prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 22.01.03 20:08
|
|
|
Audi V8 - head ja vead
tre.
s�ber sebib V8't.
On's kellelgi? Tahaks midagi tarka kuulda, noh nii, �le�ldiselt. Selliseid arvamusi, et muidu hea auto ja v�imas ja ilus, pole vaja.
|
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 22.01.03 21:17
|
|
|
Mhmh. oleneb mis mootor jne nagu alati ju, mitu korda �le kupli keeratud jne. Aga raha hakkab sinna vist minema, kui mitte r��gatult osade peale, siis
bensukast bensukasse hakkab ta tihti s�itma  
Muidu, mulle isiklikult meeldib V8 v�ga, selline �liomap�rane luksusauto ju siiski Ainult et minu arvamus on see, et siin eestis m��gil olevad V8-d (nii palju kui ma neid n�inud olen) maksavad �le oma hinna, + see mis
sugused on meie kallid teeolud ja mis nad autoga teevad.... 
|
|
|
audi-�ss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 22.01.03 21:17
|
|
|
kas mitte v8'l need ufo pidurid ees ei ole.. mis pole minu m�letamist m��da parimad...???
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 23.01.03 06:25
|
|
|
Kuulge mehed, l�petage �kskord see "ullult hakkab pappi minema" ja "kuveidi naftesheik peab hea s�ber olema" jutud. Pappi v�ib
minna hullult ka zaz 968 peale. Inimesed on ju erinevad, m�nel ona raha nagu nagu teisel mehel s..a hoovi peal. See jutt ei ole lihtsalt objektiivne.
Mina ei osta autosid selle p�rast, et mitte raha kulutada, vastupidi, mulle meeldib kulutada asja ette. Uskuge, selliseid on teisigi. Ja ega see V8 ei
ole mingi riisutud auto. Ja misasi on �ldse "hull papp"? 10k v�i 100k?
Kuna ise ka V8 huviline, siis on �kki kellelgi ka midagi asjalikku �elda selle masina kohta. On siin �ldse mehi, kellel reaalne (v�i tuttava) kogemus
olemas?
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 23.01.03 07:00
|
|
|
V8-t loetakse natukene v�hemt��kindlaks masinaks, kui sama aastak�igu 200tq20v-d. P�hjused peituvad V8 teistsugustes sildades, mida Eesti teed reipalt
logistavad ning mootoris, mille klapis��retihendid vajavad suht kiiresti vahetust (mitte oluline kulu) ning hammasrihmale tuleb suuremat t�helepanu
p��rata. V8 hammasrihma vahetus on keeruline, rulle palju, rihm pikk ja seet�ttu maksab see pull p�ris mitu raha. Elektroonikas ei ole 200tq20v-l ja
V8 olulist vahet, probleeme v�ivad tekitada kliimaseadme luugid ja salongiventika mootor. Automaatk�igukast peaks olema OK, kui teda omast lollusest
pole retsitud, igal juhul on abiks kohe aut.kasti�li ja filter �ra vahetada. Manuaalkasti puhul v�ib sidur olla n�rk koht, kuna auto on raske ja j�udu
on piisavalt. Siin tuleb v�lja vahe 200tq20v-ga - ehkki V8 (ka 3,6 mootoriga) on v�imsam, on ta siiski niipalju raskem, et ka manuaalkastiga on tema
kiirendus 1,2-1,5 sek n�rgem, automaadiga tuleb veel u. sekund otsa. Samas, tuleb siiski tunnistada, et 200 on sigari sportmudel ja V8 on luksusmudel,
mis on suunitletud mugavusele, mitte tallamisele.
UFO pidurid on neil m�lemal, samuti ka UrS4-l. T�en�oline on, et need on �le kuumutatud ja k�verad, sest nende vahetamine on kallis ja j�etakse
enamasti tulevaste omanike kaela. Seal on aga see trikk, et need pidurid saab t�iesti edukalt �mber convertida MB E-klassi v�i mingi Audi tavaliste
ketaste peale. �hel V8-l Eestis on niisugune conversion tehtud ja mina plaanin S4-l kah
tavalised kettad kasutusele v�tta. Esiteks tuleb see conversion odavam kui uute UFOde ost ja teiseks n�evad tavalised kettad valuvelgede all paremad
v�lja.
