Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 31.01.03 20:53
ei julge soovitada - see 3,5ne V8 oli Audi-meeste esimene katsetus V8 alal ja ikka 2 Golfi mootori "kokkuehitamine" mingi parim lahendus kaugeltki ei old...

Neid klapisääretihendite ja rihmade jutte on siin teisedki juba küllalt rääkind...

Alles 4,2se mootori väljamõtlemisega sai Audi endale väärilise V8 - sellise, mille pärast ei pea häbenema.
prr

 postitati 24.01.03 23:43
krrt...

V8 ost läks vett vedama, kuna fritz arvas, et fwd V8 on küllalt hea...mina nii ei arva...
mms

 postitati 24.01.03 11:06
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma lülin seda kütuse pärast põdemise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi


Samas kui jõuad omale siukse auto osta,siis ei tohiks kütus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju võtab ntx.Nigunii võtab kõik ära,järgi ei jää midagi.BTW külmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq kütusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A lõbu oli ka kogu selle raha eest:D

Viimane kord jäärajal tuli mul keskmiseks 21,5. See oli küll natuke üllatav. Aga oli rohkem sellsit p...reerimist ka ei saand ikka korralikult tallata.

Õige jutt - niikuinii saab ta ükskord otsa!
QUATTRO

 postitati 24.01.03 10:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma lülin seda kütuse pärast põdemise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi


Samas kui jõuad omale siukse auto osta,siis ei tohiks kütus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju võtab ntx.Nigunii võtab kõik ära,järgi ei jää midagi.BTW külmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq kütusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A lõbu oli ka kogu selle raha eest:D
mms

 postitati 24.01.03 10:18
Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma lülin seda kütuse pärast põdemise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi

ÜHINEN! [roppus] THE FUEL ECONOMY!

Auto käib ikka vähemalt 200 hp-ga ja kütust peab asi võtma niipalju, kui parasjagu vaja läheb!
prr

 postitati 24.01.03 09:57
ma lülin seda kütuse pärast põdemise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi
rass

 postitati 24.01.03 03:53
jah... samas arvestades et V8 oli omaaja lipulaev ehk kõige kõigem audi... mis tänapäeval oleks siis võrdne A8 vist... siis minumeelest pole selle auto puhul kütusekulust mõtet eriti rääkida. tegu on omaaja viimase malli luksusautoga mida ei ostetud kütusekulule mõeldes ning kes tänapäeval soovib nautuda seda, küll veidike vananenud luksust, see peab arvestaba et luksus nõuab rahakotist oma osa. kuid 11 on ju tore arv :D
vadim

 postitati 23.01.03 15:47
Olen rääkinud V8 omanikuga ja bensukulu koht ütles, et alla 11l/ 100le ei saa. Klappisääretihendid on neil tõesti nõrk koht tema vahetas neid juba.
mack

 postitati 23.01.03 15:04
küsimus neile kes V8-t ja 200 20v-d ise näppind,käppind või asjaga niisama kursis!Omal pole V8-ga kahjuks kokkupuuteid olnud, võibolla kui oleks ei küsiks. Niisiis millest tuleb V8 ja 200 20V mugavuse-luksuse vahe,kas sildadest ja V8 mootori ühtlasemast käigust v. on asjal veel mingi point kusagile peidetud?
prr

