Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Maku

 postitati 06.05.09 15:44

Quote:
Originally Posted by s2_bo View Post
Hmm, i dont know if i can get away with running 215 one end and 225 the other.

Any one know if that would damage the Diff?

_________________________________________________________________
Lets assume you run the 225/45 on the rear and 215/45 on the front.

Some believe the sidewall spec is set, it's not.
"45" is the aspect ratio, this is the ratio of the height of the tyre sidewall, (section height), expressed as a percentage of the width.

So, 45% of 225 (225mm wide) is 101.2. That means the sidewall depth is 101.2mm.
45% of 215 (215mm wide) is 98.8. That means the sidewall depth is 98.8mm.

The rolling circumference of the 225 tyre is 1992.7mm
The rolling circumference of the 215 tyre is 1964.4mm,
That a difference of 28.3mm.

For a given distance of say one mile, the rear will have rotated 808 times while the front will have rotated 819 times. A difference of 11 extra revolutions of the front wheels over the rear.

IMHO, not good for the diff.



LINK
jan-kos

 postitati 27.07.07 20:33
Kas lihtsurelikul on mõtet selle üle oma pead vaevata? ;)
tarmo

 postitati 27.07.07 19:59
maqqu antud mõõdud:
225 -> külgseina kõrgus: 90mm
235 -> külgseina kõrgus: 94mm

225 -> läbimõõt: 637,2mm
235 -> läbimõõt: 645,2mm

225 -> ümbermõõt: 2,002m
235 -> ümbermõõt: 2,027m

spido näidu erinevus tuleb 1,26%

ehk siis 225-ga 100km/h sõites on 235 rehviga tegelikult 101,26km/h
jan-kos

 postitati 27.07.07 19:45
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
kõrgus 65 erineva rehvi laiuse puhul tähendab erinevat külgseina kõrgust !

http://www.hot.ee/spidomeeter/kiirus.htm

ehk siis see 65 on protsent laiusest, mitte kõrgus millimeetrites.
:D sain aru. tartsile pluss 10 tugrikut asja selgituse eest(mõnele lihtsalt tuleb puust ja punasega ette teha :D) aga esimeseses postis mõõtude erinevusega ei muutu suurt s---tagi :D Teerullile võid panna alla kui tahes laia rulli, ega kiirus sellest ei muutu :D :D :D
tarmo

 postitati 27.07.07 18:36
kõrgus 65 erineva rehvi laiuse puhul tähendab erinevat külgseina kõrgust !

http://www.hot.ee/spidomeeter/kiirus.htm

ehk siis see 65 on protsent laiusest, mitte kõrgus millimeetrites.
jan-kos

 postitati 27.07.07 18:28
Revi laius ei puutu üldse asja sisse, kuigi igasugu kalkulaatorid näitavad erinevusi, ma olen aastaid jälginud neid siis mina neid ei usalda- ühesõnaga rehvi laius ei muuda pöörlemise kiirust. Nt. 195(laius),kõrgus 65,15" ja 205(laius),kõrgus65,15". See oleks juba füüsika seaduste muutmine.Laius ei muuda kõrgust.
tarmo

 postitati 27.07.07 17:34
laius ei omagi tähtsust, tähtis on läbimõõt/ümbermõõt, see peaks olema võimalikult sama.
kui erinevus suureks ajada, siis see teeb sama välja, mis koguaeg keerata ühele poole, ehk differ teeb tööd.
näiteks võid täiesti vabalt alla panna 195/65R14 ja 225/45R16 ;)
ümbermõõduerinevus on neil mõõtudel praktiliselt olematu, kuigi rehvid on kardinaalselt erinevat mõõtu peale vaadates
mihkel

 postitati 27.07.07 17:31
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ma ise olen quattroga tegelenud 4 aastat, aga tehke lollile selgeks, kuidas mõjutab rehvi laius pöörlemisele, kui kõik kõrgused on paigas, mis vahet seal on mis laiusega rehv on.Kui füüsika seadusi uurides siis laius ei muuda pöörlemise eripärasi, või olen ma vähe koolis käinud:( Tegelt oma kunagisel quattrol olid rehvide mõõdud samad, aga kui neid võrdlesin tegelikult siis oli väike kõrguse vahe ja aastaid sõites sellises kontekstis siis probleeme ei olnud.



Sama profiili indeks erineva laiusega rehvi puhul muudab rehvi kõrgust.
jan-kos

 postitati 27.07.07 17:25
Ma ise olen quattroga tegelenud 4 aastat, aga tehke lollile selgeks, kuidas mõjutab rehvi laius pöörlemisele, kui kõik kõrgused on paigas, mis vahet seal on mis laiusega rehv on.Kui füüsika seadusi uurides siis laius ei muuda pöörlemise eripärasi, või olen ma vähe koolis käinud:( Tegelt oma kunagisel quattrol olid rehvide mõõdud samad, aga kui neid võrdlesin tegelikult siis oli väike kõrguse vahe ja aastaid sõites sellises kontekstis siis probleeme ei olnud.
Black

 postitati 27.07.07 14:33
Ümbermõõt (see, mis on tegelikult oluline) on vastavalt 2002 ja 2027 mm. Ma arvan, et tühine erinevus (1% ringis) ja torsen elab selle ilusti üle. See ei tähenda, et ma sulle uue torseni ostaks, kui siiski per*se läheb. :P
lukas

 postitati 27.07.07 13:46
üks vanem teema ka
JanariA4

 postitati 27.07.07 13:43
mina paneks kah taha. Endal oli kah olude sunnil. Talvel. Peksis küll elektroonika välja ,aga muidu ok. (ABS ja veojõukontr.)
MaQQu

 postitati 27.07.07 13:40
kindel?

Võiksingi nii sõitma jääda?

Kui jah, siis millisele teljele PIGEM suurem mõõt panna? Taha - on kergem rooli keerata?
quattromees

 postitati 27.07.07 13:38
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Kiire küsimus tarkade klubile :

Olude sunnil (1 rehv purunes, samasugust enam asenduseks võtta pole) pean panema erineva mõõduga rehvid autole alla

1 teljele 225/40/18
2 teljele 235/40/18

Kõigi puhul tegemist uute rehvidega, ehk siis kulumist ei ole, kalkulaatoriga arvutades tuleb rehvide kõrguste vaheks 11mm. Kuidas REAALSELT quattro sellesse suhtub?

Kas või kui kaua kannataks nii sõita?

NB! Vastusega on nagu alati kiire!


Mitte midagi ei juhtu.
MaQQu

 postitati 27.07.07 13:29
Kiire küsimus tarkade klubile :

Olude sunnil (1 rehv purunes, samasugust enam asenduseks võtta pole) pean panema erineva mõõduga rehvid autole alla

1 teljele 225/40/18
2 teljele 235/40/18

Kõigi puhul tegemist uute rehvidega, ehk siis kulumist ei ole, kalkulaatoriga arvutades tuleb rehvide kõrguste vaheks 11mm. Kuidas REAALSELT quattro sellesse suhtub?

Kas või kui kaua kannataks nii sõita?

NB! Vastusega on nagu alati kiire!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]