Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4 odomeeter ei tööta... (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3591)
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 17.02.03 07:57 Tsiteeri
S4 odomeeter ei tööta...



Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 17.02.03 12:09 Tsiteeri


Joel nende võimsamate pirnidega ole ettevaatlik, mu omal oli ka keegi kunagi toppinud armatuuri liiga võimsad, pärast olid pesad ülesse sulanud!!!

Selle kilomeetrimõõtaja kohapealt nii palju et mul ta ntx töötab nii kuidas jumal juhatab, vahepeal tööta igati ok ja siis jälle seisab, olen teda lammutanud a pihta ei saa mis kamm on, seest nagu kõik korras olex! Mul küll asi veel mehhaaniline!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.03 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Joel nende võimsamate pirnidega ole ettevaatlik, mu omal oli ka keegi kunagi toppinud armatuuri liiga võimsad, pärast olid pesad ülesse sulanud!!!

OT:
Ma sain ka forsist 1.2w pirnid, vahetama hakates selgus, et enne olid 1.1w, ei tea kas selle tagajärjel ei juhtu midagi ?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 17.02.03 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Selle kilomeetrimõõtaja kohapealt nii palju et mul ta ntx töötab nii kuidas jumal juhatab, vahepeal tööta igati ok ja siis jälle seisab, olen teda lammutanud a pihta ei saa mis kamm on, seest nagu kõik korras olex! Mul küll asi veel mehhaaniline!


kunagi juba tegin sellest juttu: selle mehhaanilse spidoga siuke asi, et sees hakkavad hammasrattad võlli peal ringi käima ja ei vea enam numbreid edasi, olen paar tükki( üks a80-l ja üks mb190-l mõlemal sama viga) kunagi tööle pannud, võllile näpitsatega väiksed sakid peale,hammikas otsa ja käib nigu kellavärk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 22.02.03 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Eraldi kaitset küll pole, aga proovida võiksid need õige suurusega pirnid sinna tagasi panna. Nimelt spidoka taga trükkiplaadil need rajad on suht peene läbimõduga ja äkki suurema võimsusega pirnid tekitavad sellise pingelangu, et odomeetri el. magnet mähis keeldub peale seda numbreid edasi nuhutamast. Muidugi loogiliselt võttes need 0.X watti suuremad pirnid eriti palju mA rohkem ei tarbi, aga mine sa tea.

Mis puudutab veel neid suuremaid pirne, siis mul kunagi yxs kolleeg kruttis vanale 100le kah suuremad sisse, tulemuseks olid sulanud pesad ja need punased klaasid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 28.04.03 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.



juhtus minu odomeetriga midagi sarnast, st. spido töötab aga kilomeetreid edasi ei nihuta.
Kakkusin kellad laiali ja võtsin ka spidomeetri pulkadeks( seier, sihverplaat ja kõik mis seal all oli küljest siis sai elektroonikale ligi) ja viga iseeneset väga lihtne selle krdi mootori või mähise või mis iganes neid numbreid seal edasi veab jootekohad plaadi peal mõrased ja ühendus 0.
Jootsin kõik selle plaadi, mis spidoka kella küljes istub jootekohad üle ja probleemi nagu poleks olnudki, kõik töötab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mel
huviline



Registreerunud 29.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.03 19:01 Tsiteeri


kas need spidoka pirnid mitte 2W ei pea olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rmx
huviline



Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: avensis

postitati 11.05.03 18:28 Tsiteeri


mul juhtus selline asi et nii spido- kui odomeeter lõpetasid järsku funktsioneerimise. kusjuures valgustus töötab. kas kellegil on veel sellist asja olnud? auto on audi 80 '88.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 11.05.03 19:01 Tsiteeri


jah on kyll, mul oli lihtsalt kaitse läbi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 11.05.03 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Nendel krdi VDO naidikutel kòigil probleem jooteyhendustega. Samuti vòisid suuremad lambid haiget teha. Ka kelli eemaldades vòis mòni yhendus katkeda. Mu 200-l olid mingil hetkel 100 naidikud, mis tòòtasid valdavalt rusikameetodil. Yks telekaparandaja pani need peaaegu yleni tòòle, kuid ònnestus originaalid saada ja kòik funkab nyyd:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.05.03 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Juhtus siis nii, et vahetasin nädalavahetusel armatuuris kellade pirnid ära. Vanad olid tuhmunud ja ei näidanud korralikult valgust. Said uued sisse (suurtele kelladele panin tiba võimsamad) ja kohe ilus vaadata...

Aga sõitma hakates selgus, et odomeeter on töö lõpetanud, seisavad nii üldise läbisõidu loendur kui see nullitav loendur. Spidomeeter, kompuuter ja kõik muud kellad töötasid endiselt.

Kiskusin siis uuesti kellad välja ja kontrollisin, et kas kõik juhtmed said ikka taha - kõik paistis OK olevat. Lappasin asja kokku tagasi, kuid ikka odomeeter ei tööta.

Mis värk on? Kas sellel odomeetril on mingi spidomeetrist eraldiseisev kaitse kuskil? Kas keegi teab kas seda värki annab parandada või oskab soovitada kuidas seda teha?


Keegi on kunagi läbisôitu korrigeerind ja rikkunud ara (vôlli pealt ratas lahti)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rmx
huviline



Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: avensis

postitati 20.05.03 17:42 Tsiteeri
spido



kuna ma ise spido probleemist jagu ei saand siis käisin forsis, kus vahetati ära spido andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
eestimees
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9tdi

postitati 29.07.03 09:15 Tsiteeri


Päris kasulik üldinformatiivses mõttes:
http://auto.howstuffworks.com/odometer2.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 29.07.03 10:09 Tsiteeri


ühest romulast öeldi mu uue kella soovile, et enamustel audidel (vähemalt nendest, mis sinna romulasse jõuavad) selle odomeetriga jama. ja see jama tekkivat siis, kui km-e on keritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
traffo
huviline



Registreerunud 08.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 11.08.03 13:44 Tsiteeri


mul sarnane jama: (Audi 80 `92), ainuke asi, mis armatuuris töötab, on el. kell +valgustus. Rivist väljas tahhokas, spidokas, bensunäit...kaitmeid kontrollisin, olid OK.
Millise elektriku poole soovitate pöörduda? Forss?(pikk järjekord krt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
carpediem
huviline

Avatar


Registreerunud 03.05.04
Asukoht: tallinn-tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 1,8TQ 132kw <-- A80 1.8i 66kw

postitati 25.08.04 16:38 Tsiteeri


mul kah odokas ei käi tihti ringi. muu töötab. niisiis samamoodi tahaks, et elektrikut soovitataks või tüüpi kes võiks asjale pilgu peale heita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 25.08.04 18:35 Tsiteeri


Oma mäletamist mööda ma panin 1,2W pirnid sinna 1,1W asemele - uurisin just, seal oli ruumi haljaavalt, nii et midagi halba seoses suuremate pirnidega ei juhtunud. Valgustus läks küll paremaks.

Aga odomeetri teemasse - üks elektrik kiskus selle mul molekulideks ja avastas, et mingi plastmassitükike oli hammasrataste vahel. Oligi kogu ooper, sai see välja kougitsetud ja asi hakkas tööle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.8% - SQL: 27.2%]