Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: erxheins[/i] Natuke vb ostuabi teema aga küsiks ka veel ikkagi üle selle 2.0 TFSI (BPJ) mootori kohta, et kas 100% või kui kindel see nüüd on et nt 10/2010 BPJ mootoril pole seda kolvigrupi vahetuse probleemi? Plaanis osta 163t sõitnud selline: [url=http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2376175]2010 A6 C6 2.0 TFSI[/url] aga ei tahaks küll järgmine olla kes selle kolvivahetuse jura otsa satub. Mida ja miks sel BPJ mootoril teisiti tehti siis et sel seda probleemi pole ja eelnevatel ja (järgnevatel?) 2.0 TFSI-del on see probleem? Samas jäi siin foorumis silma et ka 2010 a TFSI-de suure õlikulu kohta kirjutati ja üks isegi kokku jooksis. Et ei saagi nüüd aru enam midagi ausalt öeldes :) Et ainus kindel viis tegelikult on ikkagi sõita ja siis näeb kas võtab õli või mitte? On ikka loterii :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
24.6%
- SQL:
75.4%
]