Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sniper

 postitati 30.09.04 14:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Kolmandat klemmi lülitatakse sisse 102 kraadi juures:o ehk seda saavutad ainult rõhu all


Pilt selge.Tänud!
80quattro

 postitati 30.09.04 14:11
Kolmandat klemmi lülitatakse sisse 102 kraadi juures:o ehk seda saavutad ainult rõhu all
Mäks

 postitati 30.09.04 13:22
täpselt sama asi..
Kolmas klemm on minuarust mõtetu..
Andur ise peaks töötama nii: mida kõrgem temperatuur seda väiksem takistus.
Vanematel autodel on see sama andur 2 klemmiga.
Sniper

 postitati 30.09.04 13:12
...mis asub radika küljes.
Anduril on 3 klemmi.Kui testriga külma andurit mõõta siis takistust ei ole kui aga keeva vee sees takistust mõõta siis kahe klemmi vahel on takistus kuid milleks on kolmas klemm(äärmine).Seal ei ole külmast ega kuumast peast mingit takistust.
Kas peaks olema?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]