Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
VAG grupi diisli skandaal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: epic[/i] Ja tundub, et japsid ka - enne roostetab kõik muu ümbert ära, aga mootor ikka käib, nii oli see juba Soomest toodud Datsun Cherrydega. [/quote] Nagu Maku siin tsiteeris, siis Mazda suudab ilma petmata kah 6,1 korda normi ületada. Tehnoloogia lihtsalt ei võimalda petmist :D Kapotiall on üks voolik, mis kuhugi ühendatud pole ja turbo on kah seest tühi. Väga töökindel lahendus :) Aga minuarust on see skandaal kasulik kõigile konkurentidele. Nüüd kui kogu maakera tähelepanu on suunatud VAG-le, siis teised saavad rahulikult oma tube kakahaisust tuulutada - "parandatud servispäkke Ecudesse installida" :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
VAG grupi diisli skandaal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.0%
- SQL:
75.0%
]