 postitati 23.01.03 12:07
kas V8't ka ainult esiveolisena tehti?
Joel

 postitati 23.01.03 08:00
V8-t loetakse natukene vähemtöökindlaks masinaks, kui sama aastakäigu 200tq20v-d. Põhjused peituvad V8 teistsugustes sildades, mida Eesti teed reipalt logistavad ning mootoris, mille klapisääretihendid vajavad suht kiiresti vahetust (mitte oluline kulu) ning hammasrihmale tuleb suuremat tähelepanu pöörata. V8 hammasrihma vahetus on keeruline, rulle palju, rihm pikk ja seetõttu maksab see pull päris mitu raha. Elektroonikas ei ole 200tq20v-l ja V8 olulist vahet, probleeme võivad tekitada kliimaseadme luugid ja salongiventika mootor. Automaatkäigukast peaks olema OK, kui teda omast lollusest pole retsitud, igal juhul on abiks kohe aut.kastiõli ja filter ära vahetada. Manuaalkasti puhul võib sidur olla nõrk koht, kuna auto on raske ja jõudu on piisavalt. Siin tuleb välja vahe 200tq20v-ga - ehkki V8 (ka 3,6 mootoriga) on võimsam, on ta siiski niipalju raskem, et ka manuaalkastiga on tema kiirendus 1,2-1,5 sek nõrgem, automaadiga tuleb veel u. sekund otsa. Samas, tuleb siiski tunnistada, et 200 on sigari sportmudel ja V8 on luksusmudel, mis on suunitletud mugavusele, mitte tallamisele.
UFO pidurid on neil mõlemal, samuti ka UrS4-l. Tõenäoline on, et need on üle kuumutatud ja kõverad, sest nende vahetamine on kallis ja jäetakse enamasti tulevaste omanike kaela. Seal on aga see trikk, et need pidurid saab täiesti edukalt ümber convertida MB E-klassi või mingi Audi tavaliste ketaste peale. Ühel V8-l Eestis on niisugune conversion tehtud ja mina plaanin S4-l kah tavalised kettad kasutusele võtta. Esiteks tuleb see conversion odavam kui uute UFOde ost ja teiseks näevad tavalised kettad valuvelgede all paremad välja.
Kütusekulu osas arvan V8-l u. 30 km/h keskmise kiiruse juures 16-17 l/100km ja 65 km/h keskmise kiiruse juures 8,5-9,5 l/100km.
Raha minemise jutt on kahe otsaga - kes autost hoolib, sel läheb roppu moodi raha sinna autosse igal juhul - kui otseselt parandada pole vaja, siis igasugu asju upgrade'ida ikka annab. Nii, et alles see raha nagunii ei jää...
mms

 postitati 23.01.03 07:25
Kuulge mehed, lõpetage ükskord see "ullult hakkab pappi minema" ja "kuveidi naftesheik peab hea sõber olema" jutud. Pappi võib minna hullult ka zaz 968 peale. Inimesed on ju erinevad, mõnel ona raha nagu nagu teisel mehel s..a hoovi peal. See jutt ei ole lihtsalt objektiivne. Mina ei osta autosid selle pärast, et mitte raha kulutada, vastupidi, mulle meeldib kulutada asja ette. Uskuge, selliseid on teisigi. Ja ega see V8 ei ole mingi riisutud auto. Ja misasi on üldse "hull papp"? 10k või 100k?

Kuna ise ka V8 huviline, siis on äkki kellelgi ka midagi asjalikku öelda selle masina kohta. On siin üldse mehi, kellel reaalne (või tuttava) kogemus olemas?
audi-äss

 postitati 22.01.03 22:17
kas mitte v8'l need ufo pidurid ees ei ole.. mis pole minu mäletamist mööda parimad...???
ash

 postitati 22.01.03 22:17
Mhmh. oleneb mis mootor jne nagu alati ju, mitu korda üle kupli keeratud jne. Aga raha hakkab sinna vist minema, kui mitte röögatult osade peale, siis bensukast bensukasse hakkab ta tihti sõitma :P:D
Muidu, mulle isiklikult meeldib V8 väga, selline üliomapärane luksusauto ju siiski :) Ainult et minu arvamus on see, et siin eestis müügil olevad V8-d (nii palju kui ma neid näinud olen) maksavad üle oma hinna, + see mis sugused on meie kallid teeolud ja mis nad autoga teevad.... :(
prr

 postitati 22.01.03 21:08
tre.

sõber sebib V8't.

On's kellelgi? Tahaks midagi tarka kuulda, noh nii, üleüldiselt. Selliseid arvamusi, et muidu hea auto ja võimas ja ilus, pole vaja.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]