Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ACE16V[/i] [quote][i]Algselt postitas: arsi[/i] Ma pole just väga pädev seda teemat kommenteerima . Minu maamehe loogika ütleb, et kogu probleem on liiga pikas õlivahetus välbas . Vaielge vastu . [/quote] Minu maamehe loogika on sinu omaga nõus ;) Minu oletused, lähtuvalt sellest et probleem tekib läbisõidul 100 tkm + : - Neil mootoritel kasutati madalamaid (õhemaid) õlirõngaid, sestap ka väiksemad õli tagasivoolu avad. - TFSI mootoritel on kõrge termaalkoormus õlile - laki tekkimine ... - Pikkade välppade kasutamisel jõuab see lakk hakata ummistama neid vähendatuid õli tagasivoolu avasid Võib olla proovida mootori sisepesu, kui ilmneb probleem. PS. Mul tuttav venemaal ostis kohalikust esindusest Q5 2.0TFSI ja seal oli kohe õlivälbaks 15 tkm. Valab välba jooksul ca 1 l peale. Terv. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.5%
- SQL:
79.5%
]