Teema ülevaade |
krss
|
postitati 08.12.04 18:23 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ylts
to krss: kas see on ikka reaalne pihustite kallale minna, kui küünaldega käivitub hästi, v.a jah see, et 1 silinder tuleb nõksu hiljem
järgi? |
Ma ei arvagi, et kõikidel pihustitel midagi viga peaks olema, ikka see üks, mis vigurdab
|
Ylts
|
postitati 06.12.04 18:37 |
to krss: kas see on ikka reaalne pihustite kallale minna, kui küünaldega käivitub hästi, v.a jah see, et 1 silinder tuleb nõksu hiljem järgi? Aga just
ilma küünaldeta on käivitusprobleem olenevalt välistemp.-st pikk. Mida soojem ilm, seda paremini läheb ja mida külmem seda halvemini. Lähen uurin
ükspäev, mida elektrikud arvavad. Muidugi seda süüte värki peaks vist kah vaatama, kuigi lasin DIA meestel arvutiga paika panna suvel, kui rihmasid
vahetasin. Plaanin varsti ikka pihustid ja surve ka üle kontrollida. Tänud kõigile, kes abi püüavad pakkuda.
|
jan-kos
|
postitati 03.12.04 11:50 |
Minu isend ei anna ka eelsüüte küünlaid kui arvab et asi veel soe,aga matsust läheb käima.Sai proovitut hommikul -5 külma,eelsüüte küünlaid ära ei
hakanud ootama ja käivitus kenasti- eee kas võib oletada et mootor hea?
|
krss
|
postitati 02.12.04 19:47 |
TO Ylts: kas jutt käib Su A6 TDI-st? Kui küünalde korrasolekus oled kindel, siis järgmiseks tõesti tuleb pihustid maha võtta, ning kui pihustid maas,
on ka kompressiooni mõõtmine vaid hetke küsimus. Vanal autol on alati võimalus, et klapid ebatihedad ja jookseb sealt surve välja (tõsisemaid jamasid
ikka väga palju harvem) - algul mõõdetakse kompressioon, ning kui ühes silindris on liiga madal, siis seejärel törts õli pihusti august sisse ning
mõõdad uuesti. Kui surve ei tõuse, on klappidejama, kui surve tõuseb, on rõngastejama, ehk teisisõnu see silinder tahab kapremonti. Ära nüüd ehmata,
peaaegu alati lahenevad need käivitusprobleemid pihustivahetusega, kuid kui
pihustid korra juba maas, siis tasuks ikkagi ka kompressioon äramõõta - lihtsalt tead edaspidi masina südame seisu- ja sõidukorda. Mõned spetsialistid
on proovinud kasutada pihustite "remontimiseks" ka XADO kütuselisandit ja saanud häid tulemusi, kuid minu puhul on see õlilisand teinud
alati imesid, kuid kütuselisand praktiliselt ilma igasuguse toimeta... Kui Sul just mootor hõre pole, siis pikk käivitamine viitab sageli liig
hilisele süütele. A6 on elektrooniliselt juhitava kõrgsurvepumbaga ning selle regullimisest ei tea suurt midagi - teeninduses kindlasti teavad. Kui on "vaja", et küünlad ka soojaga taha tuleks, on elektroonikat
lihtne ärapetta (anduril pistik maha, misjärel elektroonika arvab edaspidi, et mootor on alati külm - selliste andurite asukohti tean enda autol, aga
mitte võõrastel). Kui oled Tartus huvitatud asjaliku diislispetsi kontaktist,
siis u2u abiks
|
Jaks
|
postitati 02.12.04 19:36 |
Jah eks see on vist nende 2,5 TDi eripära, et ei taha pärast enam eelsojendust kasutada.
Endal on sama asi, et kui auto seisab mingi 4 tundi ja õues on -7 kraadi siis ei ole ültses sellest juttugi, et midagi hakkaks soojendama. Eks siis
tuleb veidi pikemalt ketrata, et käima läheks.
