Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 12.02.21 06:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Jäi silma selline uudis: €2m Audi quattro is a record breaker
Ehk siis see Audi Sport Quattro S1 on hetkel ajaloo kalleimalt müüdud ralliauto.


Päris kõrge hind. Ca 15a tagasi müüdi 600 000euriga + kaasa konteineri täis varuosasid ( ma ei mäleta, mis numbriga see masin toona oli, üks 20-st ).
Sport Quattro hinnad on ka mõnusalt kasvanud, keskmine ca 450 000eur. Jällegi, ca 15a tagasi oli suurusjärk ca 200 000eur.
Need masinad lähevad veel kallimaks.
Lihtsalt vaadates täna Saksas turuhindasid vanadele klassikutele ala S4/C4, siis ka need on kõrges hinnas, ca 7+Keuri. RS2 hinnast ei räägigi.
Paras aeg pensioni kindlustada :)
Kaits

 postitati 11.02.21 18:44
Jäi silma selline uudis: €2m Audi quattro is a record breaker
Ehk siis see Audi Sport Quattro S1 on hetkel ajaloo kalleimalt müüdud ralliauto.
traksid

 postitati 24.09.15 09:20
Kuradi kena Audi, üks lemmikutest läbi aegade.
epic

 postitati 07.02.15 23:33
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Jah, Raigo pill on disainisilmale palju mõnusam vaadata, kui vägisi (kruusal) käituma pandud SQ. Selle auto väärtus on täpselt seal, kus Joel seda kirjeldas olevat.

Ja ometigi leidub rida seltsimehi, kes neid pika kerega kupeesid lühemaks teevad :).

Muidugi on ta kole ja tänapäevases mõttes täiesti valesti tehtud, keegi ei sõida enam kruusal 235+ rehvidega jne jne. Aga keegi ei hoiaks näiteks 2014a WRC Citroeni muuseumis ega ei müüks seda 20a pärast oksjonil 200k euriga, kuigi ta võibolla võitis hooaja (ja võibolla ei võitnud, ma ei tea) :).
ICE

 postitati 23.01.15 19:25
Jah, Raigo pill on disainisilmale palju mõnusam vaadata, kui vägisi (kruusal) käituma pandud SQ. Selle auto väärtus on täpselt seal, kus Joel seda kirjeldas olevat.
Lauri_O

 postitati 23.01.15 07:00
Ise avastasin juutuubi sirvides sellise video: https://www.youtube.com/watch?v=fGPzN5wkoe0
Miskipärast pole sellist masinat isegi dubai ja monaco poiste käes näinud, kas masinat üldse toodetaksegi või lihtsalt concept car? Minuarust see tänapäevane masin on ikka tõsine pill võrreldes isegi uue RS6-ga.
Oskab keegi midagi kommenteerida?
Joel

 postitati 22.01.15 20:25
80ndad olid Ameerika muskli seisukohalt üldse kehv aeg. Seitsmekümnendate alguses kehtestatud keskkonnapiirangute tõttu olid suurekubatuurilised mootorid kohitsetud hädisteks paarisajahobujõulisteks ja autode tehniline ja esteetiline viimistlustase on väga kesine. Sellele vaatamata aga tehti ka tol ajastul USAs tähelepanuväärseid autosid. Ehk siis kui üldse võrrelda, siis Audi Sport Quattro puhul, mis oli üks Euroopa kallemaid autosid tol ajal, tasub võrdlusse tuua midagi sellist nagu Callaway Corvette C4 Twin Turbo või Vector W8. Kumbki pole kruusarallikas nagu SQ, mis selles vallas oli kahtlemata teerajaja, kuid kiired ja tähelepanuväärsed autod sellegipoolest. Ehk et päris iga muskliga ikka põrandat ei pühi. :)

Välimuse tummisuse osa olen ma ilmselt selle foorumi kontekstis üsna harval arvamusel - minu arvates on tegu erakordselt koleda autoga, ehkki ma ju ise olen ka kuubikumees ja SQ peaks justkui olema arch-kuubik. SQ teeb ihaldusväärseks kogu komplekt - ralliajalugu, haruldus, hind jms. Aga välimuse järgi üksi võttes näeb ta minu arvates väga kits välja oma lühkese teljevahe, pikkade ülendite ja püstiste akendega. Külgvaade on täiesti proportsioonist väljas. Mulle meeldib SQ bodykitiga coupe, nagu AudiTeami oma - seal on ühendatud SQ ilus nina ja vormikad küljelaiendid coupe loogiliste proportsioonidega. Aga veider välimus kahtlemata suurendab tema eksklusiivsust. Uutest autodest G65 on ka objektiivsetelt kriteeriumidelt kole, aga väga ihaldusväärne ja kalleim auto sellest margist ning müüb nii mis mühiseb.
jokerAudi

 postitati 22.01.15 19:12
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=23366

Selline uudis siis. Ikka väga tummine näeb see auto välja, euroopa vaste ameerika musklile :D.



See asi pühib põrandat iga ameerika muskliga :D .
ragnara

 postitati 21.01.15 14:37
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=23366

Selline uudis siis. Ikka väga tummine näeb see auto välja, euroopa vaste ameerika musklile :D.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.9% - SQL: 51.1%]