taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 13.03.04 00:11
|
|
|
Vibra tuleb sisse
Autoks 1,9tdi avant tunne järgmine,et autol pole powerit sest neljanda käiguga eriti ei jõua nagu 50-ga sõita sõidab kui gaasi ei vajuta kui vajutada
tiba tuleb vibra sisse ja ei kipu eriti kiirendama 60-ne pealt juba enamvähem ok tundub et madalatel pööretel see aparaat ei viitsi tööd teha milles
võib point olla ?
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.04 06:45
|
|
|
kas se viga tuli äkki peale tankimist?
millal küttefiltrit oled viimati vahetanud?
tagant suitsu tuleb kui lapatsi põhja vajutad?
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 13.03.04 15:44
|
|
|
See viga juba mõnda aega olnud ja tagant ei suitse kui lapsatsit vajutada pööretel kiirendab kenasti a madalatel pööretel just
Näiteks just täna sõitsin maanteel viiendaga 110 kui natukenegi gaasi vajutad tekib väike vibra sisse kui lased gaasi tagasi on kõik timmis
|
|
|
prt
huviline
Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: LR Discovery
|
postitati 14.03.04 12:12
|
|
|
Arvamus:
Sa kulged 4-käiguga kiirusel 50km/h, pöörded ca.1200. Annad gaasi ja mootoril pole jõudu.
Viga võib olla selles, et 1,9 tdi mootori normaalne väändemoment algab 1800 rpm-st. Vibra tekib kah sellest, et koormad mootorit liiga madalatel
pööretel.
Moraal:
Sõida linnas max 3-käiguga ja jälgi tahhomeetrit kah kui juhtub olema.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 14.03.04 21:27
|
|
|
sai just proovitud täna sama moodi 4 käik kiirus 50 ja siis gaasi kerge vibra nagu tuleb siise jah aga mootoril on raske vedada ja see on suht
loomulik kuna 50km/h sõites on pöörded ca 1200p/m aga nii kui pöörded jõuavad ca 1400p/m siis hakkab see vibra juba ära kaduma!
nii oli see vähemalt minu 1,9tdi-l
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 31.08.05 11:47
|
|
|
mina igatahes sõidan alati linnas 4 käiguga, auto rahvast täis või tühi....vahet pole (kiirusel 40-55)
olen proovinud ka tühikäigul sõita 4 käiguga, kiirus ca 35, kui üksi autos, siis veab küll, aga kui gaasi vajutada, hakkab tõmblema
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 31.08.05 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
mina igatahes sõidan alati linnas 4 käiguga, auto rahvast täis või tühi....vahet pole (kiirusel 40-55)
olen proovinud ka tühikäigul sõita 4 käiguga, kiirus ca 35, kui üksi autos, siis veab küll, aga kui gaasi vajutada, hakkab tõmblema |
no mida veel?...äkki järgmine kord proovite vapsjee 4.-ndaga kohalt võtta?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 01.09.05 06:56
|
|
|
mulle millegipärast tundub, et 66 kw 1.9 tdi-l on madalatel pööretel rohkem momenti, kui 81 kw-sel
neljas käik linnas on minu arust täiesti norm, sest viies veab mul ühtlasel kiirusel vabalt juba kiirusest 55 km/h, kuigi viiendat kasutan tavaliselt
70-e alas
ma ei tahaks uskuda, et Driveri B4-l ülekandearvud eriti teised on, mul 50-ga sõites neljas käik on küll ca 1400 pööret, mitte 1200 (tahhomeetril on
kriipsuvahe ju 200 pööret, mitte 100)
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 01.09.05 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus84
ma ei tahaks uskuda, et Driveri B4-l ülekandearvud eriti teised on, mul 50-ga sõites neljas käik on küll ca 1400 pööret, mitte 1200 (tahhomeetril on
kriipsuvahe ju 200 pööret, mitte 100) | '
Ma usun, et sinu ja Driveri autol on all lihtsalt erinevat mõõtu kummid. Mul on see igatahes küll nii, et suve kummidega on kiiruse ja tahho suhe nats
erinev kui talvekummidega.
|
|
|