Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - Audi V8 - head ja vead
Foorum Kodulehek�lg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehek�lje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus k�sitlus
Autor:
Pealkiri: Audi V8 - head ja vead (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4075)
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 22.01.03 20:08 Tsiteeri
Audi V8 - head ja vead



tre.

s�ber sebib V8't.

On's kellelgi? Tahaks midagi tarka kuulda, noh nii, �le�ldiselt. Selliseid arvamusi, et muidu hea auto ja v�imas ja ilus, pole vaja.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 22.01.03 21:17 Tsiteeri


Mhmh. oleneb mis mootor jne nagu alati ju, mitu korda �le kupli keeratud jne. Aga raha hakkab sinna vist minema, kui mitte r��gatult osade peale, siis bensukast bensukasse hakkab ta tihti s�itma :P:D
Muidu, mulle isiklikult meeldib V8 v�ga, selline �liomap�rane luksusauto ju siiski :) Ainult et minu arvamus on see, et siin eestis m��gil olevad V8-d (nii palju kui ma neid n�inud olen) maksavad �le oma hinna, + see mis sugused on meie kallid teeolud ja mis nad autoga teevad.... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi-�ss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 22.01.03 21:17 Tsiteeri


kas mitte v8'l need ufo pidurid ees ei ole.. mis pole minu m�letamist m��da parimad...???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 23.01.03 06:25 Tsiteeri


Kuulge mehed, l�petage �kskord see "ullult hakkab pappi minema" ja "kuveidi naftesheik peab hea s�ber olema" jutud. Pappi v�ib minna hullult ka zaz 968 peale. Inimesed on ju erinevad, m�nel ona raha nagu nagu teisel mehel s..a hoovi peal. See jutt ei ole lihtsalt objektiivne. Mina ei osta autosid selle p�rast, et mitte raha kulutada, vastupidi, mulle meeldib kulutada asja ette. Uskuge, selliseid on teisigi. Ja ega see V8 ei ole mingi riisutud auto. Ja misasi on �ldse "hull papp"? 10k v�i 100k?

Kuna ise ka V8 huviline, siis on �kki kellelgi ka midagi asjalikku �elda selle masina kohta. On siin �ldse mehi, kellel reaalne (v�i tuttava) kogemus olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 23.01.03 07:00 Tsiteeri


V8-t loetakse natukene v�hemt��kindlaks masinaks, kui sama aastak�igu 200tq20v-d. P�hjused peituvad V8 teistsugustes sildades, mida Eesti teed reipalt logistavad ning mootoris, mille klapis��retihendid vajavad suht kiiresti vahetust (mitte oluline kulu) ning hammasrihmale tuleb suuremat t�helepanu p��rata. V8 hammasrihma vahetus on keeruline, rulle palju, rihm pikk ja seet�ttu maksab see pull p�ris mitu raha. Elektroonikas ei ole 200tq20v-l ja V8 olulist vahet, probleeme v�ivad tekitada kliimaseadme luugid ja salongiventika mootor. Automaatk�igukast peaks olema OK, kui teda omast lollusest pole retsitud, igal juhul on abiks kohe aut.kasti�li ja filter �ra vahetada. Manuaalkasti puhul v�ib sidur olla n�rk koht, kuna auto on raske ja j�udu on piisavalt. Siin tuleb v�lja vahe 200tq20v-ga - ehkki V8 (ka 3,6 mootoriga) on v�imsam, on ta siiski niipalju raskem, et ka manuaalkastiga on tema kiirendus 1,2-1,5 sek n�rgem, automaadiga tuleb veel u. sekund otsa. Samas, tuleb siiski tunnistada, et 200 on sigari sportmudel ja V8 on luksusmudel, mis on suunitletud mugavusele, mitte tallamisele.
UFO pidurid on neil m�lemal, samuti ka UrS4-l. T�en�oline on, et need on �le kuumutatud ja k�verad, sest nende vahetamine on kallis ja j�etakse enamasti tulevaste omanike kaela. Seal on aga see trikk, et need pidurid saab t�iesti edukalt �mber convertida MB E-klassi v�i mingi Audi tavaliste ketaste peale. �hel V8-l Eestis on niisugune conversion tehtud ja mina plaanin S4-l kah tavalised kettad kasutusele v�tta. Esiteks tuleb see conversion odavam kui uute UFOde ost ja teiseks n�evad tavalised kettad valuvelgede all paremad v�lja.
K�tusekulu osas arvan V8-l u. 30 km/h keskmise kiiruse juures 16-17 l/100km ja 65 km/h keskmise kiiruse juures 8,5-9,5 l/100km.
Raha minemise jutt on kahe otsaga - kes autost hoolib, sel l�heb roppu moodi raha sinna autosse igal juhul - kui otseselt parandada pole vaja, siis igasugu asju upgrade'ida ikka annab. Nii, et alles see raha nagunii ei j��...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 23.01.03 11:07 Tsiteeri


