Teema ülevaade |
V200
|
postitati 09.03.05 11:22 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Alp
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma. |
Jah, ega ta nii on küll. A4-l käib veel kuidagi edasi, A6-l jääb küll nõrgaks. |
No ei tea. Sõltub ikka sellest, mida plaanis autoga teha. Kiirendusvõistlusele ei maksa muidugi trügida sellega, aga tööloomaks käib küll.
Ei tule nagu meelde, et oleksin sellega kolm inimest koormas ringi sõites kellelegi eriliselt jalgu jäänud.
|
TiitR2
|
postitati 09.03.05 07:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Alp
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma. |
Jah, ega ta nii on küll. A4-l käib veel kuidagi edasi, A6-l jääb küll nõrgaks.
|
CarlosSQ
|
postitati 08.03.05 15:23 |
66 kw jääb väheks igaljuhul olenemata kumb sild veab
|
ollu1
|
postitati 08.03.05 15:18 |
no selge siis. ega ma ka ei tea rohkem kui sealt lugesin
|
80quattro
|
postitati 08.03.05 14:58 |
See auto 4k automaat ja esivedu
|
Mäks
|
postitati 08.03.05 14:48 |
kardan, et kuulutuse panejad on puuse pannud.
|
ollu1
|
postitati 08.03.05 14:44 |
http://www.brc.ee/car/index.brc?lang=et&18617=105551&18329=18331&15634=15637&2346=2083&pg=2&17165=17167&
14493=14493&27244=EEK&pos=24&pg=2
|
Joel
|
postitati 08.03.05 14:12 |
Just otsisin kah netist infot, et kas tõesti on 1,9 TDi mootoriga quattrot toodetud. Ei leidnud. Isegi 2,5 TDi (103 kW) Quattrod on haruldased. See
automaatkasti osa on ka kahtlane. Vähemalt ühtegi 1,9TDi automaati mobiles ega autoscoutis müügis ei ole. Oled Sa ikka kindel, et see auto 1,9
mootoriga on?
EDIT: Tuleb välja, et ongi 1,9 TDi automaati toodetud. Jälle targem...
|
80quattro
|
postitati 08.03.05 13:06 |
Quattrot sellist küll toodetud kunagi pole
|
V200
|
postitati 08.03.05 12:39 |
Nagu mainitud, suurematel pööretel veab edasi küll. Turbo ikka veidi aitab.
|
ollu1
|
postitati 08.03.05 12:32 |
sedaani mõtlen.
linnas enamasti sõidan üksi tööle ja koju
kui aga toimub seltskonnaga mõni väljasõit kuskile siis ikka täismajaga teele. ei tea kas siis enam rekkadest mööda ei ole mõtet proovidagi minna?
|
Kirsa
|
postitati 08.03.05 12:16 |
Kas avant või sedaan. Kaaluvahe on vist 45kg.
Ning kas sõidad enamasti üksi või on alati kaasas 4 kappi turvameest ja käru taga.
Eks ta naljakas kombinatsioon ole, aga kui vaatamata suurele autole enamasti tühjalt sõidad, siis ma ei näe probleemi.
|
V200
|
postitati 08.03.05 11:51 |
Sai just ükspäev sõidetud sellisega.
Peale turbo rakendumist kuskil 2500 pöörde juures ikka liikus edasi ka. Alla selle eriti hästi ei liikunud, C4 kere on ikka raske.
Aga kohalt minemasaamiseks diislil pöördemomenti on, maanteel möödasõidul pöörded nagunii üle 2500. Selle koha pealt hätta ei jää. Probleemiks on see,
et linnas kõrgemate käikudega eriti ei sõida.
|
Alp
|
postitati 07.03.05 21:40 |
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma.
|
ollu1
|
postitati 07.03.05 21:24 |
audi a6 95 aasta 1.9tdi automaat quattro
kas selline auto jääb väga jalgu liikluses või liigub ka natuke?
palju võiks olla mingi orienteeruv kütusekulu?
|