ollu1
huviline
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 626
|
postitati 07.03.05 22:24
|
|
|
küsimus a6 95 aasta 1.9tdi automaat quattro kohta
audi a6 95 aasta 1.9tdi automaat quattro
kas selline auto jääb väga jalgu liikluses või liigub ka natuke?
palju võiks olla mingi orienteeruv kütusekulu?
|
|
|
Alp
huviline
Registreerunud 28.05.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Yukon Denali & 200TQ & LR Discovery II Td5 & Can Am Renegade & Sea Doo RXP supercharged & Aprilia SVX 550
|
postitati 07.03.05 22:40
|
|
|
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 08.03.05 12:51
|
|
|
Sai just ükspäev sõidetud sellisega.
Peale turbo rakendumist kuskil 2500 pöörde juures ikka liikus edasi ka. Alla selle eriti hästi ei liikunud, C4 kere on ikka raske.
Aga kohalt minemasaamiseks diislil pöördemomenti on, maanteel möödasõidul pöörded nagunii üle 2500. Selle koha pealt hätta ei jää. Probleemiks on see,
et linnas kõrgemate käikudega eriti ei sõida.
|
|
|
Kirsa
klubiliige
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 08.03.05 13:16
|
|
|
Kas avant või sedaan. Kaaluvahe on vist 45kg.
Ning kas sõidad enamasti üksi või on alati kaasas 4 kappi turvameest ja käru taga.
Eks ta naljakas kombinatsioon ole, aga kui vaatamata suurele autole enamasti tühjalt sõidad, siis ma ei näe probleemi.
|
|
|
ollu1
huviline
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 626
|
postitati 08.03.05 13:32
|
|
|
sedaani mõtlen.
linnas enamasti sõidan üksi tööle ja koju
kui aga toimub seltskonnaga mõni väljasõit kuskile siis ikka täismajaga teele. ei tea kas siis enam rekkadest mööda ei ole mõtet proovidagi minna?
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 08.03.05 13:39
|
|
|
Nagu mainitud, suurematel pööretel veab edasi küll. Turbo ikka veidi aitab.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.03.05 14:06
|
|
|
Quattrot sellist küll toodetud kunagi pole
Toomas
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 08.03.05 15:12
|
|
|
Just otsisin kah netist infot, et kas tõesti on 1,9 TDi mootoriga quattrot toodetud. Ei leidnud. Isegi 2,5 TDi (103 kW) Quattrod on haruldased. See
automaatkasti osa on ka kahtlane. Vähemalt ühtegi 1,9TDi automaati mobiles ega autoscoutis müügis ei ole. Oled Sa ikka kindel, et see auto 1,9
mootoriga on?
EDIT: Tuleb välja, et ongi 1,9 TDi automaati toodetud. Jälle targem...
|
|
|
|
ollu1
huviline
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 626
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 08.03.05 15:48
|
|
|
kardan, et kuulutuse panejad on puuse pannud.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.03.05 15:58
|
|
|
See auto 4k automaat ja esivedu
Toomas
|
|
|
|
ollu1
huviline
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 626
|
postitati 08.03.05 16:18
|
|
|
no selge siis. ega ma ka ei tea rohkem kui sealt lugesin
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 08.03.05 16:23
|
|
|
66 kw jääb väheks igaljuhul olenemata kumb sild veab
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.05 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Alp
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma. |
Jah, ega ta nii on küll. A4-l käib veel kuidagi edasi, A6-l jääb küll nõrgaks.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 09.03.05 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Alp
See mootor on selgelt lahja sellele autole.Kui 2,5 tdi 103kw on võimalik sõita 5,7L 100le ,siis sellega kindlasti mitte 1,9 on ikkagi A4 vurr ja sinna ta ka peaks jääma. |
Jah, ega ta nii on küll. A4-l käib veel kuidagi edasi, A6-l jääb küll nõrgaks. |
No ei tea. Sõltub ikka sellest, mida plaanis autoga teha. Kiirendusvõistlusele ei maksa muidugi trügida sellega, aga tööloomaks käib küll.
Ei tule nagu meelde, et oleksin sellega kolm inimest koormas ringi sõites kellelegi eriliselt jalgu jäänud.
|
|
|