Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: vedru[/i] Otsides omale Mobilest uut liikurit, sai komistatud Saksa platsi otsa, kelle omanikeks venelased. Teadsid rääkida, et iga teine Saksas laseb 10-30000 üle välba, laseb tagasi kerida ja läheb ilusti 30000km. hooldusesse. Nii need raiped sünnivadki, väljast ilus, aga süda surnud. Eks jutte ole ka samapalju, kui inimesi.;) [/quote] Ilus jutt jah Venelastel. Ma ise olen 8 hooaega Saksamaal elanud/töötanud ja sellist seltskonda kuskil silma ei hakanud. Eks riik ole suur ja lai, üldiselt sealne inimene on mõtlemisvõimeline. Kui sõitmisele ei taheta kulutada, või ei ole võimalik kulutada, siis ostetakse Polo - selle hooldus ja ülalpidamiskulud head odavad. Pigem see kerimine, üle välba laskmine on omane idamaisele sh. meie kultuurile - ostetakse uhke auto ja kogu rahaline ressurss kulub liisingule. Kui midagi pudeneb, siis käib määgimine. Üldiselt see 180kW ketikõrina jutt on küll üllatus. 180 kW ketiajam on teistsugune. 4 keti asemel on 2. Nuka osal on kolm suurt talda ja üks suur pinguti. Ajam käitab nukkasid ja tasakaalustusvõlli. Teine kett on kütusepumba, õli/vaakumpumba käitamiseks. Samuti kolm talda ja üks pinguti. Kusjuures õlipumpa käitab kuuskantvõll :) Tundub, et selle ketiliini remondi korra mootori maha tõstmisest ei pääse :) Mul siin tuttavatel kaks 180 kW-st, eks näha kuidas sõidavad. Ühel juba 60k peal ja midagi ei kõrise "veel". Mul siin mingi mõte mõlkus, et peaks järgmise 180 või 230se võtma. Kui see ketijutt tõsi, siis R4 on hea töökindel. Hammasrihm sõidab lõdvalt 120k. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.9%
- SQL:
79.1%
]