Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 21.08.06 14:03
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Pildiloleval autol on üks andur tuksis, seega on süsteem õhust tühjaks lastud.

Autot, kasutaja nii madalale lasta ei saa.

Kahju, Kahju, Kahju, ...
uus auto, enne omanikule müüki ja juba tuksis ?
Sellepärast mulle VANAD omakätega kokku laotud turbo S audid meeldivadgi.
juks11

 postitati 21.08.06 12:54
Pildiloleval autol on üks andur tuksis, seega on süsteem õhust tühjaks lastud.

Autot, kasutaja nii madalale lasta ei saa.
Riimak

 postitati 21.08.06 12:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Huviga tahaks näha kuidas teisaldajad seda autot ära viia mõtlevad kui see peaks olema valesti pargitud :D

tõstavad kõik 4 ratast maast lahti ja panevad auto peale, selliseid teisaldamisi peaks kah olema ikka minu meelest, vastasel juhul ostaks kõik sellise vedrustusega autod ja pargiks kus tahavad (teine võimalus muidugi on VÄGA soolane trahv)
Jürarrak

 postitati 21.08.06 11:58
Huviga tahaks näha kuidas teisaldajad seda autot ära viia mõtlevad kui see peaks olema valesti pargitud :D
TT

 postitati 21.08.06 10:59
Kahjuks ei ole - sellise madaldusega käivad rattad sirge sõiduga koopasse ja esirattaid keerata ei ole võimalik.
Eero

 postitati 21.08.06 10:23
njaa, endalgi jäi suu lahti. huvitav kas mingit imepidi on võimalik see sõiduks ka nii madalaks jätta? :D
Riimak

 postitati 21.08.06 09:43
A car to buy...liiga ilus masin...love it...
:)
juks11

 postitati 21.08.06 09:40
Need pildid siis kõigile Allroadi (tulevastele)omanikele - auto ei ole maaalla vajunud, õhk lihtsalt patjadest kadunud:D
pprz

 postitati 21.08.06 09:30
Ei leidnud teemat, mis räägiks uuest Allroadist ja teen ise otsa lahti.
Eile õhtul sattusin Revali parklasse ja autode vahel manööverdades jäi silma 1 madal Avant :o
Mis siis ikka, autost välja, kaamera kätte ja selle iluduse poole jalutama. Ülikõva - muud ei osanud öeldagi.


http://pildid.audiclub.ee/pprz/a6allroad/images/CRW_6498%20copy.jpg

http://pildid.audiclub.ee/pprz/a6allroad/images/CRW_6489%20copy.jpg

http://pildid.audiclub.ee/pprz/a6allroad/images/CRW_6493%20copy.jpg

Teist teemat tsiteerides:
Tsitaat:
Audi uutest mudelitest on Reval Auto Tallinn müügisalongis püsivalt eksponeeritud Audi A6 allroad quattro.

Uus Audi A6 allroad quattro on senisest paremate sõiduomadustega, tugevama mootori ja jõulisema ehitusega. Auto disain ja funktsionaalsus on loodud sobima aktiivsele ja dünaamilise elufilosoofiaga inimesele. Tugev, robustne ja mehine, ent samas elegantne. Neile, keda nende argipäevas innustab seiklusjanu ja tahe avastada midagi uut, saab määravaks just see väljendusrikkus, mida sõit Audi A6 allroad quattroga pakub. Audi allroad mootorivalikus on neli võimast kuue- ja kaheksasilindrilist jõuallikat. 4.2 liitrine FSI®-mootor võimaldab Audi A6 allroad quattrol vaid 6,3 sekundiga kiirendada nullist 100 km/h. Uus Audi A6 allroad quattro veenab parema veojõuga, mis on võimalik tänu uuele suunastabiilsusprogrammile ESP®. Kuigi televahe ja rööbe on Audi A6-ga võrreldes jäänud peaaegu samaks, mõjub Audi A6 allroad quattro kere laiema ja pikemana. Rohked maastikuautole iseloomulikud detailid rõhutavad jõulisust ja lisavad väljapaistvust. Esmakordselt kasutatakse spetsiaalselt Audi A6 allroad quattro-le kohandatud õhkvedrustust Adaptive Air Suspension, mis kuulub muuhulgas auto standardvarustusse. Audi A6 Avant´iga võrreldes on Audi A6 allroad quattro kliirens kuni 65 millimeetrit suurem. Intelligentse õhkvedrustusega adaptive air suspension saab kliirensit varieerida sõltumata kiirusest ja teetingimustest maksimaalselt 185 millimeetrist maastikurežiimil kuni 125 millimeetrini maanteerežiimil. Ühtekokku on juhi käsutuses viis erinevat veermikurežiimi, mis tagavad sõltumata teekattest alati parima kõrguse ja vedrustuse. Vedrustuse seadistamine toimub Audi multimeedialiidese MMI kaudu ning selle kohandamine sõidetava kiirusega toimub automaatselt. Auto kõrgust ja koormust jälgivad pidevalt sensorid, mis arvestavad ning kohandavad sõiduki hetkekoormuse ning veermiku regulatsiooni igas olukorras automaatselt nii, nagu seda näeb ette valitud seadistus.



ps. Ma usun, et 1 mees praegu kirub täiega, et B4 sedaanile sellist süsteemi, mis lubaks auto kõrgust muuta ühe nupuvajutusega, ei saanud tellida tehasest :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.9% - SQL: 43.1%]