Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisel nöögib (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3516)
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 24.11.04 20:33 Tsiteeri
Diisel nöögib



Probleem selles, et külmal mootoril ei käivitu kõik silindrid kohe. Vaadatud üle eelsoojendusküünlad(pihustid maha ja siis pihusti august piilutud - lähevad ühte moodi punaseks), vaadatud üle pihustid-korras, aga ikka lonkab. Surved mõõdetud - min. 26. On keegi kes oskab vihjata milles veel võib asi olla? Auto siis A100 2,0D ´85 Tali tuleb:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 25.11.04 07:56 Tsiteeri


Joes Garaaz - kindlasti oskavad aidata.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 25.11.04 08:04 Tsiteeri


Ka seal juba käidud ja seal tehti ka diagnostika ehk sealt ka need eelpool toodud tulemused.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 25.11.04 08:07 Tsiteeri


Täpsustav pisiasi - soojast peast kõik ok. Käivitub kohe kõigi viie silindriga ja poolest pöördest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 25.11.04 11:21 Tsiteeri


Aga kas käima läheb hästi, või tahab pikka käiamist?
Minul eelmine talv tahtis külmaga pikka käiamist ja pärast hakkasid pütid ükshaaval järgi tulema. Nüüd vahetasin tagasivooluklapi, esialgu tundub parem, aga ei julge veel rõõmustada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 25.11.04 11:29 Tsiteeri


Pikalt pole tarvis käiata. Paari pütiga ikka hakkab tuksuma(mitte küll päris poolest pöördest nagu soojalt). Lonkab natuke aega ja siis võtab kõik järgi. tagasivoolu klapp? Ei tea kus asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 26.11.04 07:21 Tsiteeri


Tagasivooluklapp eeldatavasti korras kuna pikka käiamist ei ole tarvus ka siis kui poolteist päeva seisis. Kui kaks korda sooja anda siis tundub nagu parem(lonkab lühemat aega). Kas tõesti pole kellelgi säärast asja enne ette tulnud:( Proovisin ka otsinguga aga ei leidnud sellelaadset teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 26.11.04 12:49 Tsiteeri


Neid kohti, kus Eestis pihusteid osatakse testida, on imevähe. Sai kunagi ammu ühe rikkis pihustiga huvipärast piki teenindusi joostud ja enamik tagastas selle sõnadega, et pihusti on korras. Kui pihusti võtta sooja mootori pealt (mitte miinuskraadidel), siis võib ka rikkis pihusti korralikult töödata. Eelmise autoga oli juhus, kus lasin käivitusprobleemi tõttu kõik pihustid testida (Tartus), ja kõik olevat olnud korras. Kuna kõik muud vead sai välistatud, siis tekkis lõpuks ikkagi kahtlus nende testi tulemustes ja hakkasin sõbra firmas (Soomes) ise proovima - kõik pihustid kusesid:D Peale pihustite vahetamist kadus ka probleem


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 26.11.04 13:03 Tsiteeri


Tänan vihje eest. Endalgi tekkis selline mõte. et peaks maha keerama ja enne kontrolli sügavkülma jahtuma panema. Kuna iga päev vaja sõita siis läheb aega.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ylts
huviline



Registreerunud 08.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5 Tdi / Chrysler Voyager atm.

postitati 02.12.04 19:49 Tsiteeri


Kasutaksin ka võimalust liituda teie vestlusse. Nimelt üsna algeline diisli omanik ja vähe kogemusi, aga ehk kamba peale saame üksteist aidata. Nimelt minul analoogne jama +paari tükki veel lisaks. Hommikul miinus kraadidega võtab küünlad taha, ja läheb ka 4 pütaga käima, ning veidi aja pärast võtab viimase järgi. Ise kahtlustan pihusteid, kuna soojendusküünlad vahetasin kõik ära (2tk. oli läbi). Minu jaoks palju suurem jama see, et kui auto ainult paar tundi külmas seisab ei sütti eelsüüteküünlatuli ning kui käivitama hakkan, tahab väga pikka käiamist :(. Oskab keegi nõu anda, kas viga elektroonikas vm. ja kas need eelsüüteküünlad peavad ikka kindlasti järgi minema,(kuidas teil on?) sest kui auto terve päev seisnud külma käes, siis kasutab küünlaid. Siin juttu olnud mingist tagsilöögiklapist. Mis see mõjutab, selgitage? Aidake inimesed, külmaga jään hätta!


