Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] [quote][i]Algselt postitas: ferdinand[/i] Vastused mida revalis anda ei osatud sain internetist.;) [/quote] No aga kus seisab kirjas, et esindus peab täpselt teadma, mis nende riistade sees toimub? Nende asi on leida vigane detail ning see vahetada, järgides tootja poolt ette antud töömeetodeid. "Aju" softi vahetamine on ilmselt selline õrn ja piiripealne juhtum, kus saavad kokku kaks "ebakindlat" asja - "aju" protsessor, õigemini selles jooksev flashimist võimaldav rutiin ning flashija arvuti (kui seda ikka tehakse tavalise arvutiga). Ebaõnnestuda saab see asi kahel juhul (eeldame, et töövõtted on õiged) - "aju" on vigane või flashimiseks kasutatav arvuti (õigemini ehk selle tarkvara) on vigane. Näiteks võis seal arvutis joosta flashimise ajal mõni programm või kasvõi viirus, mistõttu ei ehk ei olnud masinal ettenähtud arvutusjaksu just siis kui vaja oli ning toiming ebaõnnestus. Kui esinduses ei ole selliste toimingute jaoks eraldi arvutit, millega mitte midagi muud ei tehta, võib niisugune õnnetus tõenäoline olla. Samas, tõestada seda ei saa ja ilma [b]täpselt[/b] teadmata kedagi süüdistada ei tohi. Ainuke asi, mis mulle hetkel imelikuna tundub, on see, et miks ei saa seda katki flashitud aju saata tootja juurde, et uurida, mis siis ikkagi tuksi läks ja kas ehk saaks parandada. Kui selline flashimine on ametlik teenus, peaks see olema tootja poolt "supported" ning võimalus, et tuksi läheb, arvestatud. Samuti võiks see ju olla odavam kui uue aju ostmine, eriti kui seda müüakse koos selle pumbaga... (või olen ma antud juhul naiivne? või ei ole see flashimise teenus niiväga ametlik ja "supported" tegelikult?) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.9%
- SQL:
81.1%
]