Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Joel

 postitati 25.08.04 18:35
Oma mäletamist mööda ma panin 1,2W pirnid sinna 1,1W asemele - uurisin just, seal oli ruumi haljaavalt, nii et midagi halba seoses suuremate pirnidega ei juhtunud. Valgustus läks küll paremaks.

Aga odomeetri teemasse - üks elektrik kiskus selle mul molekulideks ja avastas, et mingi plastmassitükike oli hammasrataste vahel. Oligi kogu ooper, sai see välja kougitsetud ja asi hakkas tööle...
carpediem

 postitati 25.08.04 16:38
mul kah odokas ei käi tihti ringi. muu töötab. niisiis samamoodi tahaks, et elektrikut soovitataks või tüüpi kes võiks asjale pilgu peale heita.
traffo

 postitati 11.08.03 13:44
mul sarnane jama: (Audi 80 `92), ainuke asi, mis armatuuris töötab, on el. kell +valgustus. Rivist väljas tahhokas, spidokas, bensunäit...kaitmeid kontrollisin, olid OK.
Millise elektriku poole soovitate pöörduda? Forss?(pikk järjekord krt)
mike

 postitati 29.07.03 10:09
ühest romulast öeldi mu uue kella soovile, et enamustel audidel (vähemalt nendest, mis sinna romulasse jõuavad) selle odomeetriga jama. ja see jama tekkivat siis, kui km-e on keritud.
eestimees

 postitati 29.07.03 09:15
Päris kasulik üldinformatiivses mõttes:
http://auto.howstuffworks.com/odometer2.htm
rmx

 postitati 20.05.03 17:42
kuna ma ise spido probleemist jagu ei saand siis käisin forsis, kus vahetati ära spido andur.
80quattro

 postitati 14.05.03 13:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Keegi on kunagi läbisôitu korrigeerind ja rikkunud ara (vôlli pealt ratas lahti)
quattromees

 postitati 11.05.03 21:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Nendel krdi VDO naidikutel kòigil probleem jooteyhendustega. Samuti vòisid suuremad lambid haiget teha. Ka kelli eemaldades vòis mòni yhendus katkeda. Mu 200-l olid mingil hetkel 100 naidikud, mis tòòtasid valdavalt rusikameetodil. Yks telekaparandaja pani need peaaegu yleni tòòle, kuid ònnestus originaalid saada ja kòik funkab nyyd:D
Skeldo

 postitati 11.05.03 19:01
jah on kyll, mul oli lihtsalt kaitse läbi :)
rmx

 postitati 11.05.03 18:28
mul juhtus selline asi et nii spido- kui odomeeter lõpetasid järsku funktsioneerimise. kusjuures valgustus töötab. kas kellegil on veel sellist asja olnud? auto on audi 80 '88.
Mel

 postitati 28.04.03 19:01
kas need spidoka pirnid mitte 2W ei pea olema?
mack

 postitati 28.04.03 18:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.



juhtus minu odomeetriga midagi sarnast, st. spido töötab aga kilomeetreid edasi ei nihuta.
Kakkusin kellad laiali ja võtsin ka spidomeetri pulkadeks( seier, sihverplaat ja kõik mis seal all oli küljest siis sai elektroonikale ligi) ja viga iseeneset väga lihtne selle krdi mootori või mähise või mis iganes neid numbreid seal edasi veab jootekohad plaadi peal mõrased ja ühendus 0.
Jootsin kõik selle plaadi, mis spidoka kella küljes istub jootekohad üle ja probleemi nagu poleks olnudki, kõik töötab :)
Amadeus

 postitati 22.02.03 22:15
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Eraldi kaitset küll pole, aga proovida võiksid need õige suurusega pirnid sinna tagasi panna. Nimelt spidoka taga trükkiplaadil need rajad on suht peene läbimõduga ja äkki suurema võimsusega pirnid tekitavad sellise pingelangu, et odomeetri el. magnet mähis keeldub peale seda numbreid edasi nuhutamast. Muidugi loogiliselt võttes need 0.X watti suuremad pirnid eriti palju mA rohkem ei tarbi, aga mine sa tea.

Mis puudutab veel neid suuremaid pirne, siis mul kunagi yxs kolleeg kruttis vanale 100le kah suuremad sisse, tulemuseks olid sulanud pesad ja need punased klaasid!
mack

 postitati 17.02.03 12:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Selle kilomeetrimõõtaja kohapealt nii palju et mul ta ntx töötab nii kuidas jumal juhatab, vahepeal tööta igati ok ja siis jälle seisab, olen teda lammutanud a pihta ei saa mis kamm on, seest nagu kõik korras olex! Mul küll asi veel mehhaaniline!


kunagi juba tegin sellest juttu: selle mehhaanilse spidoga siuke asi, et sees hakkavad hammasrattad võlli peal ringi käima ja ei vea enam numbreid edasi, olen paar tükki( üks a80-l ja üks mb190-l mõlemal sama viga) kunagi tööle pannud, võllile näpitsatega väiksed sakid peale,hammikas otsa ja käib nigu kellavärk.
indro

 postitati 17.02.03 12:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Joel nende võimsamate pirnidega ole ettevaatlik, mu omal oli ka keegi kunagi toppinud armatuuri liiga võimsad, pärast olid pesad ülesse sulanud!!!

OT:
Ma sain ka forsist 1.2w pirnid, vahetama hakates selgus, et enne olid 1.1w, ei tea kas selle tagajärjel ei juhtu midagi ?:)
Ull

 postitati 17.02.03 12:09
Joel nende võimsamate pirnidega ole ettevaatlik, mu omal oli ka keegi kunagi toppinud armatuuri liiga võimsad, pärast olid pesad ülesse sulanud!!!

Selle kilomeetrimõõtaja kohapealt nii palju et mul ta ntx töötab nii kuidas jumal juhatab, vahepeal tööta igati ok ja siis jälle seisab, olen teda lammutanud a pihta ei saa mis kamm on, seest nagu kõik korras olex! Mul küll asi veel mehhaaniline!
Joel

 postitati 17.02.03 07:57
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]