Meeldib sõita Audiga...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 02.12.04 20:36 Tsiteeri


Jah eks see on vist nende 2,5 TDi eripära, et ei taha pärast enam eelsojendust kasutada.
Endal on sama asi, et kui auto seisab mingi 4 tundi ja õues on -7 kraadi siis ei ole ültses sellest juttugi, et midagi hakkaks soojendama. Eks siis tuleb veidi pikemalt ketrata, et käima läheks.
Tegelt tekkis selline mõte, et ratsiks mingi lüliti vahele ja kui ise arvaks vajalikuks siis saaks küünlad sisse lülitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 02.12.04 20:47 Tsiteeri


TO Ylts: kas jutt käib Su A6 TDI-st? Kui küünalde korrasolekus oled kindel, siis järgmiseks tõesti tuleb pihustid maha võtta, ning kui pihustid maas, on ka kompressiooni mõõtmine vaid hetke küsimus. Vanal autol on alati võimalus, et klapid ebatihedad ja jookseb sealt surve välja (tõsisemaid jamasid ikka väga palju harvem) - algul mõõdetakse kompressioon, ning kui ühes silindris on liiga madal, siis seejärel törts õli pihusti august sisse ning mõõdad uuesti. Kui surve ei tõuse, on klappidejama, kui surve tõuseb, on rõngastejama, ehk teisisõnu see silinder tahab kapremonti. Ära nüüd ehmata, peaaegu alati lahenevad need käivitusprobleemid pihustivahetusega:), kuid kui pihustid korra juba maas, siis tasuks ikkagi ka kompressioon äramõõta - lihtsalt tead edaspidi masina südame seisu- ja sõidukorda. Mõned spetsialistid on proovinud kasutada pihustite "remontimiseks" ka XADO kütuselisandit ja saanud häid tulemusi, kuid minu puhul on see õlilisand teinud alati imesid, kuid kütuselisand praktiliselt ilma igasuguse toimeta... Kui Sul just mootor hõre pole, siis pikk käivitamine viitab sageli liig hilisele süütele. A6 on elektrooniliselt juhitava kõrgsurvepumbaga ning selle regullimisest ei tea suurt midagi - teeninduses kindlasti teavad:). Kui on "vaja", et küünlad ka soojaga taha tuleks, on elektroonikat lihtne ärapetta (anduril pistik maha, misjärel elektroonika arvab edaspidi, et mootor on alati külm - selliste andurite asukohti tean enda autol, aga mitte võõrastel:(). Kui oled Tartus huvitatud asjaliku diislispetsi kontaktist, siis u2u abiks


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 03.12.04 12:50 Tsiteeri


Minu isend ei anna ka eelsüüte küünlaid kui arvab et asi veel soe,aga matsust läheb käima.Sai proovitut hommikul -5 külma,eelsüüte küünlaid ära ei hakanud ootama ja käivitus kenasti- eee :) kas võib oletada et mootor hea?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ylts
huviline



Registreerunud 08.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5 Tdi / Chrysler Voyager atm.

postitati 06.12.04 19:37 Tsiteeri


to krss: kas see on ikka reaalne pihustite kallale minna, kui küünaldega käivitub hästi, v.a jah see, et 1 silinder tuleb nõksu hiljem järgi? Aga just ilma küünaldeta on käivitusprobleem olenevalt välistemp.-st pikk. Mida soojem ilm, seda paremini läheb ja mida külmem seda halvemini. Lähen uurin ükspäev, mida elektrikud arvavad. Muidugi seda süüte värki peaks vist kah vaatama, kuigi lasin DIA meestel arvutiga paika panna suvel, kui rihmasid vahetasin. Plaanin varsti ikka pihustid ja surve ka üle kontrollida. Tänud kõigile, kes abi püüavad pakkuda.


Meeldib sõita Audiga...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 08.12.04 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ylts
to krss: kas see on ikka reaalne pihustite kallale minna, kui küünaldega käivitub hästi, v.a jah see, et 1 silinder tuleb nõksu hiljem järgi?

Ma ei arvagi, et kõikidel pihustitel midagi viga peaks olema, ikka see üks, mis vigurdab


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.4% - SQL: 39.6%]