Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Lugesin seda juttu Ekspressi vahel olevast Audi ajalehest kah. Väga tore täiendus TT mootorivalikule, ilus ja nooruslik auto, aga sellest
kaheliitrisest FSI tehnoloogiaga turbomootorist 272 hp/350 nm on TT masti auto kohta küll ikka üsna lahja tulemus. Tuleb vaid loota, et MTM ja teised
oma softi upgrade'dega kaua ei venita. Teisalt on arusaadav, et valdava osa ostjaskonna jaoks on seegi piisav ja suuremast võimsusest tulenev suurem
turboviive oleks paljude jaoks pigem ebameeldiv, kuid siiski 2'ga algav võimsusenumber ei ole minu hinnangul S-audile eriti kohane, eriti veel
TT-le... |
Võtaks võrdluseks siia S3, millel stockis 195 kW ja 350Nm, 0-100 km/h teeb see auto 5,7 sekundiga (testides oluliselt kiiremini) - 1500 kg-se
tühimassiga liigub see auto 1/4 miili 13,5 sekundiga.
TTS omab 200 kW ja 350 Nm ning tühimass jääb vähemalt 100 kg jagu väiksemaks kui S3-l ja arvestades sellega, et reaalselt on 2,0T Fsi mootoritega
autode kiirendusvõime tehase andmetest parem siis ka TTS-i laeks ei tohiks jääda 5,2 sek-i 0-100 km/h.
MTM pakub S3-le stage 1-na 228 kW ja 400 Nm.
Kuna mootor on iseenesest TTS-il sama siis stage 1 jääb suure tõenäosusega ka TT-l samaks.
Mina arvan, et TTS on piisavalt kiire auto juba stockis (toonitan, et tegemist ei ole ju RS mudeliga).
Võrdluseks siia Audi S mudelite andmed:
S3 Man - 195kW/350 Nm - 0-100 km/h=5,7 sek
S4 Aut - 253kW/410 Nm - 0-100 km/h=5,8 sek
S5 Man - 260kW/440 Nm - 0-100 km/h=5,1 sek
S6 Aut - 320kW/540 Nm - 0-100 km/h=5,2 sek
S8 Aut - 331kW/540 Nm - 0-100 km/h=5,1 sek
TTS Aut - 200kW/350 Nm - 0-100 km/h=5,2 sek
Reaalsus on aga see, et neist kõige paremate kiirendusomadustega on TTS just tänu DSG ( S tronic) kastile ja väga madalatelt pööretelt saadaolevale
350 Nm-le.
|
|