Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: 100[/i] Mida selle 7,5 k remondiga ära tehakse siis, et pärast hakkab vähem õli võtma? Kas on ka mingeid reaalseid probleeme õlikuluga seoses peale tiheda juurde valamise kohustuse ning rahalise kulu? Iseenesest ju 1000 km kohta 1 L õli ei ole mingi tohutult suur rahaline kulu. [/quote] Pannakse teised kolvid ja muudetakse nende õlijahutust. (mis käib läbi kepsu eksole) Ja minuarust oli tehasel selle jama kohta mingi selline põhjendus, et nad arvutasid nendel kõvasti üleforsseeritud bensukatel kolvimõõdu juba tehasest valesti. (Pisut panid puusse noh ja see ei olnud plaanitud viga nagu neil tavaliselt.) A`la nad VAGis eeldasid, et need mootorid hakkavad kõvasti tappa saama, kolvi jahutus oli samuti välja arvutatud ja et kolb paisub õigesse täpsesse mõõtu. (külmalt käib ju suht lohvkalt) Aga siis juhtus see, et kas inimesed sõitsid nendega nagu penskarid või lihtsalt kolb piisavalt kuuma ei saanud ja siis muidugi hakkaski õli võtma. (ma ei saa muidugi aru, miks see juba katsesõitudel stendis välja ei tulnud) Garantiijuhtumite puhul olid neil juppidel (s.o. kolbidel) juba teised tootekoodid. Keps läks ilmselt vahetusse selle pärast, et uue kolvi sõrmemõõt oli teine, surveastet muudeti, õlipritseavad olid ringi tehtud vms põhjusel; iseenesest nendega ei jutunud ju midagi. AGa kas ta päriselt nii oli, ma ei viitsi praegu Wolfsburgist üle küsida, see nii vana teema juba....:D .............. [quote][i]Algselt postitas: braga[/i] Õnneks mul oli auto ostetud sellise 2 aastase garantii lepinguka kus see siis läks selle kindlustuse alla kus naad maksid isegi selle õli kulutuse testi kinni arvele tagasi ja nüüd pääsesin siin 7,5 k € remondist kus läheb 25 töötundi :) :cool: [/quote] Siis läks hästi ju. Korralikud müüjad kindlustavadki oma vanad, juba garantiialt väljas masinad ära ja see siis oigab, kui mingi taoline asi lendab. Hooratas on siin veel poisike. See, et audi ise seda kinni maksta ei tahtnud, on ju normaalne. Ja sellisel puhul hakkavadki hooldusraamatust näpuga järge ajama, et mitte maksta. Ja noh, 4000km peale, mis üle on lastud, ma akkaks kah köhima. Kui me oleme kokku leppinud, et garantiitingumused on sellised, et käid korralikult, siis pead käima ka. Udutada võid siis, kui sul palju pappi on. :P Need tooted on ju kallid ja tegu ei ole mingi kingapaari garantiiga. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Lahing õlikulu pärast
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.4%
- SQL:
74.6%
]