Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Mutjuki[/i] Tere Küsimus ei puuduta antud juhul Audit ega Reval Autot, kuid antud teema on üldiselt teenindusest. Kui moded arvavad teema Audi foorumisse mitte sobivat, siis võib selle kustutada! Nimelt viisin auto amtlikku esindusse teenindusse, mis seisnes ajus softi ülekirjutamises. Eelnevalt olid kimbutanud mõningased häirivad elektrilised kalad, millest pidi lahti saama aju softi ümberkirjutades. Tegu pidi olema suht tavalise protseduuriga, mis pidi aega võtma paar tundi. See selleks! Kui pärast lõunat hakkasin enda auto vastu taas huvi tundma, helistasin teenindusse. Seal aga öeldi, et kui nad hakkasid uut softi peale kirjutama, sai kirjutatud 3% 100-st ja arvuti näitas errorit. Proovisid vist uuesi, kuid enam ei juhtunud midagi - vähemalt paremuse poole. Kuna varem ei ole neil midagi sellist vist juhtunud, siis olid saatnud päringu valmistaja maa esindusse, et kas selle ajuga enam annab üldse midagi teha - vastus pidi saabuma järgmise nädala alguses. Samas hääl telefonis vihjas sellele, et otsi raha ja tule osta uus aju (aju on ostetav koos kõrgsurve pumbaga, mille hind on täpselt 40000.- krooni). Sellest on tekkinud mul paar küsimust ja sooviksin ennast natukene ennem harida, kui peaks tulema situatsioon, kus on tarvis hakata vaidlema. Mina viisin auto töökotta töötavana ja sõitvana, tahtes lahti saada mõnest elektrilisest viperusest! Aju lõpetas koostöö esinduse teeninduses, kui nad olid enda protseduuridega poole peal. Kas ongi nii, et mina pean hakkama kinni maksma seda asja, mille kallal töömees tööd tegi ja tema käes otsad andis? Viies autot remonti, polnud mul aimugi selle riskidest, et aju võib anda otsad! Teades, et seda foorumit kasutavad paljud teeninduste ja esinduse töötajad ja veel paljud väga targad inimesed, siis paluksin abi, mida selles olukorras ette võtta ja mille peale rõhuma hakata. Ette tänades, Tarmo [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Küsimus seoses teenindusega (Vastus teeninduselt)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.0%
- SQL:
80.0%
]