Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.6td B3 (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2010)
epsum
huviline



Registreerunud 05.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.04 14:12 Tsiteeri
Audi 80 1.6td B3



Plaanis selline isend soetada;
mis on nõrgad kohad antud isendil, mida kontrollida/vaadata ostes? Palju kütusekulu on keskmiselt?

Aastast 88-90.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rivo54
huviline



Registreerunud 06.09.04
Asukoht: Rakverest-Narvani
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 28.10.04 06:19 Tsiteeri


olen autoga rahul. Kütust võtab linn+maantee kokku umbes 6 liitrit. Kindlasti vaata enne ostu üle kas turbost õli ei lekki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.10.04 12:23 Tsiteeri


Kaanejamad on neil sagedasimad ja enamikel myygis olevatest autodest. Disla läheb siiski myyki tavalt hoopis rikkis pihustite vöi kyynalde töttu (kasutusmugavus!) ning nende vigade körvaldamine on odav. Kaas vöi kaanetihend läheb ära tavaliselt nii, et hakkab tulema survet veesärki. Selleks tömba paisupaagile kondoom peale ja anna duure, ning paari minuti jooksul ei tohi kondoom (uuesti nullpööretel) pysti seista, vaid peab olema samalötv, nagu Sa ta sinna peale panid. Kulunud mootor paistab välja juba surve järgi karteris (pigista karterituulutusvoolik sörmedega kinni, muidu ei näe!) ning turbo higistamise tuvastamiseks vöta lahti möni intercooleri radikasse minevatest voolikutest - see ei tohi olla seest (pöhjast) öline. Omadest kogemustest tean, et teinekord saad vaadata enne läbi oma 50 autot, kui leiad esimese, millel need pöhiasjad on korras:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 22.11.04 17:46 Tsiteeri


olen täitsa nõus krss- iga kuna just endalegi taoline soetatud..
Turbo oli juba enne ära opereeritud..
Nüüd viskas ka kerge surve veesärkki..
Eile avasin mootori ja nägin, et seda oli alles hiljuti avatud(plokikaanetihend paistis värske olevat) ja plokikaas oli pandud tutikas peale.. viin homme kaane lihvi, eks siis ole näha mis saab..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 22.11.04 22:10 Tsiteeri


Mäksile: ära siis unusta kaane järelpingutust. Seda ei oska kliendile soovitada ka suurem osa teenindustest, kuid kui jätad selle tegemata, oled u 40tkm pärast jälle kaanejamadega mootorit lahti võtmas...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]