Teema ülevaade |
forsin
|
postitati 21.08.06 14:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Pildiloleval autol on üks andur tuksis, seega on süsteem õhust tühjaks lastud.
Autot, kasutaja nii madalale lasta ei saa. |
Kahju, Kahju, Kahju, ...
uus auto, enne omanikule müüki ja juba tuksis ?
Sellepärast mulle VANAD omakätega kokku laotud turbo S audid meeldivadgi.
|
juks11
|
postitati 21.08.06 12:54 |
Pildiloleval autol on üks andur tuksis, seega on süsteem õhust tühjaks lastud.
Autot, kasutaja nii madalale lasta ei saa.
|
Riimak
|
postitati 21.08.06 12:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Huviga tahaks näha kuidas teisaldajad seda autot ära viia mõtlevad kui see peaks olema valesti pargitud |
tõstavad kõik 4 ratast maast lahti ja panevad auto peale, selliseid teisaldamisi peaks kah olema ikka minu meelest, vastasel juhul ostaks kõik sellise
vedrustusega autod ja pargiks kus tahavad (teine võimalus muidugi on VÄGA soolane trahv)
|
Jürarrak
|
postitati 21.08.06 11:58 |
Huviga tahaks näha kuidas teisaldajad seda autot ära viia mõtlevad kui see peaks olema valesti pargitud
|
TT
|
postitati 21.08.06 10:59 |
Kahjuks ei ole - sellise madaldusega käivad rattad sirge sõiduga koopasse ja esirattaid keerata ei ole võimalik.
|
Eero
|
postitati 21.08.06 10:23 |
njaa, endalgi jäi suu lahti. huvitav kas mingit imepidi on võimalik see sõiduks ka nii madalaks jätta?
|
Riimak
|
postitati 21.08.06 09:43 |
A car to buy...liiga ilus masin...love it...
|
juks11
|
postitati 21.08.06 09:40 |
Need pildid siis kõigile Allroadi (tulevastele)omanikele - auto ei ole maaalla vajunud, õhk lihtsalt patjadest kadunud
|
pprz
|
postitati 21.08.06 09:30 |
Ei leidnud teemat, mis räägiks uuest Allroadist ja teen ise otsa lahti.
Eile õhtul sattusin Revali parklasse ja autode vahel manööverdades jäi silma 1 madal Avant
Mis siis ikka, autost välja, kaamera kätte ja selle iluduse poole jalutama. Ülikõva - muud ei osanud öeldagi.
Teist teemat tsiteerides:
Tsitaat: | Audi uutest mudelitest on Reval Auto Tallinn müügisalongis püsivalt eksponeeritud Audi A6 allroad quattro.
Uus Audi A6 allroad quattro on senisest paremate sõiduomadustega, tugevama mootori ja jõulisema ehitusega. Auto disain ja funktsionaalsus on loodud
sobima aktiivsele ja dünaamilise elufilosoofiaga inimesele. Tugev, robustne ja mehine, ent samas elegantne. Neile, keda nende argipäevas innustab
seiklusjanu ja tahe avastada midagi uut, saab määravaks just see väljendusrikkus, mida sõit Audi A6 allroad quattroga pakub. Audi allroad
mootorivalikus on neli võimast kuue- ja kaheksasilindrilist jõuallikat. 4.2 liitrine FSI®-mootor võimaldab Audi A6 allroad quattrol vaid 6,3 sekundiga
kiirendada nullist 100 km/h. Uus Audi A6 allroad quattro veenab parema veojõuga, mis on võimalik tänu uuele suunastabiilsusprogrammile ESP®. Kuigi
televahe ja rööbe on Audi A6-ga võrreldes jäänud peaaegu samaks, mõjub Audi A6 allroad quattro kere laiema ja pikemana. Rohked maastikuautole
iseloomulikud detailid rõhutavad jõulisust ja lisavad väljapaistvust. Esmakordselt kasutatakse spetsiaalselt Audi A6 allroad quattro-le kohandatud
õhkvedrustust Adaptive Air Suspension, mis kuulub muuhulgas auto standardvarustusse. Audi A6 Avant´iga võrreldes on Audi A6 allroad quattro kliirens
kuni 65 millimeetrit suurem. Intelligentse õhkvedrustusega adaptive air suspension saab kliirensit varieerida sõltumata kiirusest ja teetingimustest
maksimaalselt 185 millimeetrist maastikurežiimil kuni 125 millimeetrini maanteerežiimil. Ühtekokku on juhi käsutuses viis erinevat veermikurežiimi,
mis tagavad sõltumata teekattest alati parima kõrguse ja vedrustuse. Vedrustuse seadistamine toimub Audi multimeedialiidese MMI kaudu ning selle
kohandamine sõidetava kiirusega toimub automaatselt. Auto kõrgust ja koormust jälgivad pidevalt sensorid, mis arvestavad ning kohandavad sõiduki
hetkekoormuse ning veermiku regulatsiooni igas olukorras automaatselt nii, nagu seda näeb ette valitud seadistus. |
ps. Ma usun, et 1 mees praegu kirub täiega, et B4 sedaanile sellist süsteemi, mis lubaks auto kõrgust muuta ühe nupuvajutusega, ei saanud tellida
tehasest
|
|