Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 21.02.10 18:04
Porsche is strongly considering a new Boxster model powered by the same engine found in the Audi TTS.

Currently, the base Boxster features a flat-six engine that outputs 255hp (190kW) and 213lb-ft (290Nm) of torque. Introducing the new TTS engine as it is found in the Audi model would give the Boxster an additional 20hp (15kW) and 44lb-ft (60Nm) of extra torque, as well as allowing the car to be sold for a cheaper price.

According to Auto Motor and Sport, the idea of putting the TTS engine into Boxster has already been discussed by a joint Audi-Porsche product planning committee, and if Porsche decides to go ahead with the plan then we might see a raft of new Boxster owners swayed by the cheaper price tag. In Europe, the cheapest Boxster runs for around €46,500 ($64,000), but with a TTS engine in place it has been estimated this figure could go down to €40,000 ($55,000).
serxx

 postitati 28.10.09 09:12
Audi TTS hakkab sõitma ilma juhita Pikes Peak sõidul.
... või vähemalt selline on plaan.
Eero

 postitati 15.01.08 12:19
siiani on jah minule TT'st selline kahtlane maik suhu jäänud, oleks justkui pisike spotrlik auto, aga siiani oli see mootorivalik ikka päris nigel.

huvitav mis selle tts'i hinnaks tuleb?
TT

 postitati 15.01.08 10:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Lugesin seda juttu Ekspressi vahel olevast Audi ajalehest kah. Väga tore täiendus TT mootorivalikule, ilus ja nooruslik auto, aga sellest kaheliitrisest FSI tehnoloogiaga turbomootorist 272 hp/350 nm on TT masti auto kohta küll ikka üsna lahja tulemus. Tuleb vaid loota, et MTM ja teised oma softi upgrade'dega kaua ei venita. Teisalt on arusaadav, et valdava osa ostjaskonna jaoks on seegi piisav ja suuremast võimsusest tulenev suurem turboviive oleks paljude jaoks pigem ebameeldiv, kuid siiski 2'ga algav võimsusenumber ei ole minu hinnangul S-audile eriti kohane, eriti veel TT-le...


Võtaks võrdluseks siia S3, millel stockis 195 kW ja 350Nm, 0-100 km/h teeb see auto 5,7 sekundiga (testides oluliselt kiiremini) - 1500 kg-se tühimassiga liigub see auto 1/4 miili 13,5 sekundiga.
TTS omab 200 kW ja 350 Nm ning tühimass jääb vähemalt 100 kg jagu väiksemaks kui S3-l ja arvestades sellega, et reaalselt on 2,0T Fsi mootoritega autode kiirendusvõime tehase andmetest parem siis ka TTS-i laeks ei tohiks jääda 5,2 sek-i 0-100 km/h.
MTM pakub S3-le stage 1-na 228 kW ja 400 Nm.
Kuna mootor on iseenesest TTS-il sama siis stage 1 jääb suure tõenäosusega ka TT-l samaks.
Mina arvan, et TTS on piisavalt kiire auto juba stockis (toonitan, et tegemist ei ole ju RS mudeliga).

Võrdluseks siia Audi S mudelite andmed:
S3 Man - 195kW/350 Nm - 0-100 km/h=5,7 sek
S4 Aut - 253kW/410 Nm - 0-100 km/h=5,8 sek
S5 Man - 260kW/440 Nm - 0-100 km/h=5,1 sek
S6 Aut - 320kW/540 Nm - 0-100 km/h=5,2 sek
S8 Aut - 331kW/540 Nm - 0-100 km/h=5,1 sek
TTS Aut - 200kW/350 Nm - 0-100 km/h=5,2 sek

Reaalsus on aga see, et neist kõige paremate kiirendusomadustega on TTS just tänu DSG ( S tronic) kastile ja väga madalatelt pööretelt saadaolevale 350 Nm-le.
Joel

 postitati 14.01.08 16:03
Lugesin seda juttu Ekspressi vahel olevast Audi ajalehest kah. Väga tore täiendus TT mootorivalikule, ilus ja nooruslik auto, aga sellest kaheliitrisest FSI tehnoloogiaga turbomootorist 272 hp/350 nm on TT masti auto kohta küll ikka üsna lahja tulemus. Tuleb vaid loota, et MTM ja teised oma softi upgrade'dega kaua ei venita. Teisalt on arusaadav, et valdava osa ostjaskonna jaoks on seegi piisav ja suuremast võimsusest tulenev suurem turboviive oleks paljude jaoks pigem ebameeldiv, kuid siiski 2'ga algav võimsusenumber ei ole minu hinnangul S-audile eriti kohane, eriti veel TT-le...
Audi Eesti

 postitati 14.01.08 15:25
2008. aasta suvel Audi müügisalongidesse jõudev Audi TT tippmudel pakub sportautode austajatele rohkelt sõidurõõmu ja võimaluse valida Audi TTS avatud Roadster keretüübina või 2+2 kohalise kupeemudelina.

Audi TTS kapoti all on kaheliitrine TFSI mootor, mis arendab 200 kW/272 hj, S tronic käigukast kiirendab auto paigaltstardist 100 km/h 5,2 sekundiga.

http://pildid.audiclub.ee/audi_uudised/tts.jpg

Pressiteate täismahus tekst on Audi Eesti veebilehel: http://www.audi.ee/est/mudelid/TT/?newsID=5393

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.0% - SQL: 53.0%]