kas V8't ka ainult esiveolisena tehti?


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: s�itsin l�unasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 23.01.03 14:04 Tsiteeri


k�simus neile kes V8-t ja 200 20v-d ise n�ppind,k�ppind v�i asjaga niisama kursis!Omal pole V8-ga kahjuks kokkupuuteid olnud, v�ibolla kui oleks ei k�siks. Niisiis millest tuleb V8 ja 200 20V mugavuse-luksuse vahe,kas sildadest ja V8 mootori �htlasemast k�igust v. on asjal veel mingi point kusagile peidetud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 23.01.03 14:47 Tsiteeri


Olen r��kinud V8 omanikuga ja bensukulu koht �tles, et alla 11l/ 100le ei saa. Klappis��retihendid on neil t�esti n�rk koht tema vahetas neid juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 24.01.03 02:53 Tsiteeri


jah... samas arvestades et V8 oli omaaja lipulaev ehk k�ige k�igem audi... mis t�nap�eval oleks siis v�rdne A8 vist... siis minumeelest pole selle auto puhul k�tusekulust m�tet eriti r��kida. tegu on omaaja viimase malli luksusautoga mida ei ostetud k�tusekulule m�eldes ning kes t�nap�eval soovib nautuda seda, k�ll veidike vananenud luksust, see peab arvestaba et luksus n�uab rahakotist oma osa. kuid 11 on ju tore arv :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 24.01.03 08:57 Tsiteeri


ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 24.01.03 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi

�HINEN! [roppus] THE FUEL ECONOMY!

Auto k�ib ikka v�hemalt 200 hp-ga ja k�tust peab asi v�tma niipalju, kui parasjagu vaja l�heb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.01.03 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi


Samas kui j�uad omale siukse auto osta,siis ei tohiks k�tus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju v�tab ntx.Nigunii v�tab k�ik �ra,j�rgi ei j�� midagi.BTW k�lmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq k�tusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A l�bu oli ka kogu selle raha eest:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 24.01.03 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!

vuristage siis oma yaristega edasi


Samas kui j�uad omale siukse auto osta,siis ei tohiks k�tus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju v�tab ntx.Nigunii v�tab k�ik �ra,j�rgi ei j�� midagi.BTW k�lmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq k�tusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A l�bu oli ka kogu selle raha eest:D

Viimane kord j��rajal tuli mul keskmiseks 21,5. See oli k�ll natuke �llatav. Aga oli rohkem sellsit p...reerimist ka ei saand ikka korralikult tallata.

�ige jutt - niikuinii saab ta �kskord otsa!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 24.01.03 22:43 Tsiteeri


krrt...

V8 ost l�ks vett vedama, kuna fritz arvas, et fwd V8 on k�llalt hea...mina nii ei arva...


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail K�lasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: j�rgmist plaanimas

postitati 31.01.03 19:53 Tsiteeri
ei soovita



ei julge soovitada - see 3,5ne V8 oli Audi-meeste esimene katsetus V8 alal ja ikka 2 Golfi mootori "kokkuehitamine" mingi parim lahendus kaugeltki ei old...

Neid klapis��retihendite ja rihmade jutte on siin teisedki juba k�llalt r��kind...

Alles 4,2se mootori v�ljam�tlemisega sai Audi endale v��rilise V8 - sellise, mille p�rast ei pea h�benema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus k�sitlus


Mine lehek�lje l�ppu


XMB Audi Club Edition
T�iendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[P�ringuid: 20]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]