22:10 |
Mäksile: ära siis unusta kaane järelpingutust. Seda ei oska kliendile soovitada ka suurem osa teenindustest, kuid kui jätad selle tegemata, oled u
40tkm pärast jälle kaanejamadega mootorit lahti võtmas...
|
Mäks
|
postitati 22.11.04 17:46 |
olen täitsa nõus krss- iga kuna just endalegi taoline soetatud..
Turbo oli juba enne ära opereeritud..
Nüüd viskas ka kerge surve veesärkki..
Eile avasin mootori ja nägin, et seda oli alles hiljuti avatud(plokikaanetihend paistis värske olevat) ja plokikaas oli pandud tutikas peale.. viin
homme kaane lihvi, eks siis ole näha mis saab..
|
krss
|
postitati 28.10.04 12:23 |
Kaanejamad on neil sagedasimad ja enamikel myygis olevatest autodest. Disla läheb siiski myyki tavalt hoopis rikkis pihustite vöi kyynalde töttu
(kasutusmugavus!) ning nende vigade körvaldamine on odav. Kaas vöi kaanetihend läheb ära tavaliselt nii, et hakkab tulema survet veesärki. Selleks
tömba paisupaagile kondoom peale ja anna duure, ning paari minuti jooksul ei tohi kondoom (uuesti nullpööretel) pysti seista, vaid peab olema
samalötv, nagu Sa ta sinna peale panid. Kulunud mootor paistab välja juba surve järgi karteris (pigista karterituulutusvoolik sörmedega kinni, muidu
ei näe!) ning turbo higistamise tuvastamiseks vöta lahti möni intercooleri radikasse minevatest voolikutest - see ei tohi olla seest (pöhjast) öline.
Omadest kogemustest tean, et teinekord saad vaadata enne läbi oma 50 autot, kui leiad esimese, millel need pöhiasjad on korras
|
rivo54
|
postitati 28.10.04 06:19 |
olen autoga rahul. Kütust võtab linn+maantee kokku umbes 6 liitrit. Kindlasti vaata enne ostu üle kas turbost õli ei lekki.
|
epsum
|
postitati 25.10.04 14:12 |
Plaanis selline isend soetada;
mis on nõrgad kohad antud isendil, mida kontrollida/vaadata ostes? Palju kütusekulu on keskmiselt?
Aastast 88-90.
|
|