Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Uus Audi RS4 Avant
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Konrad[/i] Pikem võrdlus Chris Harriselt: [url=http://www.youtube.com/watch?v=4HYdVXmYA-w&feature=player_embedded]B5 Audi RS4, B7 Audi RS4, B8 RS4 v MB C63[/url] [/quote] Tsiteerin (B5 RS4) Chris Harrist, kes on minu arvates üks asjalikumaid tegelasi motoajakirjanduses üldse: "Apart from going really-really fast, it didn’t have much to offer. It was a bit loose to drive, it under steered, it appeared to have very little body control, it would smack into bumps stops at the nearest hint of the bump at 55 mp/h on some roads and the brakes were pretty terrible - the brake pedal was a typical Audi - the steering wasn’t very good. You get the story. It was one of the classic Audis. It was a really fast car but that was about it.". Ilmselt on mõned kirjavead aga las olla.. :) [/quote] Selle osa unustasid lisada, et 10 aastat hiljem sama auto roolis, talle see isegi meeldib täitsa ja väga meeldib - just see B5 kerega isend ja selle turbomootor. Pidurite osas saan ka aru seda, et asi ei ole mitte Audi halvbades pidurites vaid just selles, et nii kui seda pedaali katsud, siis tahab ta sind läbi tuuleklaasi suruda - Audi pidurid ongi effektiivsed. Üldkokkuvõttes seda videod vaadates oli virisemine Audi võmaluste üle seadistuses, nagu seda on ette heidetud ka BMW puhul, kuid vaadates sama lõigu läbimist mõlemaga - nii Audi kui Mercedesega, siis Audi oli see, mis läks sinna, kuhu taheti ja see ongi Audi konsept, mitte avalikel teedel külge laskmine, nagu mersu seda tegi. Samades oludes oleks mersu sama kiiruse juures kõvasti hätta jäänud. Ärgem unustagem ka seda, et kaks autot, mida võrreldi, on ikka täitsa erinevad - nii mootori, veoskeemi kui ka muu suhtes - ainuke ühine nimetaja on universaalkere ja saksamaa. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Uus Audi RS4 Avant
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.6%
- SQL:
62.4%
]