Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
undu

 postitati 01.09.05 07:07
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
ma ei tahaks uskuda, et Driveri B4-l ülekandearvud eriti teised on, mul 50-ga sõites neljas käik on küll ca 1400 pööret, mitte 1200 (tahhomeetril on kriipsuvahe ju 200 pööret, mitte 100)
'

Ma usun, et sinu ja Driveri autol on all lihtsalt erinevat mõõtu kummid. Mul on see igatahes küll nii, et suve kummidega on kiiruse ja tahho suhe nats erinev kui talvekummidega.
margus84

 postitati 01.09.05 06:56
mulle millegipärast tundub, et 66 kw 1.9 tdi-l on madalatel pööretel rohkem momenti, kui 81 kw-sel

neljas käik linnas on minu arust täiesti norm, sest viies veab mul ühtlasel kiirusel vabalt juba kiirusest 55 km/h, kuigi viiendat kasutan tavaliselt 70-e alas

ma ei tahaks uskuda, et Driveri B4-l ülekandearvud eriti teised on, mul 50-ga sõites neljas käik on küll ca 1400 pööret, mitte 1200 (tahhomeetril on kriipsuvahe ju 200 pööret, mitte 100)
QUATTRO

 postitati 31.08.05 18:13
Tsitaat:
olen proovinud ka tühikäigul sõita 4 käiguga, kiirus ca 35, kui üksi autos, siis veab küll, aga kui gaasi vajutada, hakkab tõmblema:D


Ja nii need hammasrihma rataste kiilud purunevad ja hammasrihmad üle hammaste viskavad:mad:
Ostke parem juba järelkäru koos varumootoriga valmis omale,varsti läheb teil seda tarvis.
TiitR2

 postitati 31.08.05 15:46
Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
mina igatahes sõidan alati linnas 4 käiguga, auto rahvast täis või tühi....vahet pole (kiirusel 40-55)

olen proovinud ka tühikäigul sõita 4 käiguga, kiirus ca 35, kui üksi autos, siis veab küll, aga kui gaasi vajutada, hakkab tõmblema:D

no mida veel?...äkki järgmine kord proovite vapsjee 4.-ndaga kohalt võtta?:o
margus84

 postitati 31.08.05 11:47
mina igatahes sõidan alati linnas 4 käiguga, auto rahvast täis või tühi....vahet pole (kiirusel 40-55)

olen proovinud ka tühikäigul sõita 4 käiguga, kiirus ca 35, kui üksi autos, siis veab küll, aga kui gaasi vajutada, hakkab tõmblema:D
Driver

 postitati 14.03.04 21:27
sai just proovitud täna sama moodi 4 käik kiirus 50 ja siis gaasi kerge vibra nagu tuleb siise jah aga mootoril on raske vedada ja see on suht loomulik kuna 50km/h sõites on pöörded ca 1200p/m aga nii kui pöörded jõuavad ca 1400p/m siis hakkab see vibra juba ära kaduma!

nii oli see vähemalt minu 1,9tdi-l
prt

 postitati 14.03.04 12:12
Arvamus:

Sa kulged 4-käiguga kiirusel 50km/h, pöörded ca.1200. Annad gaasi ja mootoril pole jõudu.

Viga võib olla selles, et 1,9 tdi mootori normaalne väändemoment algab 1800 rpm-st. Vibra tekib kah sellest, et koormad mootorit liiga madalatel pööretel.

Moraal:
Sõida linnas max 3-käiguga ja jälgi tahhomeetrit kah kui juhtub olema.;)
taritz

 postitati 13.03.04 15:44
See viga juba mõnda aega olnud ja tagant ei suitse kui lapsatsit vajutada pööretel kiirendab kenasti a madalatel pööretel just
Näiteks just täna sõitsin maanteel viiendaga 110 kui natukenegi gaasi vajutad tekib väike vibra sisse kui lased gaasi tagasi on kõik timmis
alambe

 postitati 13.03.04 06:45
kas se viga tuli äkki peale tankimist?
millal küttefiltrit oled viimati vahetanud?
tagant suitsu tuleb kui lapatsi põhja vajutad?
taritz

 postitati 13.03.04 00:11
Autoks 1,9tdi avant tunne järgmine,et autol pole powerit sest neljanda käiguga eriti ei jõua nagu 50-ga sõita sõidab kui gaasi ei vajuta kui vajutada tiba tuleb vibra sisse ja ei kipu eriti kiirendama 60-ne pealt juba enamvähem ok tundub et madalatel pööretel see aparaat ei viitsi tööd teha milles võib point olla ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.3% - SQL: 80.7%]