Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] No ei ole need asjad päris nii, tegemist on antud juhul elektroonikaga milles EI SAA KUNAGI KINDEL OLLA!!! Ma olen suht kindel, et teenindus/esindus andis endast parima, et asi õnnestuks, mitte vastupidi... Nad proovisid teha täiesti tavalist protsetuuri defektsele detailile, mis üldjuhul õnnestub aga seekord oli kala suurem ja ei õnnestunud. Tegemist on siiski auto ENDA VEAGA, mille kordasaamise korvab auto omanik, garantii puudumisel. Vaadake korra asja läbi teeninduse silmade - tuli auto, soft vahetada, hakkasime tegema aga näe ei õnnestu, meie (töökoda) süsteem ja tõõvõtted on õiged aga auto ei allu nendele, kas siis asi on töökoja/töömehe viga!? Nii kurb kui see ei ole aga viga on ikkagi autos ja auto seisukorra taastamine ei õnnestu. Ma nüüd küll ei usu, et töökojal on hea meel antud olukorra üle, meil vähemalt küll ei ole mingit rõõmu kui ettevõetud töö ei õnnestu, paha tunne jääb sisse ning katsume kliendile teha tehtud töö suure soodustusega või siis üldse tasuta aga antud olukorras kindlasti detaili kinni maksma ei hakkaks, sest me ei ole ju süüdi, et detail ei allu korraldustele. See on umbes sama kui Teist keegi tuleb meie juurde hooldusnäidikut või menüü keelt muutma, tegemist igapäevase asjaga, muudame ära aga asi ei hakka tööle ja vana olukorda taastada ei anna, kas me peaks siis uue näidikute ploki ostma (maksab viiekohalise summa)!? Arvutite puhul ei ole miski kindel, autod on veel ebakinlamad ning uutes autodes on üle saja erineva arvuti mis peavad koostööd tegema... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.0%
- SQL:
80.0%
]