Audi Allroad 2006
Ei leidnud teemat, mis räägiks uuest Allroadist ja teen ise otsa lahti.
Eile õhtul sattusin Revali parklasse ja autode vahel manööverdades jäi silma 1 madal Avant
Mis siis ikka, autost välja, kaamera kätte ja selle iluduse poole jalutama. Ülikõva - muud ei osanud öeldagi.
Teist teemat tsiteerides:
Tsitaat: | Audi uutest mudelitest on Reval Auto Tallinn müügisalongis püsivalt eksponeeritud Audi A6 allroad quattro.
Uus Audi A6 allroad quattro on senisest paremate sõiduomadustega, tugevama mootori ja jõulisema ehitusega. Auto disain ja funktsionaalsus on loodud
sobima aktiivsele ja dünaamilise elufilosoofiaga inimesele. Tugev, robustne ja mehine, ent samas elegantne. Neile, keda nende argipäevas innustab
seiklusjanu ja tahe avastada midagi uut, saab määravaks just see väljendusrikkus, mida sõit Audi A6 allroad quattroga pakub. Audi allroad
mootorivalikus on neli võimast kuue- ja kaheksasilindrilist jõuallikat. 4.2 liitrine FSI®-mootor võimaldab Audi A6 allroad quattrol vaid 6,3 sekundiga
kiirendada nullist 100 km/h. Uus Audi A6 allroad quattro veenab parema veojõuga, mis on võimalik tänu uuele suunastabiilsusprogrammile ESP®. Kuigi
televahe ja rööbe on Audi A6-ga võrreldes jäänud peaaegu samaks, mõjub Audi A6 allroad quattro kere laiema ja pikemana. Rohked maastikuautole
iseloomulikud detailid rõhutavad jõulisust ja lisavad väljapaistvust. Esmakordselt kasutatakse spetsiaalselt Audi A6 allroad quattro-le kohandatud
õhkvedrustust Adaptive Air Suspension, mis kuulub muuhulgas auto standardvarustusse. Audi A6 Avant´iga võrreldes on Audi A6 allroad quattro kliirens
kuni 65 millimeetrit suurem. Intelligentse õhkvedrustusega adaptive air suspension saab kliirensit varieerida sõltumata kiirusest ja teetingimustest
maksimaalselt 185 millimeetrist maastikurežiimil kuni 125 millimeetrini maanteerežiimil. Ühtekokku on juhi käsutuses viis erinevat veermikurežiimi,
mis tagavad sõltumata teekattest alati parima kõrguse ja vedrustuse. Vedrustuse seadistamine toimub Audi multimeedialiidese MMI kaudu ning selle
kohandamine sõidetava kiirusega toimub automaatselt. Auto kõrgust ja koormust jälgivad pidevalt sensorid, mis arvestavad ning kohandavad sõiduki
hetkekoormuse ning veermiku regulatsiooni igas olukorras automaatselt nii, nagu seda näeb ette valitud seadistus. |
ps. Ma usun, et 1 mees praegu kirub täiega, et B4 sedaanile sellist süsteemi, mis lubaks auto kõrgust muuta ühe nupuvajutusega, ei saanud tellida
tehasest
|
|