K�tusekulu osas arvan V8-l u. 30 km/h keskmise kiiruse juures 16-17 l/100km ja 65 km/h keskmise kiiruse juures 8,5-9,5 l/100km.
Raha minemise jutt on kahe otsaga - kes autost hoolib, sel l�heb roppu moodi raha sinna autosse igal juhul - kui otseselt parandada pole vaja, siis
igasugu asju upgrade'ida ikka annab. Nii, et alles see raha nagunii ei j��...
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 23.01.03 11:07
|
|
|
kas V8't ka ainult esiveolisena tehti?
|
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: s�itsin l�unasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 23.01.03 14:04
|
|
|
k�simus neile kes V8-t ja 200 20v-d ise n�ppind,k�ppind v�i asjaga niisama kursis!Omal pole V8-ga kahjuks kokkupuuteid olnud, v�ibolla kui oleks ei
k�siks. Niisiis millest tuleb V8 ja 200 20V mugavuse-luksuse vahe,kas sildadest ja V8 mootori �htlasemast k�igust v. on asjal veel mingi point
kusagile peidetud?
|
|
|
vadim
huviline
Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6
|
postitati 23.01.03 14:47
|
|
|
Olen r��kinud V8 omanikuga ja bensukulu koht �tles, et alla 11l/ 100le ei saa. Klappis��retihendid on neil t�esti n�rk koht tema vahetas neid juba.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 24.01.03 02:53
|
|
|
jah... samas arvestades et V8 oli omaaja lipulaev ehk k�ige k�igem audi... mis t�nap�eval oleks siis v�rdne A8 vist... siis minumeelest pole selle
auto puhul k�tusekulust m�tet eriti r��kida. tegu on omaaja viimase malli luksusautoga mida ei ostetud k�tusekulule m�eldes ning kes t�nap�eval soovib
nautuda seda, k�ll veidike vananenud luksust, see peab arvestaba et luksus n�uab rahakotist oma osa. kuid 11 on ju tore arv 
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 24.01.03 08:57
|
|
|
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!
vuristage siis oma yaristega edasi
|
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 24.01.03 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!
vuristage siis oma yaristega edasi |
�HINEN! [roppus] THE FUEL ECONOMY!
Auto k�ib ikka v�hemalt 200 hp-ga ja k�tust peab asi v�tma niipalju, kui parasjagu vaja l�heb!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.01.03 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!
vuristage siis oma yaristega edasi |
Samas kui j�uad omale siukse auto osta,siis ei tohiks k�tus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju v�tab ntx.Nigunii v�tab k�ik
�ra,j�rgi ei j�� midagi.BTW k�lmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq k�tusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A l�bu oli ka kogu selle raha eest
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 24.01.03 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat: | Esialgne postitaja prr
ma l�lin seda k�tuse p�rast p�demise juttu...alati on l/100 esimene asi millest kuuleb...FTFE!!!
vuristage siis oma yaristega edasi |
Samas kui j�uad omale siukse auto osta,siis ei tohiks k�tus nagu probleem olla.Minul seda probleemi pole,et palju v�tab ntx.Nigunii v�tab k�ik
�ra,j�rgi ei j�� midagi.BTW k�lmade ilmadega ja lobjakaga oli minu 200tq k�tusekulu linnas kuskil 20-35l 100-le.
A l�bu oli ka kogu selle raha eest |
Viimane kord j��rajal tuli mul keskmiseks 21,5. See oli k�ll natuke �llatav. Aga oli rohkem sellsit p...reerimist ka ei saand ikka korralikult
tallata.
�ige jutt - niikuinii saab ta �kskord otsa!
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 24.01.03 22:43
|
|
|
krrt...
V8 ost l�ks vett vedama, kuna fritz arvas, et fwd V8 on k�llalt hea...mina nii ei arva...
|
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: j�rgmist plaanimas
|
postitati 31.01.03 19:53
|
|
|
ei soovita
ei julge soovitada - see 3,5ne V8 oli Audi-meeste esimene katsetus V8 alal ja ikka 2 Golfi mootori "kokkuehitamine" mingi parim lahendus
kaugeltki ei old...
Neid klapis��retihendite ja rihmade jutte on siin teisedki juba k�llalt r��kind...
Alles 4,2se mootori v�ljam�tlemisega sai Audi endale v��rilise V8 - sellise, mille p�rast ei pea h�benema.
|
|
|