Tegelt tekkis selline mõte, et ratsiks mingi lüliti vahele ja kui ise arvaks vajalikuks siis saaks küünlad sisse lülitada.
|
Ylts
|
postitati 02.12.04 18:49 |
Kasutaksin ka võimalust liituda teie vestlusse. Nimelt üsna algeline diisli omanik ja vähe kogemusi, aga ehk kamba peale saame üksteist aidata. Nimelt
minul analoogne jama +paari tükki veel lisaks. Hommikul miinus kraadidega võtab küünlad taha, ja läheb ka 4 pütaga käima, ning veidi aja pärast võtab
viimase järgi. Ise kahtlustan pihusteid, kuna soojendusküünlad vahetasin kõik ära (2tk. oli läbi). Minu jaoks palju suurem jama see, et kui auto
ainult paar tundi külmas seisab ei sütti eelsüüteküünlatuli ning kui käivitama hakkan, tahab väga pikka käiamist . Oskab keegi nõu anda, kas viga elektroonikas vm. ja kas need eelsüüteküünlad peavad ikka kindlasti järgi
minema,(kuidas teil on?) sest kui auto terve päev seisnud külma käes, siis kasutab küünlaid. Siin juttu olnud mingist tagsilöögiklapist. Mis see
mõjutab, selgitage? Aidake inimesed, külmaga jään hätta!
|
Raika
|
postitati 26.11.04 12:03 |
Tänan vihje eest. Endalgi tekkis selline mõte. et peaks maha keerama ja enne kontrolli sügavkülma jahtuma panema. Kuna iga päev vaja sõita siis läheb
aega.
|
krss
|
postitati 26.11.04 11:49 |
Neid kohti, kus Eestis pihusteid osatakse testida, on imevähe. Sai kunagi ammu ühe rikkis pihustiga huvipärast piki teenindusi joostud ja enamik
tagastas selle sõnadega, et pihusti on korras. Kui pihusti võtta sooja mootori pealt (mitte miinuskraadidel), siis võib ka rikkis pihusti korralikult
töödata. Eelmise autoga oli juhus, kus lasin käivitusprobleemi tõttu kõik pihustid testida (Tartus), ja kõik olevat olnud korras. Kuna kõik muud vead
sai välistatud, siis tekkis lõpuks ikkagi kahtlus nende testi tulemustes ja hakkasin sõbra firmas (Soomes) ise proovima - kõik pihustid kusesid Peale pihustite vahetamist kadus ka probleem
|
Raika
|
postitati 26.11.04 06:21 |
Tagasivooluklapp eeldatavasti korras kuna pikka käiamist ei ole tarvus ka siis kui poolteist päeva seisis. Kui kaks korda sooja anda siis tundub nagu
parem(lonkab lühemat aega). Kas tõesti pole kellelgi säärast asja enne ette tulnud Proovisin ka otsinguga aga ei leidnud sellelaadset teemat.
|
Raika
|
postitati 25.11.04 10:29 |
Pikalt pole tarvis käiata. Paari pütiga ikka hakkab tuksuma(mitte küll päris poolest pöördest nagu soojalt). Lonkab natuke aega ja siis võtab kõik
järgi. tagasivoolu klapp? Ei tea kus asub?
|
kaiz
|
postitati 25.11.04 10:21 |
Aga kas käima läheb hästi, või tahab pikka käiamist?
Minul eelmine talv tahtis külmaga pikka käiamist ja pärast hakkasid pütid ükshaaval järgi tulema. Nüüd vahetasin tagasivooluklapi, esialgu tundub
parem, aga ei julge veel rõõmustada.
|
Raika
|
postitati 25.11.04 07:07 |
Täpsustav pisiasi - soojast peast kõik ok. Käivitub kohe kõigi viie silindriga ja poolest pöördest.
|
Raika
|
postitati 25.11.04 07:04 |
Ka seal juba käidud ja seal tehti ka diagnostika ehk sealt ka need eelpool toodud tulemused.
|
AudiTeam
|
postitati 25.11.04 06:56 |
Joes Garaaz - kindlasti oskavad aidata.
|
Raika
|
postitati 24.11.04 19:33 |
Probleem selles, et külmal mootoril ei käivitu kõik silindrid kohe. Vaadatud üle eelsoojendusküünlad(pihustid maha ja siis pihusti august piilutud -
lähevad ühte moodi punaseks), vaadatud üle pihustid-korras, aga ikka lonkab. Surved mõõdetud - min. 26. On keegi kes oskab vihjata milles veel võib
asi olla? Auto siis A100 2,0D ´85 Tali tuleb
|
|