Teema ülevaade |
Dantee
|
postitati 27.09.04 00:32 |
Kui kesklukk puudub, on lihtsam paigaldada elektriline süsteem, tuleb odavam ja juhtmeid lihtsam vedada.
|
ml110
|
postitati 15.09.04 12:36 |
kasutan teemat ja uurin et kas b3'e keskluku süsteemi on võimalik paigaldada ka b4´le..? ilma surema higistamiseta..
|
samru
|
postitati 02.09.04 21:00 |
ei ole seal valesti midagi pandud - peab töötama mõlemast esiuksest, see on ju välismaa auto Vooliku võid kah julgelt lahti võtta kuigi ma ei saa aru milleks. Seal on kolme juhtmega pistik millest üks on
pluss (punane/sinisega), teine miinus(pruun) ja kolmas on signaalijuhe kompressorisse (roheline/punase või sinisega) - avamisel miinus ning sulgemisel
pluss. Mõõda ära kas signaal jõuab ka kompressorisse. Kui autol on (või olnud) peal alarm, siis võib viga peituda seal, sest see signaalijuhe
lõigatakse katki ning lastakse läbi signa keskuse, et saaks juhtida kesklukku.
|
heix75
|
postitati 02.09.04 20:37 |
sai siis uks laiali lammutatud selle ebanormaalse kesklukuga, sai teda näpitud ja testitud testriga jne, ei tulnd tarka välja midagi, küsimus, kas
selle vaakumvooliku võib küljest ära võtta, või on seal mingi õhk või rõhk sees, et kui korra õhu välja lasen, siis pärast enam ei tööta? või tekitab
pump ise rõhu sinna, kas siis pumpab või imeb? või siis tuleb mingi spets rõhk sinna voolikusse ajada kuidagi, et asi töötaks korralikult? pole
keskluku süsteemi enne uurinud ka ja ei julgend päris maha lõhkuda, suurem osa ju töötab, 3 ülejäänd ust + bensuluuk.
|
T
|
postitati 02.09.04 08:30 |
Juhiuksel ei toimi keslukku juhtiv lüliti. Asub selle vaakumjunni küljes mis ukse lukku tõmbab. Või on lüliti toitejuhe kusagilt katki. Kui toide
tuleb lülitile siis võta see vaakumjunn maha ja kontrolli testriga kas lüliti toimib.
Kunagi lahenes selline probleem lüliti määrimisega. Käis liiga raskelt et norm. toimida.
|
|